2024-09-01, 12:50
Medlem
https://www.tidningenangermanland.se...2E3ePbMDhKUWbA

Reserverar mig för att det kanske behövs plus men jag testar ändå.

Oerhört gripande och sorglig berättelse . Livet är så skönt och det kan slockna på en sekund när man minst anar det .

Ingen skugga ska falla över föräldrarna . Dom har det nog jobbigt och tufft som dom har det .

Kan vi vara överens om detta?
Citera
2024-09-01, 13:02
Medlem
Kungsgardens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz

Oerhört gripande och sorglig berättelse . Livet är så skönt och det kan slockna på en sekund när man minst anar det .

Ingen skugga ska falla över föräldrarna . Dom har det nog jobbigt och tufft som dom har det .

Låst artikel så svårt att veta.
Citera
2024-09-01, 16:37
Medlem
Orgelnistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungsgarden
Låst artikel så svårt att veta.

Om du har ett Bonnier News-konto, kan du logga in!
Senast redigerad av Orgelnisten 2024-09-01 kl. 17:00.
Citera
2024-09-11, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyn1962
Fruktansvärd olycka

Så fruktansvärt. Vad är det som händer i världen? Tycker det är så mycket skit just nu.
Citera
2024-09-11, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz

Det är väl ingen här som anklagar föräldrarna?
Ja det var verkligen en sorglig berättelse, och minst lika sorglig och hemsk var det när pappan berättade om olyckan i en podd tidigare i somras.
Som en mardröm av värsta sort, och jag tycker fruktansvärt synd om familjen. Tungt för föräldrarna att dessutom brottas med dessa skuldkänslor "om inte.."
Även om det nog är väldigt vanligt att man tänker så när en allvarlig olycka hänt.
Citera
2024-09-11, 22:56
Medlem
Kungsgardens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orgelnisten
Om du har ett Bonnier News-konto, kan du logga in!

Mitt inlägg tydliggjorde att det inte är fallet. Vill någon sammanfatta artikeln?
Citera
2025-01-05, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
En stor traktor som kört över ett litet barns huvud, den synen vill man inte ens föreställa sig.
Hon slapp nog lida i alla fall, hon kom väl glatt åkande på sin leksakstraktor när hon såg att mamma blandade foder i stora traktorn, och sen var det slut.
Tragiskt att hennes liv blev så kort, men tiden hon fick leva verkar ha varit väldigt lycklig.
Var det mamman eller pappan som körde? Tänker att det egentligen inte spelar ngn roll men helvete vad tungt att bära
Citera
2025-01-06, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HogaKusten74
Var det mamman eller pappan som körde? Tänker att det egentligen inte spelar ngn roll men helvete vad tungt att bära
Det var mamman
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in