Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-04, 01:04
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parasit99
Tänk dig att Sverige blir en diktatur, och du behöver göra värnplikt i 30 år. Du lämnar Sverige, för du hatar diktaturen. Du bosätter dig i ett nytt land, och där anordnar regimtrogna svenskar en kulturfestival. Du blir förbannad, för du får inte besöka Sverige om du inte betalar en särskild skatt till den svenska diktaturen. Men du protesterar inte, du är tyst och snäll i ditt nya land. Möjligen kopplar du upp dig på Flashback och vädrar dina efterblivna och rasistiska åsikter. Du är en fullständigt meningslös individ.

Självklart får jag i ett sådant läge försöka uppföra mig i det nya landet, enligt de regler som gjort att det landet fungerar, och inte förstöra det landet också med min egen våldsryggsäck. Annars åker jag givetvis ut, eller hur?

Vilket afrikanskt land skulle ta emot oss, och dessutom acceptera om vi tog med våra interna stridigheter dit?
Citera
2023-08-04, 01:04
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagerkommandant
Vi gjorde oss av med den enda människan som ville etablera ett kulsprutenäste vid brofästet.
Nu får vi skörda frukterna av våra egna tillkortakommanden.
Vem var det?
Citera
2023-08-04, 01:05
Medlem
HassanVonEssens avatar
Ådalen 31 hundra år senare blir alltså ett afrikanskt inbördeskrig. Bra jobbat Sverige. Folkhemmet är räddat.
Citera
2023-08-04, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Du får gärna visa upp ett citat där jag försvarar våldsbrott. Annars kan man börja säga vad som helst. Jag kan tex hävda att du brukar knulla med din morsa. Det är lätt att hävda saker.

Svar på JeffDavis absurda påstående att han aldrig försvarar brottslighet från våra "kära blattar och naggers, samt zigenare... Det är brottsligt att befinna sig i ett land, olovligt.

Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Från Gothia Cups hemsida:

”Gothia Cup är världens största och mest internationella fotbollscup för ungdomar. Varje år deltar runt 1700 lag från 80 nationer och de spelar 4500 matcher på 110 planer”.

Klart det förekommer ett och annat bråk i en turnering med 10.000-tals ungdomar. Larvigt att blåsa upp detta.

Vilka nationaliteter/etniciteter/raser tror du det är som alltid ställer till bråk?

Citat:
Hur kan romska tiggare vara tjocka?
Postat av JeffDavis

Citat:
Ursprungligen postat av Craigg
Funderar jämt på detta. Alla dessa romer som tigger ser ut att vara överviktiga eller till och med fetma. Om de uppenbarligen är fattiga och inte har råd med mat. Hur fan kan de vara tjocka då? Vid extrem kaloriunderskott går man väl ner.

Tiggare som jag har i mitt närområde brukar käka i grupp då och då. Korv, vitt bröd och öl är det vanligt att de konsumerar. Helt klart en diet som leder till fetma om du inte får i dig nåt annat.

I västvärlden har vi i princip ingen svält som du ser i fattiga länder i Afrika. Här är fetma mycket vanligare bland fattiga än bland mer välbärgade. Onyttig mat är billigare än nyttig mat. Så enkelt är det.

Så du umgås med zigenare och ser vad dessa äter? Att de stjäl vet alla som inte har huvudet upp i arslet som du tydligtvis har.

Citat:
Pressträff om nyhet kopplad till anhöriginvandring torsdag (2023-07-13)
Postat av JeffDavis

Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
En person som vistas illegalt i landet. Rättsväsendet har sagt sitt. Begreppet invandrare förutsätter att du på något sätt har fått uppehållstillstånd eller är inne i en prövning för detta. Man kan inte vandra in i ett land utan skäl: antingen söker man uppehållstillstånd för asyl, arbete, studier med mera eller så är man turist. Att bara finnas till i ett land utan notering existerar inte.

Vem definierar ordet invandrare på detta sätt? NE? FN? Eller bara du själv?

Jag vill hävda att man är invandrare om man tagit sig in i ett land och ämnar att stanna där oavsett juridisk status. Men detta har blivit lite OT nu.

Här försvarar du illegala invandrare, enkom för att de tagit sig till Sverige och ämnar stanna här, OAVSETT juridisk status - så illegala blattar och naggers är alltså välkomna, enligt dig. Herregud - det är väl inte så konstigt att mången kommer till Sverige pga. att de är brottslingar i sina hemländer... Här har du regeringen.se och deras definition på invandrare. Alla de som inte omfattas torde då vara illegala och då vara brottslinga, som ergo, du försvarar...

