Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2024-08-21, 23:14
Medlem
Tack, värdefull info
Ja lutar mot Hallon
49kr ska dom ha, 600kr helår
I dagsläget är den billigast fixa fria samtal tror jag.Hojta till du känner till billigare alternativ. Som sagt kontant tankning som gäller

Citat:
Ursprungligen postat av Gissa vem
Jo, verkar ju nästan vara billigaste sättet att fixa fria samtal idag. OM man inte behöver nästan någon surf alls på telefonen då...
Kan däremot tillägga att de kör Tre´s nät och min flickvän har ett längre tag haft operatörer som ligger i Tre´s nät, först just Hallon och numera Chili. Hon tappar täckning om man är ute i mindre bebyggda trakter / skogen. Men det kanske inte är något större problemet om man mest håller sig i sin storstads-förort.
Citera
2024-08-21, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldwel
Tack, värdefull info
Ja lutar mot Hallon
49kr ska dom ha, 600kr helår
I dagsläget är den billigast fixa fria samtal tror jag.Hojta till du känner till billigare alternativ. Som sagt kontant tankning som gäller
KONTANTER tar de ju iofs inte. Visserligen "kontantkort"..., men du får regga dig på nätet och fylla på med kort och mobilt bankid och hela den moderna skiten...
Comviq Amigos Allo 85 kr är nog fortfarande det billigaste med fria samtal (nå ja, en gräns på 20 000 minuter i praktiken...) som du kan fylla på med becknar-stålarna i handen på den lokala matvarubutiken.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in