2024-08-28, 19:35
Medlem
ResanTillMelonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Vad har du för jobb?
Alltså du fattar att jag skämtar när jag skriver så där sättet va? Beskrivningen av mig själv. Håller alltid på att skoja så där IRL också men får nog lägga av med det för poletten trillar tyvärr inte ned hos alla. Inte första gången någon tar det på allvar och sedan tar det vidare…

Ja den jäveln har aldrig förstått sarkasm så han kallade ju mig narcissist efter att jag hade SKÄMTAT. (hade skrivit något liknande) Har inte alls den självbilden på riktigt

Tyvärr innebär detta också att den personen är 100% seriös när man hoppas att han inte är det. Nej jag pratar inte om strap on-knullaren nu. Men det är inte långt ifrån…
Citera
2024-08-28, 19:55
Medlem
ResanTillMelonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Kvinnor över 35 år kan inte välja och vraka. Det finns inga yngre högstatusmän som vill stadga sig med en mindre fertil och mindre ungdomlig kvinna. Även de äldre högstatusmännen vill ha unga och högfertila kvinnor. Du försöker spela powerplay här, och påstå hur lätt du kan ligga och dejta. Det är bara ett infantilt spel, och det vet du själv. I själva verket blir kvinnor som du pumpade och dumpade av de män ni egentligen vill ha. I princip noll kvinnor gillar detta. De män som ni attraheras av har nämligen många unga och snygga tjejer i sin telefonbok. Vi män av alla åldrar kan ligga hur lätt som helst utomlands också. Vi är i allmänhet heller inte särskilt intresserade att stadga oss om vi har god tillgång till ungt och fräscht kött.
Vill kvinnor över 35 verkligen hitta någon att ”stadga” sig med? Det där hör till ungdomen.

Du verkar sätta en epitet på män som inte finns. Det är ju redan konstaterat att kvinnor som lever själva är lyckligast.
Citera
2024-08-29, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ResanTillMelonia
Vad har det med saken att göra?

Är nyfiken på vilka arbetsplatser ungdomar raggar på tanter.
Citera
2024-08-29, 14:21
Medlem
ResanTillMelonias avatar
Citat:
Är nyfiken på vilka arbetsplatser ungdomar raggar på tanter.
Det kan jag inte öppet gå ut med. Men skit samma, han såg mig bara. Hade lika gärna kunnat vara någon annanstans ok.

Eller så går det så trögt för killar att de sänker sina krav så uppenbart
Citera
2024-08-29, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ResanTillMelonia
Det kan jag inte öppet gå ut med. Men skit samma, han såg mig bara. Hade lika gärna kunnat vara någon annanstans ok.

Eller så går det så trögt för killar att de sänker sina krav så uppenbart

Haha, jag var inte intresserad av var du jobbar utan med vad...
Citera
2024-08-29, 15:03
Medlem
ResanTillMelonias avatar
Citat:
Haha, jag var inte intresserad av var du jobbar utan med vad...
Vad avslöjar ganska mycket var
Citera
2025-01-15, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Om inte männen utsätts för förtryck varför dör en allt större andel män av självmord och droger?
Antagligen för att de är socialt handikappade autister som vägrar anpassa sig till nutida spelregler. Något som försätter dem i sin egen isolering. Ingen annans fel det.
Citat:
Det handlar inte om att skylla ifrån sig , samhället är fientligt mot män annars skulle inte så många dö. Man kan se rent statistiskt att män hade det bäst på 1950 då dog 16 av 100000 av despair varje år och 2018 hade det ökat till 46 , fast det har fortsatt öka ,kan vara på 70-80 nu.
För att det inte ställdes samma krav på män under den tiden. De hade mer makt och kvinnorna var mer beroende av sina män. Något som män också missbrukade genom att vara usla makar. Därav att vi fått den förändring med ett mer jämställt klimat idag där kvinnor har samma ekonomiska självständighet som män och kan klara sig själva. Därmed också ha råd att ställa vettiga krav på män, t.e.x. att de inte vill vara med autistmän som inte fattar hur man ska bete sig i en relation och mot kvinnor. Socialt nedsatta män som vägrar ändra på sig och utvecklas. Det är såna krakar som förblir ensamma och det med rätta.
Citat:
Det finns ett förtryck mot män annars skulle detta aldrig hända ,att du känner att det inte är något förtryck räknas inte , inte ens om alla du känner skulle känna så , så är det ändå förtryck eftersom siffrorna visar detta.
Nej, det finns inget förtryck, skitsnack. Sluta skylla ifrån er som sagt och bli vuxna istället. Ta lite egenansvar.
Citat:
Det är fakta ,vad du säger är känslor.
Knappast. Den enda som står för allt känsloblajande martyskap här är uppenbarligen du själv.
Citat:
1. Genom att ha fler män än kvinnor.

2. När många män får kvinnor fler anledningar ogilla män ,eftersom fler fel blir gjorda. Män drabbas av vad andra män har gjort och kvinnors ogillande ökar.

3. Genom att envist ha en hög invandring av män.

4. Pojkar blir förtryckta genom att kvinnor inte gillar dem p.g.a 2.
1. Nej. Att fler män än kvinnor söker frihet och asyl i Sverige har inget med nåt förtryck att göra. Sluta ljuga.

2. Mäns idiotiska beteenden ansvarar de helt själva för. Det har inte heller med nåt inbillat förtryck att göra.

3. Vi kan inte neka folk att söka skydd och frihet i vårt land bara för att de råkar ha en penis mellan benen. Könsdiskriminering så det skriker om det.