Citat:
2.5 Arbetsgruppens slutsatser i delrapporten om invandrarbegreppet
i lagar och förordningar
Arbetsgruppen har i sin delrapport förklarat att begreppen invandrare, nyanlända invandrare och personer med utländsk bakgrund
när de används i författningssammanhang enligt gruppens mening
bör definieras på följande sätt:
Invandrare: Personer som själva faktiskt har invandrat och som
har folkbokförts i Sverige.
Nyanlända invandrare: Personer som själva har invandrat för en
relativt kort tid sedan. Hur länge en person är att betrakta som nyanländ är svårt att fastställa. Ett riktmärke kan dock vara två år.
Personer med utländsk bakgrund: Såväl utrikes födda personer
som själva invandrat som personer födda i Sverige med minst en
utrikes född förälder.
Vid sin översyn av författningar utfärdade av regeringen har
arbetsgruppen funnit att det ofta är oklart vilken kategori av personer som åsyftas. Det har därför varit svårt att avgöra om begreppet används på ett i sig missvisande sätt, dvs. om begreppet är
tänkt att omfatta även andra personer än dem som själva har invandrat. Arbetsgruppen har i stället haft att ta ställning till om begreppet invandrare – mot bakgrund av respektive bestämmelses
syfte – används på ett lämpligt sätt. Vid en sådan prövning har
arbetsgruppen konstaterat att det i flertalet fall finns en rad sammansatta skäl till att åtgärder riktas till ”invandrare”. Eftersom det
avgörande i dessa fall inte är om de personer som åtgärderna riktar
sig till själva har invandrat eller ej har arbetsgruppen inte ansett att
det finns skäl att i författningen fokusera på invandrarskape

https://www.regeringen.se/contentass...ers-verksamhet

Citat:
Pressträff om nyhet kopplad till anhöriginvandring torsdag (2023-07-13)
Postat av JeffDavis

Citat:
Ursprungligen postat av Kiddieoxo
Inget hindrar dig från att skänka allt du äger till första bästa somalie klan.
Jag hr aldrig bett om att få ha dem här och det är dags för folk som tex John Ledin som propagerar för invandring samtidigt som han bor i ett slott tillsammans med grevinnan Hamilton att börja offra lite för integrationen precis som vi som aldrig ville ha den får göra varje dag.

Jag la ingen värdering i mitt påstående. Jag konstaterade bara helt krasst att en fungerande integration är till gagn för ALLA vad man än tycker om invandrare.

Vad är en fungerande integration? Om man tar in miljontals invällare, kan man då ens be till gudarna om en god integration? När vi vet och även du vet, att detta inte fungerat så är det, de facto så att du försvarar invandrares/invällares brottslighet - går inte att se det på annat sätt. Dessutom, som jag/regeringen konstaterat i inlägget ovan så är det bara folkbokförda individer som räknas såsom invandrare - resten torde då vara illegala, eller hur? Vad du anser är verkligen sekundärt, i frågan.

Citat:
Raskravaller i Frankrike (juni 2023)
Postat av JeffDavis

Citat:
Ursprungligen postat av aywass
Är du blind? De är negrer och araber. Du skulle inte göra ett skit mer en ett snyft inlägg på sociala medier du lurar ingen med ditt bullshit

Du vet lika lite som jag vilka de som just nu röjer i Frankrike är och vad de har för bagage.

Nejdåsåatt! Inget att se - absolut inte att det var araber och niggers till 99%. Det är det som är problemet med dig och mången andra invällarvurmare - ni kanske inte säger ting rakt ut, men nog faan är det så att ni inte tar avstånd från deras brottslighet? Bara det att du skriver att den du svarar "inte vet vilket bagage" de kaozande svartingarna och blattarna har, säger allt.

Citat:
Raskravaller i Frankrike (juni 2023)
Postat av JeffDavis

Citat:
Ursprungligen postat av aywass
Ingen tycker det. Men du tycker detta är en sund och helt acceptabelt sätt att visa sitt misnöje på? Plundra och förstöra egendom som inte har någon koppling till snuten som sköt den koksade kriminella arab som körde utan körkort i en bil som säkert var stulen dessutom och inte klev ur bilen och tog sitt straff som den man han var?

Det har jag svårt att svara på utan att veta vilka dessa ”plundrare” är. Om min bästa vän eller min son blev mördad av snuten skulle jag förmodligen kunna reagera med både våld och frustration.

Ännu en gång försvarar du våld såsom lösning.

