• 8
  • 9
2023-06-27, 20:42
Medlem
Förmodligen det ämnet du postar i samt att ordningspoliser ska pyssla med administration.
Citera
2023-06-30, 17:49
Medlem
Har ni inte läst på om nånting? Det har sagts flera gånger av flera högt uppsatta politiker och polischefer. Senaste gången flera artiklar.

Dom jagar narkotika brukare för att det är lätta brott att klara upp och kräver knappt nån insats och ökar deras statistik.

Varför i helvette tror ni att folk är så ivriga att avkriminalisera? Just för att frisätta dessa resurser. Polisen har ingen tid att lösa riktiga brott därför att alla polischefer sagt att dom "ska jaga pinnar till sin statistik"
https://cornucopia.se/2023/01/polise...a-statistiken/
Ringa narkotika brott utgör största delen av denna statistik.
Det är därför polisen inte har tid att komma åt riktiga brott. Det är det här hjärndöda svenskar och moralkärringat inte verkar förstå.

Folk vill inte avkriminalisera för att "få punda fritt" utan för att frigöra resurser till allvarliga brott.

Men nej ni vill låta folk bli rånade, mördade och misshandlade för att behålla en uppenbart verkningslös narkotikapolitik.

Folk pundar som aldrig förr tillochmed mer än när narkotika var avkriminaliserat på 70 och 80 talet. seriöst halva flashback existerade då men ni verkar ha guldfiskminne för inte en jävel kommer ihåg hur lite knark det fanns jämfört med idag.

Det gör mig så in i helvette irriterad när jag ser hur idioter gång på gång skyller på allt annat än det verkliga problemet.

"Invandrarnas fel, polisen har administrativa uppgifter etc etc" nej din dumma jävel det är offerlösa brott som ringa narkotika som gör att din systers våldtäcksman kom undan.

Fan vad irriterad jag blir på svenskarnars idioti. Helt jävla hjärndöda hela bunten.

Men visst fortsätt med era "knark är bajs, dra åt helvette din pundare" och se hur sverige förfaller medans ni har huvudet i sanden.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in