Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-06-16, 01:45
  #1
Medlem
EthanMarss avatar
Hej!

Någon som kör chattoperatör via JH som får sin lön utbetald till Revolut?

Tänkte på när ni brukar få in den på erat konto? Nyfiken på om det är ungefär samma tid som Yoursafe?
Citera
2023-06-16, 03:23
  #2
Avstängd
Elclassico163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EthanMars
Hej!

Någon som kör chattoperatör via JH som får sin lön utbetald till Revolut?

Tänkte på när ni brukar få in den på erat konto? Nyfiken på om det är ungefär samma tid som Yoursafe?
Hur många arbetsgivare går med på att betala till Revolut ? De är väl oseriösa ?
Citera
2023-06-16, 09:08
  #3
Medlem
Schmutskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elclassico163
Hur många arbetsgivare går med på att betala till Revolut ? De är väl oseriösa ?

Nej, Revolut är absolut inte oseriösa. Har du sett hur många kunder dom har världen över? vilka bank licenser dom har? Vilken expansion dom har gjort?

Många går med på att betala till Revolut, då dom följer svenska regler.
Citera
2023-09-13, 01:14
  #4
Medlem
Betalar JH bra fortfarande? minst 1000 per månad om man ligger i? Funderar på att börja jobba där å har skrivit in mig, vad kommer hända sen? Jag ska bli kontaktad ja, men kommer coachen ställa massa jobbiga frågor? isåfall vad ska jag svara på dom?
__________________
Senast redigerad av WSTL. 2023-09-13 kl. 01:50.
Citera
2023-10-10, 06:44
  #5
Medlem
Är det bara för mig som det blivit väldigt segt att logga sen de bytte från den gamla sidan till CHB? Det tar flera sekunder att logga en sak (visst man kan klicka ner det och skriva något tills man kan logga igen men inte optimalt), skicka själva meddelandet tar också några sekunder att få iväg. Är det bara såhär för mig eller upplever ni andra samma sak?

Utöver det tänkte jag höra vad ni har för erfarenheter av te.x CW eller andra liknande företag?
Citera
2023-10-10, 18:09
  #6
Moderator
Pontiac-Garages avatar
Rubrik förtydligad.

Mod.
Citera
2023-11-14, 01:39
  #7
Avstängd
Är jobbahemifrån bäst eller vilken ger mest cash av chattoperatörjobben?
Citera
2024-01-22, 23:33
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av cynicalfucktard
Är jobbahemifrån bäst eller vilken ger mest cash av chattoperatörjobben?
Inga ger en ok summa då svenska staten är på G mer än någonsin för att driva in pengar till nyadeln. risken stt åka fast för svartjobb är stor och betalar du skatt så lär du få behålla några öre per meddelande du skickar.
Citera
2024-01-22, 23:34
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av WSTL.
Betalar JH bra fortfarande? minst 1000 per månad om man ligger i? Funderar på att börja jobba där å har skrivit in mig, vad kommer hända sen? Jag ska bli kontaktad ja, men kommer coachen ställa massa jobbiga frågor? isåfall vad ska jag svara på dom?
De har väl aldrig betalat bra och skickar väl det lilla du tjänar till skatteverket?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback