Citat:
Ursprungligen postat av
Ketango
Jag ska börja med att säga att jag är helt nollad vad gäller datorer och teknik. Så komplicerade ord och lösningar kommer tyvärr inte hjälpa mig.
Jag använder ChatGPT Model: gpt-3.5 turbo,(free.churchless.tech) jag får mellan varven fel meddelanden som gör chatten helt oanvändbar. I natt har alla mina tidigare chattar försvunnit när datorn stått i "strömsparläge" och när jag ställer första frågan kommer detta:
{"error":{"code":"error","message":{"message":"Una uthorized - Access token is missing"},"param":null,"type":"401 Unauthorized"}}
Jag har kört utan API key, men provade att lägga in en ny vilket bara gav mig ett annat felmeddelande. Jag skapade ytterligare en ny API nyckel och nu verkar det fungera.
Men jag får dessa problem ofta och är sjukt trött på att saker försvinner och att chatten inte fungerar.
Finns det något jag kan göra för att undvika dessa återkommande problem eller finns det någon likvärdig gratis chat?
ser nu ditt problem, du använder en privat aktörs egna version/modell av GPT.
Använd ALLTID officiella OPENAI's version. allt du skriver in i den där alternativa hemsidan kommer skumma personer kunna se, spara och göra vad fan de vill med.
här är den officiella (och även gratis) versionen av GPT
https://chat.openai.com/