Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2023-08-20, 08:18
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sir.Amsterdam
Var hittade du det klistermärket?
Kan du lägga upp en bild på det?

Får man det utan att bli bannad? Svara på min fråga.
Citera
2023-08-20, 08:26
  #74
Medlem
sir.Amsterdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannabro
Får man det utan att bli bannad? Svara på min fråga.
Nej du får lägga upp den på någon bild hosting site i sådant fall.
Anledningen till att jag inte svarar på din fråga är att om du är en en scammer tänker jag då fan inte hjälpa dig att inte åka fast,är inte det ganska självklart?

Vart hittade du det?
Citera
2023-08-20, 08:29
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cannabro
För ungefär en vecka sedan såg jag ett klistermärke ute på stan där det stod ”Need weed?” + QR kod.

Long story short…

Jag betalade med crypto sen fick jag koordinationer med en bild på vart det var gömd.

Haha så jävla smidigt och skönt. Lite dyrt (200/g) men helt klart värt det. Det här måste vara framtiden!! Någon annan som har varit med om det här?

Låter som att du kommer dö i en överdos. Ta hand om dig.
Citera
2023-08-20, 08:34
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sir.Amsterdam
Nej du får lägga upp den på någon bild hosting site i sådant fall.
Anledningen till att jag inte svarar på din fråga är att om du är en en scammer tänker jag då fan inte hjälpa dig att inte åka fast,är inte det ganska självklart?

Vart hittade du det?

Hahaha ok.
Citera
2023-08-20, 08:54
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cannabro
Hahaha ok.

Fan alla är inte lika schyssta som din shuno, så uppmanar till försiktighet.

Skulle få köpa ett hägge för 20 lax, sen fick jag tjugo koordinater till 20 st 3.2g-femmor.Tänkte att 64 g på ett hg lät ok ändå. Men hittade bara en enda faktiskt. Letade som en galning en hel dag. Och den påsen var tom, så det var inte mycket till tröst heller.

Skulle du kunna lägga upp en bild på din garanterat shyssta kod? Så man slipper gå på samma blåsning igen.
Citera
2023-08-20, 09:10
  #78
Medlem
sir.Amsterdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Fan alla är inte lika schyssta som din shuno, så uppmanar till försiktighet.

Skulle få köpa ett hägge för 20 lax, sen fick jag tjugo koordinater till 20 st 3.2g-femmor.Tänkte att 64 g på ett hg lät ok ändå. Men hittade bara en enda faktiskt. Letade som en galning en hel dag. Och den påsen var tom, så det var inte mycket till tröst heller.
I rest my case
Skulle du kunna lägga upp en bild på din garanterat shyssta kod? Så man slipper gå på samma blåsning igen.[/quote]
+1 sen har vi någon att skylla på om vi blir blåsta.
Citera
2023-08-20, 09:27
  #79
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sir.Amsterdam
I rest my case
Skulle du kunna lägga upp en bild på din garanterat shyssta kod? Så man slipper gå på samma blåsning igen.
+1 sen har vi någon att skylla på om vi blir blåsta. [/quote]

Fast jag vill att du blir blåst.
Citera
2023-08-20, 10:01
  #80
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sir.Amsterdam
Nej du får lägga upp den på någon bild hosting site i sådant fall.
Anledningen till att jag inte svarar på din fråga är att om du är en en scammer tänker jag då fan inte hjälpa dig att inte åka fast,är inte det ganska självklart?

Vart hittade du det?
Asså, IQ-fiskmås. Sluta lek allan du är inte tuff.
Var hittade du det?
Vart hittade du det låter bara helt cp stört. Är du störd? Lär dig skriva för helvete så kanske folk orkar svara dig.
Citera
2023-08-26, 07:09
  #81
Medlem
Byxfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannabro
För ungefär en vecka sedan såg jag ett klistermärke ute på stan där det stod ”Need weed?” + QR kod.

Long story short…

Jag betalade med crypto sen fick jag koordinationer med en bild på vart det var gömd.

Haha så jävla smidigt och skönt. Lite dyrt (200/g) men helt klart värt det. Det här måste vara framtiden!! Någon annan som har varit med om det här?

Antar att vi bor i samma stad, såg lappen med QR på ett elskåp och hade nyss köpt krypto för en del av lönen som kom igår.

Efter lite chattande om att köpa 20g för 3800 tänkte jag att det nog är en säljare att lita på.

Skickade över 0,01318 BTC och har nu inte fått svar på över 15 timmar.

Helt klart en scam!
Citera
2024-04-20, 17:04
  #82
Medlem
Det är tamejfaan inte riktigt klokt att det ska behövas en egen tråd med frågan;…hur köpa gräs på bästa sätt! Nyss hemkommen från ett varmare land, utan Sveriges sinnessjuka regler, blir jag ytterst medveten om hur politikerna gör livet surt för oss som uppskattar att koppla av med en joint då och då.
Alkoholen förstör människor och familjer men det är helt accepterat. Glögg på julen, nubbar påsk och midsommar - och däremellan en jäkla massa öl och vin! Fyllebråk skördar sina offer och bilförare med för hög promillehalt i blodet mejar ner oskyldiga. I min värld är alkohol en mycket farligare drog än vad gräs, cannabis, är. Den lockar fram aggressioner och ger delirium. Att sitta i lugn och ro och röka en joint skapar inte dessa vansinniga utbrott.
Make it legal, säger jag. I väntan på att detta ska hända odlar jag utomhus i mycket liten skala. Att jag då ska behöva vara rädd för att bli upptäckt och dömas som en brottsling är löjligt. Man blir förbannad!
Citera
2024-04-28, 09:52
  #83
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Fan alla är inte lika schyssta som din shuno, så uppmanar till försiktighet.

Skulle få köpa ett hägge för 20 lax, sen fick jag tjugo koordinater till 20 st 3.2g-femmor.Tänkte att 64 g på ett hg lät ok ändå. Men hittade bara en enda faktiskt. Letade som en galning en hel dag. Och den påsen var tom, så det var inte mycket till tröst heller.

Skulle du kunna lägga upp en bild på din garanterat shyssta kod? Så man slipper gå på samma blåsning igen.
Ett hegge för 20 lax? Är du helt efterbliven?? Konstigt att du blir blåst.....
Det är ju fan ett halv k
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback