2023-07-10, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karateyngve
HAHA!
Den som skoja ska få STRYK!
Dog av skratt när jag läste ditt inlägg!

Får ge cred till kommentarsfältet på instagram då det var någon där som drog den ifrån början. Jag tänkte att den nog skulle passa fint här
Citera
2023-07-10, 21:19
Medlem
Sam.Boyds avatar
Nu är det ju så att islamister är humorlösa. De ser inget roligt i Charlie Hebdo. Inte heller i en teckning på en rondellhund.

Fredrik kan mycket möjligen härefter bli attackerad av någon fanatiker.

Sverige måste förstå att det är islam som är problemet. Inte svenska komiker, konstnärer eller provokatörer.

Islam är mer än en religion.
Det är en politisk ideologi som dikterar hur människor ska leva.
En våldsbejakande ideologi som har terror som arbetsmetod.

Därför bör islam terrorklassas.
Terroristerna deporteras eller fängslas.

Tumörerna skäras bort ur samhällskroppen.
Citera
2023-07-10, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseVonKlasse
https://www.youtube.com/shorts/vuWESTDxQkE

Nej, björnar är i grunden fega djur som hugger på svaghet. Precis som du ser i videon ovan så viker de oftast av ifall motståndaren inte visar rädsla. Ungefär som blattar.

Vänder du ryggen till och springer så ser de dig däremot som byte och dödar dig.

Edit: Samma princip fungerar tom på elefanter: https://www.youtube.com/watch?v=I8R50nvv5gc&t

Rädslan är din största fiende. Visa aldrig den. Om det så handlar om människor eller djur.

Fast björnar anfaller inte i grupp. Hyenor kanske är mer som blattar då i så fall.
Citera
2023-07-10, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vildhane
Vem VARE! Vem Vare Som Fucking Skoja?

Va ska jag göra med min fucking Koran!?
Citera
2023-07-10, 21:53
Medlem
erektidiots avatar
Jag är absolut ingen våldsam person, men om någon så mycket som kröker ett hår på Fredriks huvud går jag bärsärk. Han är för fan en nationalskatt.
Citera
2023-07-10, 22:12
Medlem
awoke11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folkgemenskap
För att han skämtar om svenskars demonstrationskultur i samband med koranbränningar.

"Recensionerna börjar trilla in.
Och nyss ringde en trevlig kille och betonade hur viktigt det är att hans religion inte nämns på scen.
Det här är alltså reaktioner på klippet där jag skämtar om hur svenskt det är att boka tid för att protestera.
Många argumenterar för att allt blir frid och fröjd bara vi gör Koranbränningar olagliga. Tillåt mig uttrycka ett försiktigt mnjaskullentetrodet"
https://www.instagram.com/p/Cug2_4xs5Bi/

Skämtet i fråga
https://www.instagram.com/p/CuZMeDvuyI9/

Har han rätt i att det inte handlar om koranbränningar, utan om att man inte får ifrågasätta och diskutera muslimers världsuppfattning och åsikter. Eller ens nämna att det någonsin gjorts?

Detta bevisar väl återigen muslimernas låga intelligens. Men inte så konstigt, man behöver väl vara riktigt korkad om man på fullaste allvar tror på någon gubbe i en grotta.
Citera
2023-07-10, 22:23
Medlem
Musselmännen kan som vanligt inte ta skämt, sen ser man i kommentarerna att muslimer har "tvingats" eller är "tvungna" att bo i Sverige. Ställer mycket tveksam till det uttalandet, då det finns väldigt många länder man kan bo i.

Sen ska det alltid jämföras med att bränna vår flagga eller en bibel, hade inte brytt mig ändå.
Citera
2023-07-10, 22:24
Medlem
Ett mediokert skämt som borde passera alla utan några konstigheter.
Nu innehöll den nyckelorden ”koran” ”bränna”= ape shit.
Vi närmar oss slutet snabbare än jag trodde.
Citera
2023-07-10, 22:59
Man får inte skämta om nånting rörande islam. Visste ni inte det? Man får inte ens nämna koranen eller islam i sammanhanget. Folk verkar fortfarande sjukt naiva.

Rösta i riksdagsvalet utan att ha nån koll
Senast redigerad av Juristen08 2023-07-10 kl. 23:04.
Citera
2023-07-10, 23:05
Medlem
RamsundAktaRingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folkgemenskap
För att han skämtar om svenskars demonstrationskultur i samband med koranbränningar.

"Recensionerna börjar trilla in.
Och nyss ringde en trevlig kille och betonade hur viktigt det är att hans religion inte nämns på scen.
Det här är alltså reaktioner på klippet där jag skämtar om hur svenskt det är att boka tid för att protestera.
Många argumenterar för att allt blir frid och fröjd bara vi gör Koranbränningar olagliga. Tillåt mig uttrycka ett försiktigt mnjaskullentetrodet"
https://www.instagram.com/p/Cug2_4xs5Bi/

Skämtet i fråga
https://www.instagram.com/p/CuZMeDvuyI9/

Har han rätt i att det inte handlar om koranbränningar, utan om att man inte får ifrågasätta och diskutera muslimers världsuppfattning och åsikter. Eller ens nämna att det någonsin gjorts?
Fredrik Andersson har rätt.
Sverige är på nedgång. Sett ovanifrån tågar 1984 tydligt in mer och mer men i allt vimmel vi simmar i dagligdags förstår inte många svenskar att vi går mot ofrihet till ofrihet. Eller tillåter det ske.
Nu (idag) släpper även "Turkiet" in "Sverige" i NATO. Vad har "vår" globalist-statsminister med hantlangare viskat o lovat i mysfarbror Erdogans öra?
Genom årtionden med s k representativ demokrati och stor politisk demografiförändring kom ofriheten hit genom klankriminaliteten, hoten och orientalisk religiös medeltid, hit till Norden.
Nu kommer NATO, EU, UN, storföretag roffa åt sig av landet som är kvar och korruptionen stiga än mer. Tabun och fördumning är framtiden tydligen och en korridor smal som fan genom mångkulturen.
Citera
2023-07-11, 00:03
Avstängd
Sickmyducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benganpower018
Musselmännen kan som vanligt inte ta skämt, sen ser man i kommentarerna att muslimer har "tvingats" eller är "tvungna" att bo i Sverige. Ställer mycket tveksam till det uttalandet, då det finns väldigt många länder man kan bo i.

Sen ska det alltid jämföras med att bränna vår flagga eller en bibel, hade inte brytt mig ändå.

Om deras föräldrar lyckats ta sig från mellanöstern till ett litet land i norra Europa så ska de nog också kunna det.
Citera
2023-07-11, 00:42
Medlem
Bubba00s avatar
Han är rolig. Hoppas han står på sig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in