Citat:
Ursprungligen postat av
SKiTSUR
Jag längtar till den dagen då vi normala människor samlas i tusental och säger ifrån på riktigt. Inget rasistiskt utan bara vi som är trötta på hur folk pissar oss i ansiktet.
Jag vet att vi Svenskar ofta knyter näven i fickan. Men snart måste vi väl ändå säga ifrån?
Jag lovar, vi har så många invandrare på våran sida som skäms arslet av sig och gärna skulle gå i fronten mot såna här jävla drägg.
#utmedpacket
Det är inget som kommer ske. Vad som kommer ske är att det hela normaliseras och svenskar som minns det riktiga, svenska, Sverige dör ut. Om en generation, möjligtvis två, kommer landet vara helt oigenkännligt och det är helt normaliserat. Har släktingar födda på tvåtusentalet som inte har andra referensramar, dessa är även helt hjärntvättade.
Varför tror du det kommer ske någon större folklig resning när det inte har skett ännu och vi kommer bli i minoritet? Om något mot förmodan skulle ske är det just "rasister"(ideologiskt bundna) som är beredda att offra sig för sin övertygelse som kommer att stå för den biten, men dessa är självklart för få för att göra någon reell skillnad.
Rika(och jag räknar in medelklass-svenne här, väldigt få villapappor med ok jobb och tre ungar kommer att riskera jobb och hem för något som är dömt att misslyckas) har för mycket att förlora/investerat och kommer välja att flytta till säkrast möjliga plats. Om några hundra år kommer vita människor vara sällsynta i allmänhet, om ett par tusen troligtvis i det närmaste icke-existerande. "Mångkultur" och globalisering är döden för kulturella särdrag.