Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2023-08-29, 21:30
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FattyMcCool
Gillar du starka chips så testa Inferno på Lidl. De är starka.
Jag har hört talats om dom ska definitivt testa nån gång
Citera
2023-09-19, 20:53
  #26
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Var på Rusta idag och drog en jackpot.
En Maxibag Flamin' Hot (420g) för 39.90.
Rusta har tidigare bara haft Cheez Chruncherz så detta var ju en glad överraskning.
Citera
2023-09-19, 23:15
  #27
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dontcopymyname
Finns som chips nu. Dom är godda med fin cheddarsmak men starka e dom fan inte

Fast då är det väl ett vanligt jävla chips va? Grejen med Cruncherz är ju just det där goda crunchet och ostigheten som väger upp hettan fint. Kanske värt att testa chipsen men skulle inte förvåna mig om dom är lika tråkiga som många andra chipssorter med "fiffiga" smaksättningar
Citera
2023-09-23, 15:38
  #28
Medlem
Dessa är otroligt goda. Men varför har de hela 12gram mer fett än orginalet ostbågar?
De har ju bara lagt till kayennepeppar, paprika och kryddextrakt, grönt te. Varför hela 12gram??? Kommer det så mycket fett från peppar och paprika?
__________________
Senast redigerad av fonzen 2023-09-23 kl. 15:41.
Citera
2023-10-05, 01:49
  #29
Medlem
BackToHegels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Dessa är otroligt goda. Men varför har de hela 12gram mer fett än orginalet ostbågar?
De har ju bara lagt till kayennepeppar, paprika och kryddextrakt, grönt te. Varför hela 12gram??? Kommer det så mycket fett från peppar och paprika?
Nja, jämför du med traditionella ostbågar jämför du med en helt annan produkt egentligen.

Cheez doodles
Energi (kcal) 500 kcal, Energi (kJ) 2100 kJ, Fett 31 g, Varav mättat fett 4.8 g, Kolhydrat 51 g, Varav socker 2.8 g, Protein 10 g, Salt 2.1 g

Cheez cruncherz
Energi (kcal) 580 kcal, Energi (kJ) 2400 kJ, Fett 41 g, Varav mättat fett 5.4 g, Kolhydrat 46 g, Varav socker 1.4 g, Protein 8 g, Salt 1.8 g

Cheez cruncherz flamin hot
Energi (kcal) 580 kcal, Energi (kJ) 2400 kJ, Fett 40 g, Varav mättat fett 4.5 g, Kolhydrat 49 g, Varav socker 2 g, Protein 6.5 g, Salt 1.6 g

källa: ICA
Citera
2023-10-09, 19:42
  #30
Medlem
Tullamores avatar
De enda snacksen som jag kan få sjukt sug efter. Älskar dom.
Citera
2024-04-03, 19:09
  #31
Medlem
Är det bara jag eller har receptet ändrats till det sämre på dessa? Ingredienslistan verkar densamma men smaken är definitivt annorlunda. Mina senaste påsar har inte smakat majs utan en stark bismak av typ..ärta? ärtprotein? Smakar dammigt och äckligt rent ut sagt.
Citera
2024-04-17, 08:07
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TinFoilHat
Dottern här hemma älskar OLW Cheez Cruncherz Flamin' Hot ostkrokar men hon är ganska ensam.

Själv föredrar jag Doritos Nacho Cheese Flamin' Hot som inte är lika starka som Lidls Inferno men dock smakar så mycket bättre .

Lidls Inferno är fan livsfarliga, jävlar vad det är drag i dom !

Som du säger så är Doritos NCF riktigt trevliga
Citera
2024-04-20, 21:46
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sodastream71
Är det bara jag eller har receptet ändrats till det sämre på dessa? Ingredienslistan verkar densamma men smaken är definitivt annorlunda. Mina senaste påsar har inte smakat majs utan en stark bismak av typ..ärta? ärtprotein? Smakar dammigt och äckligt rent ut sagt.

Smakar som vanligt här. Känner förövrigt ingen tydlig majssmak utan det är cayennepeppar och surhetsreglerande medel (citronsyra) och ostupullver som är det du borde känna av. Och lite hårdare, lite krispigare yta. Spröda.
__________________
Senast redigerad av fonzen 2024-04-20 kl. 21:50.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback