Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-07-24, 20:08
Medlem
Hej
Jag har en Z900 med Akrapovic Carbon slipon, men resten av röret är original och jag tycker den är för tyst.

Vet någon om det finns ett billigt rör jag kan köpa där min Akra ljuddämpre passar?

Har sett Dominator men det verkar inte som min ljuddämpare passar till det.
Citera
2023-07-26, 15:56
Medlem
LexComs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snustrip
Hej
Jag har en Z900 med Akrapovic Carbon slipon, men resten av röret är original och jag tycker den är för tyst.

Vet någon om det finns ett billigt rör jag kan köpa där min Akra ljuddämpre passar?

Akra borde ha link-pipes för decat modellspecefikt. Kolla på akras hemsida eller med en återförsäljare för din modell.
Citera
2023-07-31, 17:16
Medlem
ethernals avatar
Citat:
Hej

Jag snackade med en firma som normalt sätt bygger avgassystem till gamla jänkarbilar och de bockade till ett rör som ersatte den delen där Katten satt (sonden sitter i röret före katt-röret). min yamaha mt9 låter som ett jävla åskmoln nu
Citera
2023-07-31, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ethernal
Jag snackade med en firma som normalt sätt bygger avgassystem till gamla jänkarbilar och de bockade till ett rör som ersatte den delen där Katten satt (sonden sitter i röret före katt-röret). min yamaha mt9 låter som ett jävla åskmoln nu

Finns den firman i Skåne?
Citera
2023-08-01, 09:38
Medlem
ethernals avatar
Citat:
Finns den firman i Skåne?

det här var en Ferrita återförsäljare i stockholm, närmast för dig blir helsingborg

VÄSTRA BERGA ROSTSKYDDSHALL AB

Diabasgatan 11, 254 68 Helsingborg
Tel: 042-15 75 80, Fax: 042- 15 71 70

edit: skrev göteborg först men missade det fanns en i helsingborg
Senast redigerad av ethernal 2023-08-01 kl. 10:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in