Citat:
Ursprungligen postat av
Bitch88
Ja hon gick klart gymnasiet medans ungen gick på dagis men flyttade från Nynäs med en ny snubbe, fick barn igen, men flyttade tillbaka sen igen och bor där idag fortfarande, verkar dock inte ha så mycket kontakt med älsta. Hon gifte sig tidigt med en fjärde man något som inte var uppskattat i familjen och jag tror det var han hon försökte bränna inne.
Fick nyss ny info om E, hon är fortfarande tillsammans med mannen hon åkte för mordbrand på och han går även han under vård, lyckat par med 2 på psyket. Enligt hennes dom så dömdes hon till 1,5 års fängelse som ändrades till övervak med psykiatrisk vård som hon genomgår på rättspsyk i Huddinge. Hon dömdes på 5 åtalspunkter mordbrand, knivbrott, olaga hot och 2 narkotikabrott. Enligt min vän så stormade även snuten hennes hem och hon öppnade med kniv i handen under pågående psykos. Hon har fortfarande vårdnaden om alla barnen vilket känns helt galet att hon får ha, väldigt ostabil människa.
Denize dotter har drogproblem och har dömts för det också flertal gången och förvånar mig inte om även Denize har problem med substanser, hennes föräldrar är riktiga alkisar och har hotat var och varannan människa. Emelie och hon hade nån konflikt för flera år sen, minns inte var det var men något om pengar. Denize har även flera domar som rör skulder till fkassan och obetalda hyror hon drog på sig när hon "flydde" till Dalarna. Hon blev tvingad att bo på övervakat hem med senaste barnet men skyller på att hon bott skyddat pga exet. Ren bullshit.