Flashback bygger pepparkakshus!
2023-08-15, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Oj vad känsligt det här var för vissa...
Jag tänker att du umgås i fel kretsar. Jobbar på fel jobb. Osv. Byt!

Vad är inte känsligt i detta forum😂 man är lika oskyddad som en afghan på amerikansk mark om man gör inlägg på fb hihi
Citera
2023-08-15, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Det låter som att du har en svår personlighetsstörning. Sök vård.

Vad får dig att säga svår? Jag är genuint nyfiken.
Citera
2023-08-15, 03:35
Medlem
Omg! Jag är likadan fast osocial! 28-årig kvinna här med! Har alltid undrat vilken störning jag har men ingen psykolog har kunnat hjälp mig.
Citera
2023-08-15, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tantfrank
Hahah jaaa jag nekar. Om jag varit en man däremot hade mycket av det jag skrivit inte varit lika problematiskt. Då vänskap mellan män ofta inte innebär det här känslomässiga jag behöver bemöta hos mina kvinnliga vänner. Jag tycker ofta de är korkade, vilket män också är men de erkänner iallafall

Du är känslomässigt störd, antagligen en mardröm att vara runt och kallar män och dina vänner allmänt korkade? Sök hjälp, alt håll dig undan stackars människor så de slipper utsättas för dig är mitt råd.
Citera
2023-08-15, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Du har alla karaktärsdrag av en man. Jag är hundra procent säker på att du är lesbisk.

Nekar du?

Är trög också så tog några omläsningar för att förstå din sarkasm. Men skrattade gott nu ett tag senare 🤣🤣
Citera
2023-08-15, 03:37
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Vad får dig att säga svår? Jag är genuint nyfiken.
På grund av det du skrev i din TS. Men vad vet jag, jag är inte någon psykiatriker. Tror att jag eventuellt själv kan vara störd till viss del, jag känner nämligen igen mig i en del av de kriterier som finns för tex bordeline, men inte tillräckligt många av dem.
Citera
2023-08-15, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragspelochbas
Du är känslomässigt störd, antagligen en mardröm att vara runt och kallar män och dina vänner allmänt korkade? Sök hjälp, alt håll dig undan stackars människor så de slipper utsättas för dig är mitt råd.

Men jag gillar de. Låter helt korkat när jag skriver det. Jag känner dock att jag, den riktiga jag gillar dem, jag tycker inte illa om dem. Men jag får dessa störningar som intalar mig att jag stör mig på dem, ser dem som jobbiga osv.

Och nej, jag kommer inte lämna dem ifred. Människan är självisk. Alla lever för sitt eget bästa oavsett, alla har problem, men du går alltid i första hand. Det hör till naturens gång att göra allt för att drivas framåt och överleva. Annars hade inte vi med personlighetsstörningar överlevt. Vi lever på er svaga individer, för att utplåna er. Allt enligt darwins teori
Citera
2023-08-15, 03:45
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Men jag gillar de. Låter helt korkat när jag skriver det. Jag känner dock att jag, den riktiga jag gillar dem, jag tycker inte illa om dem. Men jag får dessa störningar som intalar mig att jag stör mig på dem, ser dem som jobbiga osv.

Och nej, jag kommer inte lämna dem ifred. Människan är självisk. Alla lever för sitt eget bästa oavsett, alla har problem, men du går alltid i första hand. Det hör till naturens gång att göra allt för att drivas framåt och överleva. Annars hade inte vi med personlighetsstörningar överlevt. Vi lever på er svaga individer, för att utplåna er. Allt enligt darwins teori
Tänk bara på att Darwinism också bygger på flocken. Att utplåna alla andra kan bli som att såga av grenen man själv sitter på.
Citera
2023-08-15, 03:46
Medlem
Citat:
På grund av det du skrev i din TS. Men vad vet jag, jag är inte någon psykiatriker. Tror att jag eventuellt själv kan vara störd till viss del, jag känner nämligen igen mig i en del av de kriterier som finns för tex bordeline, men inte tillräckligt många av dem.

Vad känner du igen dig i? Och vad tycker du är den största skillnaden mellan dig och en ”normal” människa (tänk dig alla sammanhang du kan komma på)
Citera
2023-08-15, 03:52
Medlem
Citat:

Ni överlever för att samhället låter er parasitera på övrig. Förstår att vara borderlinediagnosen inte helt och hållet är ditt fel. Men helvete vilka galningar ni är. Försök att trycka undan känslorna och agera på logik: att äcklas av osäkra är svårt stört 😂
Citera
2023-08-15, 03:52
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Vad känner du igen dig i? Och vad tycker du är den största skillnaden mellan dig och en ”normal” människa (tänk dig alla sammanhang du kan komma på)
Absolut, jag ska tänka ut de sammanhangen eller igenkänningsfaktorerna, men återkommer om det senare idag/i morgon, måste verkligen lägga mig nu. Hörs..
Citera
2023-08-15, 03:53
Medlem
Citat:
Tänk bara på att Darwinism också bygger på flocken. Att utplåna alla andra kan bli som att såga av grenen man själv sitter på.

Så är det! Jag ser mig som en ensamvarg som inte vill va ensam.
Om det var förr i tiden hade jag antagligen varit en som ströva runt från flock till flock. Dädat alla svaga i varje flock, får status, men sen har jag inte mycket mer att komma med, aldrig stark nog att leda en flock, så då vidare till nästa flock och utplåna de svaga där. Men hade fått mig att gå runt, ungefär så livet ser ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in