• 1
  • 2
2023-06-06, 20:47
Bannlyst
Kungens tal innehöll förväntad pk som "hållbarhet" och "Ukraina". Länge sedan nu Sveriges kung var relevant. Önskar han höll käften.

Firandet verkar även prompt ha lite mer "det nya Sverige" inkluderat men jag vill vare sig se eller höra.
2023-06-06, 20:48
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelle1010
Någon som sett Oskar le?

Den pojken ser alltid ut att längta någon annanstans.
2023-06-06, 20:49
Medlem
DyslexiKungens avatar
Jag trodde att de var Antikrundan, när jag såg och hörde Anne Lundberg 🙁
2023-06-06, 20:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av termometern
”Vi ska ta över” sjunger ett gäng arab- och negerungdomar på scenen just nu. No shit! Tack så mycket för upplysningen SVT!

Fy fan. Hörde från köket. Faktiskt lite roligt. Önskar kungafan fick vara kvar och uppleva det.
2023-06-06, 20:54
Medlem
Citat:
”Vi ska ta över” sjunger ett gäng arab- och negerungdomar på scenen just nu. No shit! Tack så mycket för upplysningen SVT!

Och Panetoz på det. Bra där SVT.
2023-06-06, 21:07
Medlem
JojoRabbits avatar
Citat:
Hahaha vi är flera högintelligenta som reagerar sjukt! Prinsessan Viktoria med Ebba Busch såg ut att stortrivas med gettoartisterna! Förövrigt såg jag Henrik Vinge i publiken och även vår älskade Helg Seger Rebecka! Jag tror att Vinge tänkte när han såg negrerna samt ghettobarnen- Ni ska åka HEM!!
2023-06-06, 21:52
Bannlyst
Varje gång pk-kungen öppnar käften säger han systemlojala saker som han vet inte retar upp mskthavarna. Jag är så trött på vår gråa korkade kung, eller knug.
2023-06-07, 10:20
Medlem
vitapumpss avatar
Mansdominans bland artisterna. Det sämsta var de urlöjliga figurerna i vita kostymer som sprattlade omkring på scenen. I vanlig ordning läste kungen upp ett tal författat av hovets talskrivare.
2023-06-07, 10:28
Medlem
goofers avatar
Satt inte Linda Staaf där med ÖB Micael Byden?

Ja hon skäms inte för sig den kvinnan.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in