• 3
  • 4
2023-07-15, 20:31
Medlem
53....so whats avatar
De m s vara att barns sexualitet syns frn dag 1 och utvecklas ver tid. Det r ok, men att frstrka knslor och medvetandet i tidig lder r inte ndvndigt... fr ngon. Det finns ingen forskning p att detta r bra eller dligt, d med tanke p att vi mnniskor r s olika och kan inte fostras i samma anda.
Man behver inte forcera den utvecklingen, den kommer automatiskt med mognaden, vi utvecklas olika p olika omrden. JG och andra vill forcera den utvecklingen, varfr?

Det finns ingen anledning att projicera vuxnas tankar p barn, dom klarar sin egen utveckling p sitt stt. Det r vldigt ltt att styra och pverka barn i viss riktning, s man fr vara vldigt frsiktig med verdriven pverkan.
Citera
2023-07-17, 04:48
Medlem
Iifyousaysos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lulletot
Du r den som r patetisk, du stttar pedofili

Suspekt att ha 2 konton p Youtube om man inte postar radikalt olika saker p dom.

Och nej jag stttar inte pedofili bara fr att jag frklarar att ett visst youtubeklipp r trams.
Postat av en youtubewannabe som har 649 prenumeranter p sin ena kanal och 154 p sin andra.
(troligen r vl dom p nummer 2 ven prenumeranter p nr 1).

Att klistra pedofil p mig nr jag frklarar att denna wannabee ljuger och r orlig kring Jonas Gardell r riktig fjortisargumentation. andra sidan av det som r postat p de tv kanalerna s fga frvnnand.

Vilket oskt fr en att tnka p en sak.. Du vet vl om att det 18 rsgrns hr p flashback.
Citera
2023-07-17, 05:02
Medlem
XEXXE69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53....so what
De m s vara att barns sexualitet syns frn dag 1 och utvecklas ver tid. Det r ok, men att frstrka knslor och medvetandet i tidig lder r inte ndvndigt... fr ngon. Det finns ingen forskning p att detta r bra eller dligt, d med tanke p att vi mnniskor r s olika och kan inte fostras i samma anda.
Man behver inte forcera den utvecklingen, den kommer automatiskt med mognaden, vi utvecklas olika p olika omrden. JG och andra vill forcera den utvecklingen, varfr?

Det finns ingen anledning att projicera vuxnas tankar p barn, dom klarar sin egen utveckling p sitt stt. Det r vldigt ltt att styra och pverka barn i viss riktning, s man fr vara vldigt frsiktig med verdriven pverkan.

Korrekt.
Jag kallar det fr grooming. I detta fallet r det pedofil.
Basix.
Citera
2023-07-17, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iifyousayso
Suspekt att ha 2 konton p Youtube om man inte postar radikalt olika saker p dom.

Och nej jag stttar inte pedofili bara fr att jag frklarar att ett visst youtubeklipp r trams.
Postat av en youtubewannabe som har 649 prenumeranter p sin ena kanal och 154 p sin andra.
(troligen r vl dom p nummer 2 ven prenumeranter p nr 1).

Att klistra pedofil p mig nr jag frklarar att denna wannabee ljuger och r orlig kring Jonas Gardell r riktig fjortisargumentation. andra sidan av det som r postat p de tv kanalerna s fga frvnnand.

Vilket oskt fr en att tnka p en sak.. Du vet vl om att det 18 rsgrns hr p flashback.
Jag kallade dig inte pedofil, jag sa att du r patetisk som stttar pedofili.

Anledningen till att jag har tv youtubekanaler r fr att jag laddar upp highlights p min andrakanal och hela videorna p min huvudkanal och fr att n ut till en bredare mlgrupp.
Citera
2023-07-17, 21:36
Medlem
Iifyousaysos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XEXXE69
Korrekt.
Jag kallar det fr grooming. I detta fallet r det pedofil.
Basix.

Nu lider du av delirium igen.
JG stttar vare sig grooming eller pedofili.
Sluts sexualisera smbarn tack.
Citera
2023-07-17, 22:50
Medlem
Kan inte sdant hr med transar bara skapa
ngest hos unga pojkar som knner att de r homosexuella, liksom titta s hr ska ni ocks
bli d ni r vuxna, de vill vl hellre hitta identifikation med homosexuella som r
som vem som helst n versexuella och
konstiga utkldda mn
Citera
2023-07-21, 21:43
Citat:

Anledningen till att jag har tv youtubekanaler r fr att jag laddar upp highlights p min andrakanal och hela videorna p min huvudkanal och fr att n ut till en bredare mlgrupp.

Strunta i det dr peddot, du r bra Lulletot och bringar hopp om den yngre generationen!! Kr hrt!
Citera
2023-07-22, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GulfLundell
Strunta i det dr peddot, du r bra Lulletot och bringar hopp om den yngre generationen!! Kr hrt!
Tack! Vissa mnniskor vill helt enkelt inte vakna, dem vgrar att erknna att dem har haft fel och att politikerna dem har rstat p har fel.
Citera
2023-11-12, 11:14
Medlem
LexSinners avatar
Citat:
Tack! Vissa mnniskor vill helt enkelt inte vakna, dem vgrar att erknna att dem har haft fel och att politikerna dem har rstat p har fel.
Du ska veta att hela Pride-rrelsen, HBTQ+, precis allt, det r en organiserad attack frn onda krafter (INTE FRN BGAR) och mlet r att legalisera pedofili. Det r bl.a. drfr som Trump blir s hrt attackerad, fr dessa onda krafter slss mot allt och alla som frsker stta stopp fr detta. Jag vill att du ska fortstta tnka som du gr, men tro inte att du per automatik tillhr ett visst politiskt parti eller mste dyrka ngon srskild politisk person. Jag vet att du inte ens har pratat om det, men det r enkelt att g i den fllan. Just nu r du en oslipad diamant som ser ut att ha enorm potential. Fortstt att gra precis det du gr, och lt ingen bertta fr dig att du ska rsta p det ena eller rsta p det andra eller kmpa fr det ena eller det andra. Du har helt uppenbart hjrtat p rtt stlle och en hjrna som kan tnka. Fortstt med detta fr evigt! Alldeles oavsett vad man rstar p eller vem man r s borde vi ALLA st enade mot pedofili.
Citera
2023-11-12, 11:15
Medlem
LexSinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geblod
Du gjorde vad p Youtube?
Hehe, du kanske r fr ny fr att frst referensen men det handlar om vldigt avancerad trollning la Flashback.
Citera
2024-12-01, 22:09
Medlem
ngon som vet denna unga mans namn?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem