Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-06-21, 02:29
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tranquility Bas
Om man har problem med så basala saker som att anpassa hastigheten, inte gasa och bromsa som en galning, högerregeln och väjningsplikt så ska man nog lämna bilen hemma. Vi partar även här om att man ska klara dessa basala saker under en halvtimme eller så.
Är detta svar till mig? Jag är lite förvirrad, det kopplar inte till min respons.
Citera
2024-07-05, 20:46
Jag körde upp för automat och tog för manuell när jag ville köpa en roligare bil.

Det hade ingenting med annat än att det finns roligare bilar att köra att göra.

Automat är skitbra om man vill ha körvana och ändå bara tänker köra elbil i framtiden. Plus att stadskörning med köer suger med manuell.

Men de roligaste bilarna att köra är manuella.

Jag gillar när det vibrerar i pussyn så jag får vattenplaning så det är så olika det där vad man använder bilen till.
Citera
2024-10-10, 14:02
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Transitive
Jag körde upp för automat och tog för manuell när jag ville köpa en roligare bil.

Det hade ingenting med annat än att det finns roligare bilar att köra att göra.

Automat är skitbra om man vill ha körvana och ändå bara tänker köra elbil i framtiden. Plus att stadskörning med köer suger med manuell.

Men de roligaste bilarna att köra är manuella.

Jag gillar när det vibrerar i pussyn så jag får vattenplaning så det är så olika det där vad man använder bilen till.
Hur tänker du om jag som man hade skrivit "gillar när det vibrerar i snoppen" det är lite underligt, förväntar du dig ett gäng simps för du har en cylinder istället för en kolv?
Citera
2024-10-16, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fkxfboh
Om man tar manuellt körkort så kan man köra alla bilar och man lär sig hur man kör en riktig bil. Däremot om man tar automatkörkort så kan man BARA köra automatbilar. När du ändå är där, varför kör du inte bara på att få det manuella kortet? Spelar ingen roll om du ALDRIG någonsin i hela ditt liv tänker eller kommer köra manuell någonsin, men det är väl bra att ha alternativet där?

Varför begränsar du dig medvetet?

Säger ens person iq nivå om de tar automatkörkort eller är de bara vilseledda och tog ett dåligt och ogenomtänkt beslut?

Folk gör väll det dom vill ? Vill dom ta bara för automat ja låt dom ta det då
Citera
2024-11-15, 17:42
Medlem
Dilkingtons avatar
Manuell behörighet här, men vill ändå slänga in detta.

1. Ingen köper manuell idag såvida man inte är ute efter en billigare bil.
2. Hyrbilsfirmorna ser en extremt mycket större efterfrågan på automat än manuell, av en anledning.
3. Sluta försök få detta till att din kuk är längre på grund av att du får köra manuell.
4. Om några år är automat det nya manuell. Bilen kör åt dig, men folk här kommer att tycka det är gay.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in