Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2023-07-08, 13:11
  #25
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motherofgod
Beror på vilket land. Det var säkert när jag var där och då var jag i Uganda, Kenya och Tanzania. Uganda kändes säkrast dock.

Ja du har säkert rätt, jag tänkte mer nordöstra d v s länderna ovanför, men missade att skriva det.
Citera
2023-07-08, 16:36
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Ja du har säkert rätt, jag tänkte mer nordöstra d v s länderna ovanför, men missade att skriva det.

Ja, Egypten, Somalia och Sudan är nog inga höjdare. Etiopien har jag hört bra om dock. De har snyggare tuttar där tydligen. I Kenya hänger de.
Citera
2023-10-04, 03:37
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motherofgod
Ja, Egypten, Somalia och Sudan är nog inga höjdare. Etiopien har jag hört bra om dock. De har snyggare tuttar där tydligen. I Kenya hänger de.
Precis som föregående har skrivit vad är din budget och vad vill du få ut av din resa TS.?
Kan varmt rekommendera hostels, eller motsvarande Bed & Breakfast för att leva billigt, samt stora möjligheter i dessa miljöer att träffa andra människor att snacka med göra utflykter med se sevärdheter osv. Grekland medelhavet öar som Naxos eller Korfu/Kreta kan rekommenderas för sol och bad, annars som någon annan tidigare skrivit hoppa på tåget och kör Interrail se Öst europa och flera städer (någonting jag själv faktiskt vill göra någongång i mitt liv)

För att få önskvärd upplevelse med främst sol bad i fokus så, Spanien, Italien, eller Grekland . Du kan absolut festa här träffa t.ex brudar i klubb - disco miljöer få till knull om det är av vikt.
Citera
  • 2
  • 3
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f3540392

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback