2023-08-21, 09:00
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tylfo
Alla gamla maps frn mw2 (2009) kommer vara tillgngliga frn dag 1 i multiplayer. Kan bli hur bra som helst d ingen kan gra bra maps lngre, lika bra att slnga in de gamla istllet!

Borde inte de mapsen slppts till MW2 (2022)?
Citera
2023-08-22, 21:17
Medlem
Tylfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Borde inte de mapsen slppts till MW2 (2022)?
Jo det kan man tycka. MW3 som kommer nu r egentligen inget nytt spel. Frn brjan var det sagt att man skulle skippa ett r och bara gra en stor uppdatering till MW2 det hr ret men nu har man valt att kalla det fr MW3 och ftt det att se ut som ett nytt spel. S man kan sga att mapsen kommer till MW2 fast ett r senare.

Men man kommer fortfarande behva betala 700 spnn fr ett "nytt" spel. Fult gjort men allt handlar om pengar i dagens spelvrld.
Citera
2023-09-14, 17:12
Medlem
Tylfos avatar
Nu har dom visat lite klipp/bilder p alla maps: https://www.youtube.com/watch?v=Qu9c0pxahig

Alla klassiska maps frn mw2 (2009) som sagt. Det gr mig lite taggad. Men det hr skulle dom har slppt till MWII (2022) egentligen.
Citera
2023-09-24, 01:48
Medlem
flashbacknunnas avatar
Det var annat p min tid, nr man krde MW2 samt MW3.

Nu knner man sig nostalgisk.
Citera
2023-09-28, 13:52
Medlem
AliPizzerians avatar
Kommer nog knnas endast som en DLC till MWII istllet fr sitt egna spel.

nd skaffar jag det eftersom jag ser fram emot story:n.

Jag undrar ifall detta kan iallafall uppmuntra Activision till att kanske frska COD lite mer originellt igen.

Ngon annan som fortfarande bara vill ha MW2 Multiplayer Remastered?
Citera
2023-09-28, 18:47
Medlem
Tylfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AliPizzerian
Kommer nog knnas endast som en DLC till MWII istllet fr sitt egna spel.

nd skaffar jag det eftersom jag ser fram emot story:n.

Jag undrar ifall detta kan iallafall uppmuntra Activision till att kanske frska COD lite mer originellt igen.

Ngon annan som fortfarande bara vill ha MW2 Multiplayer Remastered?
Det ska tydligen vara ett annat perk system och annan movement p det nya. S om det blir bra kanske det knns som ett nytt spel. Men det kommer nog inte vara ngon strre grafisk uppdatering s det lr knnas som ett DLC som sagt.

Var ju rykten fr ngra veckor sedan om att de hll p att gra remaster p mw2 multiplayer. Man kan alltid hoppas!
Citera
2023-10-06, 11:59
Medlem
Tylfos avatar
Idag startar betan fr folk som frbokat p PlayStation. Om ngon har gjort det s skriv grna om spelet r bra eller inte

ppna betan fr alla p PlayStation startar p sndag!
Citera
2023-10-06, 13:03
Medlem
Overminds avatar
Finns det 10vs10 i detta spelet eller bara skittrkiga 6vs6?
Citera
Medlem
AliPizzerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tylfo
Idag startar betan fr folk som frbokat p PlayStation. Om ngon har gjort det s skriv grna om spelet r bra eller inte

ppna betan fr alla p PlayStation startar p sndag!

Gr live 19:00. Ska kolla in och bertta hur det r.
Citera
Medlem
AliPizzerians avatar
. (rkade skicka samma inlgg tv gnger)
Citera
2023-10-06, 17:46
Medlem
AliPizzerians avatar
Har som sagt frbestllt digitalt men kan inte lista ut vart man gr fr att ladda ner beta:n. r p PS5. Ngon som vet hur man gr?
Citera
2023-10-06, 19:25
Medlem
Melker9889s avatar
Vad r anledningen till att de anvnder exakt samma namn som de ldre modern warfare spelen? Blir ju helt sjukt frvirrande? Mste ju finnas en miljard passande namn fr dessa nya titlar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in