Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-07-11, 20:31
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipeholmskola
Hvorfor skal han elda koreaner över i Helsingborg om han bor i Malmö? Er det framkommet?

(Er det kollektiv eller gruppboende han bor i med alla dem där mennisker?)

EDIT: han ser da sannerligen ikke rask ut, mager och knoglet
Jag vill minnas att jag sett något om att han bor i kollektiv.
Men varför han gör sin aktion i Helsingborg istället för Malmö vet jag inte, jag är med nyfiken på varför.
Citera
2023-07-11, 20:32
Medlem
CuckoosNests avatar
Jag hoppas någon på plats kommer filma detta, vill verkligen se hur det blir
Citera
2023-07-11, 21:33
Medlem
Vipeholmskolas avatar
Nu säger han i Aftonbladet att han skal elda NATOS-stadgar istället. Ombytlig fyr!
Citera
2023-07-11, 21:37
Medlem
fegis
Citera
2023-07-11, 21:42
Medlem
StefanAJs avatar
Fan vad tidningarna ger den där tönten utrymme. Vem fan bryr sig om honom och hans jävla idéer? Pinsamt. Ful är han också.
Citera
2023-07-11, 21:46
Medlem
CuckoosNests avatar
Kanske vissa påtryckningar som fick honom att ändra sig
Citera
2023-07-11, 21:48
Medlem
KFCnoggers avatar
Nu fegar tönten ur
Citera
2023-07-11, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newkie
Precis som med småbarn. Dom retar den som reagerar. Nå småbarnen lärt sig att inte reagera på löjliga pilutta dig. Så är det inte kul längre och retstickan ger sig av till nästa skitnödiga unge.

😆😆😆. Ja så är det.

Varje ishockeylag har en elak retsticka
Han retas och provocerar motståndarna.

Dumma som de flesta är tröttnar de till slut
och ger tillbaka med samma mynt eller med ännu värre förseelser.

Vad händer oftast då.

Jajamän 2 minuters utvisning eller 2+2
Eller matchstraff vilket betyder 5 minuter i båset. Då är det 5 minuter som gäller oavsett
Hur många mål motståndarlaget gör. Retstickan skrattar och ler eftersom han lyckades med hans uppgift i laget.

Det är ju just detta som muslimerna gör.
De låter sig provoceras. De blir då ägda och avslöjade hur de verkligen är tänker och reagerar.

Samtidigt avslöjas hur hjälplöst samhället är när kravallerna drar i gång och hur fega politiker och polismyndigheten är.

Dessutom avslöjas hur dumma majoriteten
av alla ickemuslimer är.

Dessa dumma människor är ca 80% av befolkningen.

Jag brukar tänka på det när jag går på stan eller i butiker.

80% av de människor jag ser är fega korkade människor.
Citera
2023-07-11, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StefanAJ
Fan vad tidningarna ger den där tönten utrymme. Vem fan bryr sig om honom och hans jävla idéer? Pinsamt. Ful är han också.

Om han är ful och töntig har ju ingenting med hans gärnings att göra.

Fula påhopp är inte ok. Dessutom är det onödigt.
Citera
2023-07-11, 22:03
Medlem
mr.demons avatar
Vilken svenne den lilla vänstervridna muppen är. Vi vet att du läser i tråden, din veka fitta. Jävla provokativa tönt.
Citera
2023-07-11, 22:51
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Nu säger han i Aftonbladet att han skal elda NATOS-stadgar istället. Ombytlig fyr!

Då kommer det inte bli en notis ens.

Men väntat. Trodde inte han från första början skulle bränna sig varken Koranen eller Torah. Det är ju väldigt dumt vardera och nu är det alltså ingen mening längre att göra det som Nato-motstånd. Att bränna Koranen och du får en fatwa över dig tvingas leva under polisbeskydd resten av livet. Bränna en Torah skulle ju vara lite mer öppet vad resultatet blir. Men du lär ju vara portad för livet för inresa i väldigt många länder bl.a USA.
Citera
2023-07-11, 22:57
Medlem
Citat:

Han vill mest "manifestera" sig själv och beklagar att han gjort en eller annan ledsen. För det ville han verkligen inte. Nu när Sverige fått godkänt av Erdogan och Orban för svenska inträdet i Nato-alliansen så vill den här personen Lucas L. mest uttrycka sin sorg över sin politiska förlust. Därför tänker han elda upp Nato-stadgarna, som han besvärat sig med att ta en utskrift av. Borde han inte läsa stadgarna innan han eldar upp dem?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dgar-i-stallet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in