4. Nej, att ogilla dåliga beteenden har inget med nåt förtryck att göra. Lägg ner din förbannade hästmocka till "resonemang" för du gör bara bort dig alltmer.
Citat:
Botemedel:

1. Inte ha invandring av män eller lite.

2. Inte ha så mycket män. Föd färre pojkar speciellt de kvinnor som inte gillar män kan undvika föda pojkar. Kvinnor vinner på detta också eftersom de får uppfostra något de gillar.
1. Nej, könsdiskriminering är inte lösningen på några problem alls. Att könsdiskriminera män är snarare ett tecken på sant mansförtryck.

2. Ännu mer mansförakt som du själv står för. Kvinnor hatar inte sina egna söner. Ren goja du kommer med. Sluta upp med dravlet.
Citera
2025-01-15, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH

Om det kommer hit 5 miljoner människor i nöd, ska vi då hjälpa dem alla?
Nu handlade inte frågan om antalet asylsökande utan om kön på de som flyr hit och att könsdiskriminering är fel. Det där om mängd och den ekonomiska aspekten får du ta upp i nån annan, mer passande tråd.
Citera
2025-01-24, 06:54
Medlem
En god nyhet är att färre män dör av droger. Men fler dör av självmord.

Det som dödar män i självmord är ensamhet ,alltså skulle vi vilja ha ner självmord hos män måste vi öka andelen kvinnor.

Här är en karta som visar detta:

https://www.cdc.gov/nchs/nvss/vsrr/m...dashboard.htm#

Flest självmord i Alasla där det är 110 män på 100 kvinnor.

Minst i Washington DC där år det 90 män per 100 kvinnor.

Det finns ett klart samband ,men ingen pratar om det och det är eftersom det är inte så bra att prata om vad som gynnar män och hela de flesta tänker inte alls på det.

Om man inte förstår detta ,att ju fler män desto mer förtrycks män blir det svårt att göra något åt problem vi har.

Skulle andelen män sjunka skulle följande hända:

1. Mindre självmord. Bättre mental hälsa.

2. Kvinnor trivs bättre och får bättre mental hälsa.

3. Mindre brott.

4. Längre livslängd ,för både män och kvinnor.

Ha in män i ett land som Sverige gjort är destruktivt och beror på att politiker inte förstår eller att de tror att de gör något humant.

Skulle de göra något humant skulle de öka andelen kvinnor
Citera
2025-01-24, 14:22
Medlem
XGPs avatar
Kort och gott kan man säga att spelreglerna har förändrats i framförallt västvärlden. Nu liknar det mer och mer hur det var förr då mäktiga män hade hustru och frillor. Detta är givetvis till männens nackdel på det vis att lägre stående män inte har samma möjligheter som när mannens lön var mycket värd eller när små samhällen och familjer samarbetade för att föra samman folk. Nu har alltså männen större anledning till att tampas om resurserna eftersom det kan vara enda vägen för en del att få möjligheten till att bilda familj. Resultatet blir ändå att många män kommer bli utan medan kvinnorna kommer flockas runt de eftertraktade männen och turvis föröka sig med dem.
Citera
2025-01-24, 16:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av XGP
Kort och gott kan man säga att spelreglerna har förändrats i framförallt västvärlden. Nu liknar det mer och mer hur det var förr då mäktiga män hade hustru och frillor. Detta är givetvis till männens nackdel på det vis att lägre stående män inte har samma möjligheter som när mannens lön var mycket värd eller när små samhällen och familjer samarbetade för att föra samman folk. Nu har alltså männen större anledning till att tampas om resurserna eftersom det kan vara enda vägen för en del att få möjligheten till att bilda familj. Resultatet blir ändå att många män kommer bli utan medan kvinnorna kommer flockas runt de eftertraktade männen och turvis föröka sig med dem.
Det är verkligen olycka det här. Både för männen som blir utan och dom män som säljer sig billigt till skitbrudar absolut för gamla fula också tjocka. Gör en psykoanalys över vad som pågår i dessa relationer och vad kvinnorna som är 40+ men vill ha pojkar har för problem i huvudet.

Jag har ett ungt utseende som klassisk pretty boy befinner mig i 20-års åldern någonstans dom här äldre brudarna som hälsar så extra trevligt ser på dom som pedofiler och får äckladskänslor.

Kommit fram grogghaggor också dom vill ha ett ungt utseende dom vidriga jävla kärringarna och tror dom är något för att idioter skriver att dom är vackra på tinder. Dom är rutten mjölk. Jag hånar dom numera.

Finns inget med en äldre kvinna som är attraktivt. Hur fan kan dom ens få för sig det? Simps på tinder.
Senast redigerad av Congelado 2025-01-24 kl. 16:21.
Citera
2025-01-24, 20:42
Medlem
XGPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Kommit fram grogghaggor också dom vill ha ett ungt utseende dom vidriga jävla kärringarna och tror dom är något för att idioter skriver att dom är vackra på tinder. Dom är rutten mjölk. Jag hånar dom numera.
Beror väl på att kvinnor får oerhört mycket uppmärksamhet via sociala medier och dejtingappar. Den uppmärksamheten står i huvudsak en viss svärm män med låg status för. Inte konstigt då att kvinnorna tror sig vara mer eftertraktade än vad de egentligen är även i verkliga livet. Ser inte varför man ska tycka illa om dem på grund av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in