Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-07-20, 22:59
  #1
Medlem
urress avatar
Vilken utbildning skulle ni gå för att lära er sökoptimering. Ni med egen hemsida som säljer tjänster eller produkter och vill göra er så synliga som möjligt i sökresultaten. Betald eller obetalda kurser, det spelar ingen roll.
Citera
2023-07-20, 23:17
  #2
Medlem
Du ska göra bra onpage seo och sedan måste du ha väldigt mycket pengar för att köpa backlinks.
Det är inte gratis att synas.

Om du planerar på att gå efter konkurrenskraftiga keywords så tänk efter. Då stora företag betalar flera miljoner i månaden på att köpa eller hyra länkar.

Det finns ingen detaljerad steg för steg guide för hur man ska göra seo.
Då google tex inte vill ge ut de faktorer som de använder för att ranka sidorna pga då kan man utnyttja det på skadligt sätt och förstöra deras varumärke. Så lyssna inte på någon om seo utan testa dig fram för vad som funkar.
Citera
2023-07-20, 23:31
  #3
Medlem
urress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swefinans
Du ska göra bra onpage seo och sedan måste du ha väldigt mycket pengar för att köpa backlinks.
Det är inte gratis att synas.

Så hur gör alla småföretagare som ändå säljer hyfsat bra och inte har investerat mycket pengar. Någon grundutbildning borde finnas som tar upp grunderna i seo. Edit: Det finns givetvis. Det finns för många snarare så det blir svårt att veta vilken man ska välja. Det är det jag frågar om.
__________________
Senast redigerad av urres 2023-07-20 kl. 23:48. Anledning: _
Citera
2023-09-24, 16:21
  #4
Medlem
Robert-Arslebergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urres
Så hur gör alla småföretagare som ändå säljer hyfsat bra och inte har investerat mycket pengar. Någon grundutbildning borde finnas som tar upp grunderna i seo. Edit: Det finns givetvis. Det finns för många snarare så det blir svårt att veta vilken man ska välja. Det är det jag frågar om.

Jag tycker att Brian Dean har en hel del bra material när det kommer till SEO.

https://www.youtube.com/@BrianDean
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback