• 8
  • 9
2023-06-22, 16:08
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fbarefter
Synd bara att 95% av de aggressiva gängen är unga blattar då, det du vill ha kvar/in hit? Fyfan asså..

Vilka tror du har uppfostrat? Svenska sos kärringar? Eller pappa Ali med bältet?
Nej, ingenstans har jag i mitt inlägg sagt att jag vill ha kriminella invandrare här i landet. Men om det nu råkar vara en kriminell invandrare som spöat denna våldtäktsman så är jag den första att skaka hand. Han ska ha all beröm!
Citera
2023-06-25, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laxkaviar
Vokabulär och IQ korrelerar.

Finns helt klart en korrelation mellan hur rikt vokabulär man använder och hur väl integrerad man är i samhället. det har inte med att göra hur många år du bott i landet , utan mer vilken ambition du har samt vilken del av världen su kommer ifrån då det är en förutsättning att du behärskar ditt modersmål. För analfabeter från Afghanistan eller Somalia så är omöjligt att använda annat än rudimentära termer.

Tillbaka till din sluts om om korrelation mellan vokabulär och intelligens. Den teorin stämmer nog inte i ditt fall med tanke på dina foliehatts teorier om COVID-19 och att Vladimir Putin är en "smart" och "strategisk" rysk ledare som svartmålas av " västerländsk media" 😂
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in