Nu orkar jag inte leta mer - detta räcker, tycker i alla fall jag och då gick jag endast tillbaks till början av Juli. Finns tusentals inlägg jag inte sett eller gått igenom. Dessutom så tangerar du i väldigt många inlägg vad som skulle kunna sägas vara ett godkännande av berättigandet till våld av dessa blattar och niggers. Den som inte tror mig, gå igenom idiotens posthistorik, så får ni se... Rekomenderar särkilt tråden som avser "raskravallerna i Frankrike" och andra. Idioten är en invällarapologet av stora mått och att de har begått brott är inget att oroa sig över, enligt nollan...
Citera
2023-08-04, 01:08
Medlem
Som vanligt från en vänstermänniska på Facebook:
”-Var det Sthlm-derby igen på Tele2 eller Friends…”.

Vänsterblivna kommer aldrig se nått konstigt med det som skedde på Järvafältet.
Citera
2023-08-04, 01:09
Medlem
BarbaDonkeys avatar
Vilka bisarra kravmaskiner eritreanerna framstår som, skuldbelägger Sverige för deras interna problem.

https://www.youtube.com/watch?v=1VZ7g5pjFfA

Vad skattepengar de kostar.
Citera
2023-08-04, 01:10
Medlem
Och polisens gigantiska informationsstab tycker att de gör sitt jobb genom att säga att poliserna "gjort sig illa" istället för att de skadats. Polisen skall också ha varit förberedd på detta. Ja de har säkert gjort lite extra säkerhetskontroller och avvisat några, konstigt annars när liknande saker inträffat nyligen i andra länder. De har till och med gripit några så operationen måste beskrivas som en framgång.
Citera
2023-08-04, 01:10
Medlem
Det här kommer ju lägligt med tanke på idéerna om att göra inskränkningar i ordningslagen.
Citera
2023-08-04, 01:14
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Samnytt har ställt samman videofestival. Massor med roliga klipp.
https://samnytt.se/video-kaos-under-...ing-mot-polis/

Fy satan så mycket skript och globalistbottar på den sidan. https://samnytt.se/video-kaos-under-...ing-mot-polis/ Någon som vet exakt hos vilket bolag klippet ligger lagrat, alternativt har information om en direktlänk, eller en spegel?

Det är inte samma video som postats här tidigare va?
https://samnytt.se/se-hela-eritreans...pa-jarvafalet/
Citera
2023-08-04, 01:14
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Det räcker inte utan vi måste ta krafttag mot detta. Varför inte ordna en demonstration mot rasism istället ??
Nej jag vet!

Armband!
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Enligt den politiska polisen ingen skadad.
På platsen ser man folk få vård och andra som haltar därifrån skadade.
Man ser poliser som blivit slagna med påkar och staket.

Men den politiska polisen ska alltid ljuga om invandringen, islam, ghettona osv. Helt uppenbart är det så.
Ingen kommer gripas eller dömas heller. Inte om den politiska polisen bestämmer, som överklagar svenskars rätt att demonstrera däremot.

Hur fan kan man vilja vara polis och arbeta för en sådan myndighet och stat? Som uppenbart ljuger, agerar mot det egna folket och försvarar massinvandring, folkutbyte, islamisering, ghetton och ser alla dessa grova vidriga brott och offren som ofta är svenskar och oskyldiga. Hur kan man vilja jobba med det och leva med sig själv när ens chefer ljuger och vinklar hela tiden?
Det vill de inte.
Redan innan korankravallerna letade 40% av poliserna aktivt efter annat arbete pga omorganisationen.

Det lär vara ett stort manfall efter korankravallerna både i form av avhopp och sjukskrivningar. Poliser är inga maskiner.
De ska på daglig basis hantera barbarer utan mandat att agera.

Om de ändå gör det får de löpa gatlopp i media.
Fan ska vara polis.
Citera
2023-08-04, 01:22
Medlem
Silltunnas avatar
Vad tråkigt att inga av de kaosande demonstranterna dog! ☹️
Nu kommer det bara kosta massa pengar att vårda dem på sjukhuset.
Citera
2023-08-04, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Det handlar inte om hudfärg ditt jävla mongo.

Det handlar om att de har kommit hit och belastar hela landet och beter sig som idioter. Spelar ingen som helst roll vilken hudfärg de har eller vilket land det kommer ifrån.

Det kommer parasit aldrig att fatta. Dessutom var det parasit som drog upp hudfärg, vilket är typiskt för sådana som klagar över att folk är rasister hit och dit.
Senast redigerad av autofire 2023-08-04 kl. 01:23. Anledning: stavfel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in