Flashback bygger pepparkakshus!
2006-07-28, 16:12
Medlem
Ibanezs avatar
Ngon som vet hur man ska klara av Magrunder i guldgruvan? Kvittar hur mycket man skjuter p honom s tar han ingen skada och av dynamiten tar han visserligen skada men dem tar slut snabbare n han dr.
2006-07-28, 16:16
Medlem
SuperMarios avatar
www.gamefaqs.com
2006-07-28, 16:16
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ibanez
Ngon som vet hur man ska klara av Magrunder i guldgruvan? Kvittar hur mycket man skjuter p honom s tar han ingen skada och av dynamiten tar han visserligen skada men dem tar slut snabbare n han dr.

Ahh, hade ocks problem med detta. Skjut snder dynamiten nr den r i luften s stenpelarna rasar s han fr stentaket ver sig. S gjorde jag har jag fr mig. Ls p www.gamefaqs.com!
2006-07-28, 17:21
Medlem
Cum*s avatar
Han r sjukt seg. Klarade aldrig av han. Klarade inte ns av frsta "nivn" med han nr han bara sprang runt och runt.

Krde nog p hard eller medium. Men jag tyckte hela spelet var skitltt. hade nog inte ngot problem med ngonting. Men nr man vl kom till slutbossen s tog det stopp. Och sen hade jag ingen lust att spela om hela spelet p en lttare svrighetsgrad heller.
2006-07-28, 17:33
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cum*
Han r sjukt seg. Klarade aldrig av han. Klarade inte ns av frsta "nivn" med han nr han bara sprang runt och runt.

Krde nog p hard eller medium. Men jag tyckte hela spelet var skitltt. hade nog inte ngot problem med ngonting. Men nr man vl kom till slutbossen s tog det stopp. Och sen hade jag ingen lust att spela om hela spelet p en lttare svrighetsgrad heller.

Det var ett jvligt ltt spel. Lirade igenom det p Hard p 3 dagar eller nt. Det var vldigt kort! Men roligt!
2006-07-28, 17:39
Medlem
Cum*s avatar
Det var nog likadant hr. Spelet varar ju max en vecka.

Det hade ju inte skadat om det hade varit fem gnger strre eller ngot.

Men roligt var det ja
Mer vstern spel!
2006-07-28, 17:43
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cum*
Det var nog likadant hr. Spelet varar ju max en vecka.

Det hade ju inte skadat om det hade varit fem gnger strre eller ngot.

Men roligt var det ja
Mer vstern spel!

Ja, det var snygga miljer ocks. Lyckades du jaga alla djuren? storylinen klarade man ju p typ 3 dagar, men djuren var rtt jobbiga. Minns att man skulle jaga en vit buffel som var svrfngad.
2006-07-28, 23:43
Medlem
Spaders avatar
Som sagt: gamefaqs.com
Ls de klistrade trdarna nsta gng.

Fortsatta diskussioner hnvisas hit:
http://www.flashback.org/leave.php?...d.php?t=266835

*** trd lst ***

/Spader, mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto