• 1
  • 2
2023-08-04, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonklas
Fr knslan att det var nog EP eller liknande. Hade det varit ngon mindre hrdad person hade dom frmodligen strukit med. Detta var ngot annorlunda.

Beklagar som fan, och hoppas du repar dig!
Visst fick folk EP-liknande anfall ocks, av dom vrsta dds-noiderna fr ngra r sedan? Familjen med mmb-fubinaca var det vl som folk strk med av.

EDIT: Inlgg nr 1000, tjohoo!
Senast redigerad av busy-signal 2023-08-04 kl. 19:25.
Citera
2023-08-05, 01:17
Medlem
B-peths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonklas
Rkte en joint utomhus igr drack 2-3 l. Vaknade upp ute i skogen 6 timmar senare. Ngon mer som rkat ut fr liknande? Hundra procent sker p att det var ngot mer i haschet. Riktigt lskigt. ngest deluxe idag.

Vart i landet inhandlade du ditt bruna?
Citera
2023-08-05, 01:21
Medlem
r du van med att rka och dricka samtlig? Rkat kan ge minnesluckor. Men r du van har det nog varit ngot konstigt med droger eller alkoholen.
Citera
2023-08-11, 16:01
Medlem
Lifestealers avatar
Jag skulle snarare frga mig sjlv om inte ngot dligt hnt. T.ex. blivit slagen, vldtagen, rnad, hotad, skrmd eller liknande. Vilka var du med? Minnesfrlust r inte ovanligt vid trauma och panikngest. Risken finns att det r ngot dligt som hnt som du inte minns och ftt en blackout.
Senast redigerad av Lifestealer 2023-08-11 kl. 16:10.
Citera
2023-08-11, 17:27
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Jag fattar inte. Det kan ju inte gra ngonting p vikten som nr dom sprayar glasfiber p budsen. Dom mste kpa in det absolut billigaste skit dom ftt tag p. Ett snt dr hegga fr tv lax man bara vet r kefft s fort man hr priset. Kper skert snt och drygar ut och krnger som vanlig standard. Mste vara s.

Ju smre det r ju mer mste du krma ner fr att ge effekt. Gud vet vad fan man rker tillslut. P ntet har man i alla fall lite koll p vad man kper, str strain och kommentarer. Strain kanske dom kan hitta p men skulle det vara ngot skit it skulle det st i kommentarerna och vendorn skulle bli avstngd. Knns skrare.

Men som du skriver, att ngon annan kunde ha dtt. Jag har skojat om samma sak. "-Det skulle vara svrt att droga mig p krogen. Hhh!" Jag sger inte s utan en andledning, s jag frstr precis som du menar.

Rkar dra linan med Ketamin p festen som skulle rckt hela kvllen istllet fr linan vaket p brickan. D vare yrt. Tnkte precis lika. Kan skert rkna upp 4 namn p den dr festen som hade hamnat p akuten.

Men d vet man ox vad man har ftt i sig och vad konsekvenserna kommer att bli. Som att peta i sig 10 microdots fr man tycker dom ser s sm ut lol. Det blir en yr kvll det med, men det r inte ngon fara fr hlsan. Psyket, okej dr kanske man mste vara rtt erfaren, vilket man inte r om man grisar i sig 10 trippar.

Men att f i sig ngot spice liknande fy fan ass. Man blir snabbt beroende av spice ox sen vet du inte vad fan du r beroende av. Sjukt att det r olagligt igentligen. Det r drfr Spice r s farligt idag. Dom frsta batcharna med Spice var riktigt skna faktiskt. Men efter frbud efter frbud och efter varje frbud ndrar dom ngon kemikalie. Tillslut dr folk.

Tur att det var du. En inbiten gammal Grvarg lol.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in