Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-04, 00:02
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
På vilket sätt var de förberedda? Nio snutbussar på 1000 pers är väl inte att vara beredda? Snutarna är fler när de attackerar pensionärer som demonstrerar.

Eller när det handlar om fotbollshuliganer. Då har dom order om att gå på med full kraft. Då slåss polisen. Men det är dom enda som polisen får ge sig på nuförtiden, på det sättet. Förr så slog polisen alla på käften.
Citera
2023-08-04, 00:04
Avstängd
Kommer bli en våldsam helg. Bettar att det sker minst 2 skjutningar, 5 slagsmål och 1 sprängning. Enbart i Stockholm alltså.
Citera
2023-08-04, 00:06
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rat1
https://www.expressen.se/nyheter/kao...-stenkastning/
"Expressens reporter som befinner sig på platsen beskriver situationen som ”totalt kaos”.
Minst nio polisbussar finns på platsen. På bilderna syns hur poliserna är kraftigt underbemannade jämfört med motdemonstranterna som har stormat festivalområdet."

Haha. En av mina favoritgrejor att se i Sverige.
Man behöver inte fråga. "Någon som vet mer?"
Min första tanke var att hur ska de som trodde att koranupploppen handlade om ledsna muslimer tolka det här?
Här fanns ju inte ens en koran på plats.

Hur ska Tuffe Uffe blidka eritrenerna nu?
Sitta i möte dag och natt?

OnT är det för djävligt att inte polismyndigheten rensas ut från vänsteraktivister och att dessa ersätts med riktiga män som sätter ned foten och ger polisen mandat att bunta ihop de här odjuren.

Kan man inte bete sig har man inget här i landet att göra.
Ut.
Citera
2023-08-04, 00:07
Medlem
TheAlamos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parasit99
Tänk dig att Sverige blir en diktatur, och du behöver göra värnplikt i 30 år. Du lämnar Sverige, för du hatar diktaturen. Du bosätter dig i ett nytt land, och där anordnar regimtrogna svenskar en kulturfestival. Du blir förbannad, för du får inte besöka Sverige om du inte betalar en särskild skatt till den svenska diktaturen. Men du protesterar inte, du är tyst och snäll i ditt nya land. Möjligen kopplar du upp dig på Flashback och vädrar dina efterblivna och rasistiska åsikter. Du är en fullständigt meningslös individ.
Och då ska man kasta sten på polisen och kaosa? Afrikanerna får göra upp det där i sitt hemland och inte här bland oss. Sverige och svenskar ska inte behöva lida pga inrikespolitik i ett random u-land. Jag är inte meningslös - men jag tror du är.
Citera
2023-08-04, 00:10
Medlem
Mrflinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamleys
Nej inget onödigt våld av ordningsmakten. De demonstrerande, stenkastande ska arresteras, åtalas, och utvisas. Onödigt våld undergräver polisens möjligheter att utföra ett korrekt arbete

Vad i helvete gör regimtrogna eritreaner i Sverige.
Varför flyttar de inte till sitt land?

Dom flyttar inte för att dom har det så jävla bra här. Dom behöver inte göra ett skit. Bidrag som är mycket större än vad dom skulle tjäna hemma.
Dom ska kastas ut.
Vad tror du denna dag kostade oss skattebetalare? Blåljuspersonal, läkare och socialbidrag för ca 1000 pers.
Citera
2023-08-04, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SKiTSUR
Jag längtar till den dagen då vi normala människor samlas i tusental och säger ifrån på riktigt. Inget rasistiskt utan bara vi som är trötta på hur folk pissar oss i ansiktet.

Jag vet att vi Svenskar ofta knyter näven i fickan. Men snart måste vi väl ändå säga ifrån?

Jag lovar, vi har så många invandrare på våran sida som skäms arslet av sig och gärna skulle gå i fronten mot såna här jävla drägg.

#utmedpacket

Det är inget som kommer ske. Vad som kommer ske är att det hela normaliseras och svenskar som minns det riktiga, svenska, Sverige dör ut. Om en generation, möjligtvis två, kommer landet vara helt oigenkännligt och det är helt normaliserat. Har släktingar födda på tvåtusentalet som inte har andra referensramar, dessa är även helt hjärntvättade.

Varför tror du det kommer ske någon större folklig resning när det inte har skett ännu och vi kommer bli i minoritet? Om något mot förmodan skulle ske är det just "rasister"(ideologiskt bundna) som är beredda att offra sig för sin övertygelse som kommer att stå för den biten, men dessa är självklart för få för att göra någon reell skillnad.

Rika(och jag räknar in medelklass-svenne här, väldigt få villapappor med ok jobb och tre ungar kommer att riskera jobb och hem för något som är dömt att misslyckas) har för mycket att förlora/investerat och kommer välja att flytta till säkrast möjliga plats. Om några hundra år kommer vita människor vara sällsynta i allmänhet, om ett par tusen troligtvis i det närmaste icke-existerande. "Mångkultur" och globalisering är döden för kulturella särdrag.
Senast redigerad av Periodic 2023-08-04 kl. 00:20.
Citera
2023-08-04, 00:11
Medlem
Jag skulle säga att sånt här är precis det vi behöver för att få den trötte jävla SVT tittande svensken att vidga sina vyer och kanske börjar ifrågasätta hur detta numera skitlandet styrs.

Mer träpåkar till neandertalarna!!
Citera
2023-08-04, 00:12
Medlem
I Kärrtorp var det 30-40 som gick till anfall, här var det ca 1000. Helt sanslöst!
Citera
2023-08-04, 00:12
Medlem
TheDudeIsHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsfinest
Kommer bli en våldsam helg. Bettar att det sker minst 2 skjutningar, 5 slagsmål och 1 sprängning. Enbart i Stockholm alltså.

Du menar enbart i Järvagettot?
Citera
2023-08-04, 00:15
Medlem
Skeppa hem packet nu . Vad gör dessa dårar i Sverige ?
Citera
2023-08-04, 00:15
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrflink
Dom flyttar inte för att dom har det så jävla bra här. Dom behöver inte göra ett skit. Bidrag som är mycket större än vad dom skulle tjäna hemma.
Dom ska kastas ut.
Vad tror du denna dag kostade oss skattebetalare? Blåljuspersonal, läkare och socialbidrag för ca 1000 pers.

Denna dag?... Vad kostar familjerna oss varje månad??
Citera
2023-08-04, 00:16
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
1. De får gratis pengar utan några som helst krav på motprestation.
2. Se punkt ett.
3. Se punkt ett.
4. Därför att vi befinner oss i Sverige, här får man saft och bulle i stället.
5. Summorna detta kostar är sannolikt gigantiska.
6. Utvisningar? Ha ha ha, jag skrattade gott där. Inte ett skit kommer att hända.
Ja..det som kommer hända är väl ökad invandring från Eritrea, mer bidrag till dem, anklaga Polisen för rasism för att de försökte stoppa våldet. Jag är så jävla
på dessa bidrags-vampyrer. Jag är så jävla på hycklande politiker som inget gör. Jag är många ggr uppgiven. Men jag brinner fortfarande för ett starkt Norden fri från alla dessa rasfrämlingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in