Flashback bygger pepparkakshus!
2023-08-26, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drsniffer
Kvinneguiden ville vært gullstandarden, dersom ikke absolutt alt av meningsfulle innlegg ble slettet tvert 👀

Fra fulle menn, barn og kvinnfolk får du høre sannheten.

Det er grunnen til at det blir brukt norsk i svenskenes egen høyborg, til stor irritasjon 🤣😋

Litt OT, men kunne ikke la være 🙏😇❤️

Edit: det med betongbil & cash sitter langt inne, men jeg liker måten det ble tenkt på.

Mer av det og mindre av ting som var utdebattert allerede for 300+ innlegg siden.
Ja. Hva tenker du om denne hypotesen? Kan det ha vært slik?
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Hvis det er sammenheng mellom det som ble gjort mot JAH og denne smuglersaken, kan eksaleringen i angrepene mot JAH og taggingen forklares med at eventuelt noen av de involverte kan ha trodd at JAH hadde tystet til politiet om deres kriminelle aktiviteter?
https://www.nrk.no/norge/smuglet-tit...ler-1.16455466
https://www.nrk.no/nyheter/smuglet-f...ing-1.16471145

Kan det ha vært slik at noen av de involverte i den smuglersaken hadde spurt JAH (ettersom han kjørte betongbil) om han ville ta et smugleroppdrag, og han takket nei til dette, og at vedkommende i ettertid spekulerte på om JAH hadde tystet til politiet om hvem som spurte han om dette?
Tillegg: Mange involverte i den smuglersaken ble jo arresterte osv.
Edit: Hvis det var slik, så kan det hende at JAH aldri nevnte denne forespørselen til noen. Men kanskje han noterte det i et dagboknotat el.l., slik at politiet kan finne det?
Senast redigerad av z-z-z 2023-08-26 kl. 01:23.
Citera
2023-08-26, 01:10
Medlem
Denne smuglingen dere linker til har skjedd i år?
Hvor har dere info fra om at JAH har solgt betongbiler til utlandet i senere tid?
Dokumentasjon?
Citera
2023-08-26, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Synes bare dette er interessant.

Er vel ikke vits å blande inn mennesker eller saker som ikke har noe med dette å gjøre inn i denne tråden?
Les deg heller opp før du skriver
Citera
2023-08-26, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nobody86
Februar 2023
Citera
2023-08-26, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Februar 2023

Ja, og hvor kommer JAH inn i bildet?
Betongbilen hans brant i 2021?
Citera
2023-08-26, 01:21
Medlem
Citat:
Ja, og hvor kommer JAH inn i bildet?
Betongbilen hans brant i 2021?
Korrekt. Jeg tror ikke utlendinger er involvert.
Citera
2023-08-26, 01:23
Medlem
Nesten litt merkelig at bilen JAH satt i ikke ble påtent, når alt av kjøretøy han har eid har brent opp omtrent, samt å slette spor fra GM.
Citera
2023-08-26, 01:27
Medlem
Jeg tror ikke brannen og trakassering har noe med drapet å gjøre.
Citera
2023-08-26, 01:29
Medlem
drsniffers avatar
Citat:
Hvor har dere info fra om at JAH har solgt betongbiler til utlandet i senere tid?
Dokumentasjon?

Fint lite her med god dokumentasjon. Vi leker bare i påvente av at snuten skal gjøre jobben sin, slik at vi får fasit. Det håper jeg for guds skyld alle forstår

Men det trenger ikke være begrenset til kjøp/salg i eget navn. JAH hadde transportoppdrag fra utlandet og inn. Da kan han også hatt oppdrag andre veien vil jeg påstå og på det settet ramlet opp i en smugling i revers.

Linken til betongbil er vel ikke sterkere enn at dekoren er iøyenfallende lik på den som fikk flammelakkering og tyrkernes penge-betong bil. Kan ta feil, understreker det!
Senast redigerad av drsniffer 2023-08-26 kl. 01:33.
Citera
2023-08-26, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cbwollestad
Nesten litt merkelig at bilen JAH satt i ikke ble påtent, når alt av kjøretøy han har eid har brent opp omtrent, samt å slette spor fra GM.
Kanskje ikke så merkelig dersom det var viktig for GM å komme seg langt bort fra åstedet før nødetater kom til åstedet?
Citera
2023-08-26, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drsniffer
Fint lite her med god dokumentasjon. Vi leker bare i påvente av at snuten skal gjøre jobben sin, slik at vi får fasit. Det håper jeg for guds skyld alle forstår

Men det trenger ikke være begrenset til kjøp/salg. JAH hadde transportoppdrag fra utlandet og inn. Da kan han også hatt oppdrag andre veien vil jeg påstå og på det settet ramlet opp i en smugling i revers.

Linken til betongbil er vel ikke sterkere enn at dekoren er iøyenfallende lik på den som fikk flammelakkering og tyrkernes penge-betong bil. Kan ta feil, understreker det!

Hvilke transportoppdrag sikter du til?
Han drev med brønnservice og betongtransport de siste årene hvertfall.
Betongbilen brant i 2021 - og denne pengesmuglingen var i 2023
Betongbilene som JAH har er vel grønne?
Citera
2023-08-26, 01:32
Medlem
drsniffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cbwollestad

Godt tenkt. Dette døgnet starter fabelaktig 👏👏
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in