2025-01-19, 23:34
Medlem
Ezzelinos avatar
Dramatiska turn overs av Stafford. Milt sagt svårspelat, men ibland blir det ju sådana matcher den här tiden på året. Jag antar att det är liknande väder i Buffalo, med kick off halv ett svensk tid.

Eagles kicker Elliott är vädertålig.
Senast redigerad av Ezzelino 2025-01-19 kl. 23:39.
Citera
2025-01-19, 23:50
Medlem
Snapcounts avatar
Det är över. Philly tar detta.
Citera
2025-01-19, 23:52
Medlem
Ezzelinos avatar
Barkley med sin suveräna säsong avgör, till synes väldigt enkelt. Eagles-Commanders alltså.
Citera
2025-01-20, 00:01
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Barkley med sin suveräna säsong avgör, till synes väldigt enkelt. Eagles-Commanders alltså.

Han blev en kupp utav Philly, precis som Ravens kuppade "King Henry". Skoj dock att RB`s börjar ta sin plats återigen i "solljuset"...
Citera
2025-01-20, 00:05
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Han blev en kupp utav Philly, precis som Ravens kuppade "King Henry". Skoj dock att RB`s börjar ta sin plats återigen i "solljuset"...

Ja, väldigt dominanta running backs i några framgångsrika lag denna säsong. En utmaning för Chiefs, om jag ska gå händelserna i förväg, att stoppa Barkley i Super Bowl.

Det bör bli en fascinerande kraftmätning, kanske i kaotiska snöförhållanden, mellan Bills och Ravens. De två MVP-kandidaterna mot varandra. Jag tror starkt på hemmalaget. Men jag prioriterar nattsömn och för mig normal dygnsrytm och tittar på highlights under morgonen.
Senast redigerad av Ezzelino 2025-01-20 kl. 00:08.
Citera
2025-01-20, 00:24
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ja, väldigt dominanta running backs i några framgångsrika lag denna säsong. En utmaning för Chiefs, om jag ska gå händelserna i förväg, att stoppa Barkley i Super Bowl.

Det bör bli en fascinerande kraftmätning, kanske i kaotiska snöförhållanden, mellan Bills och Ravens. De två MVP-kandidaterna mot varandra. Jag tror starkt på hemmalaget. Men jag prioriterar nattsömn och för mig normal dygnsrytm och tittar på highlights under morgonen.

Barkley är en snubbe som jag unnar att få ringen skall sägas. Sedan tror jag inte att Nick Sirianni i Philly inte har riktigt det som krävs. Tror han blir bortkollrad ifrån AFC.., i en SB..
Citera
2025-01-20, 09:49
Medlem
Ezzelinos avatar
Bra och spännande match. Inget snökaos:

https://www.youtube.com/watch?v=C9Ate21AHKs

Några avgörande misstag av Ravens avgjorde. Josh Allen bör bli MVP.
Citera
2025-01-21, 02:46
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Bra och spännande match. Inget snökaos:

https://www.youtube.com/watch?v=C9Ate21AHKs

Några avgörande misstag av Ravens avgjorde. Josh Allen bör bli MVP.

Enig, tror att det var hemmaplan var det som "tippade" över skålen till slut, för Ravens var riktigt giftiga. En bra match utav bägge parter och Ravens har absolut inget att skämmas för. Några plays "här och där" och resultatet kunde lätt ha slutat annorlunda.

Med John Harbaugh som styr, så kommer Ravens fortsättningsvis att vara i trygga händer.

Vedrörande Bills.., är jag inte lika säker. Man sätts ju för ett ultimat test på "Arrowhead Stadium". På hemmaplan har man visat Kc vem det är som styr butiken.., men nu måste man resa över..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in