Flashback bygger pepparkakshus!
2023-08-27, 22:28
Medlem
Den nyere tyster taggingen bør jo løse det hele. Disse guttungene bør si hvem som er oppdragsgiveren.. Er de SA så rakner jo historien hans om ad de hadde skværet opp. Er det ikke SA, så er det jo reine E6 rett inn i mot drapsmannen. Synes denne tagger bilen har fått for lite oppmerksomhet.
Citera
2023-08-27, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huml1
Selskapet til avdøde ble etablert i 2016 - bestående av 2 etternavn. Den du har nevnt tidligere i tråden (G) og avdødes, i den rekkefølgen.

Ihht Br.reg. var begge oppført med individuell signaturrett, dog Henriks1 var Daglig Leder og Styreformann. Usikker på aksjonær struktur, men kan vel indikere tilnærmet 50/50 (usikkert)?

Selskapet byttet navn og adresse i mars 2020, hvorav det første etternavnet tas ut og selskapet blir til Henriks1 Soluxxxxs. I tillegg er det kun styrets leder (avdøde) som alene har signaturrett fra samme dato.

Utgåtte etternavn finnes i et konkurrerende firma i samme region, uvisst fra når, men han er i dag ihht. Br.reg. ca 4,7% aksjonær i dette selskapet med røde biler, og representert i styret fra oktober 2022. Selskapet ble etablert i April 2019.

Det virker som det var denne personen (G) som hadde erfaring/ bakgrunn og antakeligvis opphav for etableringen med avdøde i 2016.

Hvorfor og hvordan forsvant han ut, og hvordan gikk oppgjøret for seg?

Kan jo hende alt gikk greit for seg, men dette er opplagt interessant informasjon for de av oss som ikke vet.

Jeg synes det er interessant. Om JAH slo seg opp med ufine midler mot en konkurrent, som tidligere var partner og venn, så må jo denne personen ha horn i siden på JAH. Kan jo undre seg på om tidligere partner ikke var interessert i monkey business og derav så skilte de lag. Kun spekulasjoner selvfølgelig og tror heller ikke vedkommende er GM, men kan ha dratt i noen tråder mot JAH.
Citera
2023-08-27, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atal
Nei det var ikke han. OM er han som fikk pin'en.

SA (krokbil)og ER(båttur) er kompisene det snakkes om i podcasten, men historien er, i følge de og mange andre i kretsen, ikke sånn Jonas forteller den. De har heller ikke noe med drapet å gjøre.

Ok, har du lyst til å dele noe om hvordan historien egentlig er i følge denne kretsen?
Citera
2023-08-27, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArkoshKovash
Sjeiken?
Sjeiken? Hvem er så det?
Citera
2023-08-27, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh
Noen som har navnet på denne "ER" ?

Aner ikke men Em.... Ru...?? Fant en "like" på FB Sier meg ingenting altså
Citera
2023-08-27, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
Jeg synes det er interessant. Om JAH slo seg opp med ufine midler mot en konkurrent, som tidligere var partner og venn, så må jo denne personen ha horn i siden på JAH. Kan jo undre seg på om tidligere partner ikke var interessert i monkey business og derav så skilte de lag. Kun spekulasjoner selvfølgelig og tror heller ikke vedkommende er GM, men kan ha dratt i noen tråder mot JAH.

Det går igjen endel bruk av utstyr man gjerne har i et verksted i mange av disse sakene hvor han blir trakasert:

Spraylakk
Anleggsmaling (cat gul)
Arbeidsjakker
Aceton
Lampeolje

Alt dette kan selvfølglig handles ved en rask tur på Biltema også men lett å tenke at dette er sabotasje utført av folk i samme bransje, som har slikt liggende.
Citera
2023-08-27, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pessoa86
Det går igjen endel bruk av utstyr man gjerne har i et verksted i mange av disse sakene hvor han blir trakasert:

Spraylakk
Anleggsmaling (cat gul)
Arbeidsjakker
Aceton
Lampeolje

Alt dette kan selvfølglig handles ved en rask tur på Biltema også men lett å tenke at dette er sabotasje utført av folk i samme bransje, som har slikt liggende.
Kan se ut som vedkommende som kaster noe mot boligen i Tønsberg også har arb bukse m refleks på begge bena. Er enig at det kan virke som en bransjekrig men har samtidig litt vondt for å forstå hvordan noen lastebilfolk fra bygda går hele veien til drap, men det finnes mye ulikt i byggebransjen sjen, det er vel noe av de beste stedene for hvitvasking
Citera
2023-08-27, 22:41
Medlem
Citat:
Kan se ut som vedkommende som kaster noe mot boligen i Tønsberg også har arb bukse m refleks på begge bena. Er enig at det kan virke som en bransjekrig men har samtidig litt vondt for å forstå hvordan noen lastebilfolk fra bygda går hele veien til drap

Trodde han som var i Tønsberg gikk i shorts jeg da
Citera
2023-08-27, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Trodde han som var i Tønsberg gikk i shorts jeg da
Beklager, nå siterte jeg egentlig bare en wom skrev dette tidligere i forumet, jeg oppfattet også shorts men mulig det var 2 , må visst se den snutten en gang til, lurer på om det var noe refleks på slutten
Citera
2023-08-27, 22:46
Medlem
Citat:
Beklager, nå siterte jeg egentlig bare en wom skrev dette tidligere i forumet, jeg oppfattet også shorts men mulig det var 2 , må visst se den snutten en gang til, lurer på om det var noe refleks på slutten

Jeg så den igjen nå og han går i arbeids-shorts med store lommer som henger utenpå. Sånn som håndverkere bruker.

https://www.youtube.com/watch?v=7w9q9R48Is4&t=9s
Citera
2023-08-27, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milleniumumsen
Aner ikke men Em.... Ru...?? Fant en "like" på FB Sier meg ingenting altså
Hvilke bokstaver mangler her 😅
Citera
2023-08-27, 22:49
Medlem
Citat:
Kan se ut som vedkommende som kaster noe mot boligen i Tønsberg også har arb bukse m refleks på begge bena. Er enig at det kan virke som en bransjekrig men har samtidig litt vondt for å forstå hvordan noen lastebilfolk fra bygda går hele veien til drap, men det finnes mye ulikt i byggebransjen sjen, det er vel noe av de beste stedene for hvitvasking

Trur ikke konflikten bunner i konkuranse innad i bransjen som sådan, det ligger noe annet bak. Men får inntrykk av at de GM som utfører trakaseringen tilhører en bransje av samme sjanger som Jonas. Uten at disse nødvendigvis trenger å stå bak drapet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in