• 1
  • 2
2024-09-18, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellusorca
Oj jävlar vad mörkt, då är det värre än jag trodde.
Hur vet du detta?

Ja, verkat gått riktigt snett för henne. Är bekant med en av hennes vänner och hon skrev dessutom något om det på sin TikTok. Vet inte om hon träffar sina barn men hon har 3 ungar med 3 olika. Om jag förstått det rätt så bor hennes 2 yngsta tillsammans med den minstas pappa som är någon slags förmyndare över mellanbarnet.
Hon har haft/har grova missbruksproblem med tunga droger och sen psykisk ohälsa på det där hon varit inlagd på tvång x antal gånger och nu rättspsykiatrisk vård, fast som öppen vård med avtal på att hon måste sköta sig annars åker hon in igen. Hon verkar rätt trasig och det är tragiskt att se hur hon gått under med åren.
Citera
2024-09-18, 15:33
Medlem
bellusorcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitch88
Ja, verkat gått riktigt snett för henne. Är bekant med en av hennes vänner och hon skrev dessutom något om det på sin TikTok. Vet inte om hon träffar sina barn men hon har 3 ungar med 3 olika. Om jag förstått det rätt så bor hennes 2 yngsta tillsammans med den minstas pappa som är någon slags förmyndare över mellanbarnet.
Hon har haft/har grova missbruksproblem med tunga droger och sen psykisk ohälsa på det där hon varit inlagd på tvång x antal gånger och nu rättspsykiatrisk vård, fast som öppen vård med avtal på att hon måste sköta sig annars åker hon in igen. Hon verkar rätt trasig och det är tragiskt att se hur hon gått under med åren.

Åh shit.

Visst kändes hon ändå ganska ansvarstagande för sin ålder när Wilma (och hon lol) var liten? Följde du henne då/visste vem hon var? Ungen gick väl på dagis och hon gick på gymnasiet? Så vitt jag minns det..?
Citera
2024-09-18, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellusorca
Åh shit.

Visst kändes hon ändå ganska ansvarstagande för sin ålder när Wilma (och hon lol) var liten? Följde du henne då/visste vem hon var? Ungen gick väl på dagis och hon gick på gymnasiet? Så vitt jag minns det..?

Ja hon gick klart gymnasiet medans ungen gick på dagis men flyttade från Nynäs med en ny snubbe, fick barn igen, men flyttade tillbaka sen igen och bor där idag fortfarande, verkar dock inte ha så mycket kontakt med älsta. Hon gifte sig tidigt med en fjärde man något som inte var uppskattat i familjen och jag tror det var han hon försökte bränna inne.
Citera
2024-09-18, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bitch88
Ja hon gick klart gymnasiet medans ungen gick på dagis men flyttade från Nynäs med en ny snubbe, fick barn igen, men flyttade tillbaka sen igen och bor där idag fortfarande, verkar dock inte ha så mycket kontakt med älsta. Hon gifte sig tidigt med en fjärde man något som inte var uppskattat i familjen och jag tror det var han hon försökte bränna inne.
Fick nyss ny info om E, hon är fortfarande tillsammans med mannen hon åkte för mordbrand på och han går även han under vård, lyckat par med 2 på psyket. Enligt hennes dom så dömdes hon till 1,5 års fängelse som ändrades till övervak med psykiatrisk vård som hon genomgår på rättspsyk i Huddinge. Hon dömdes på 5 åtalspunkter mordbrand, knivbrott, olaga hot och 2 narkotikabrott. Enligt min vän så stormade även snuten hennes hem och hon öppnade med kniv i handen under pågående psykos. Hon har fortfarande vårdnaden om alla barnen vilket känns helt galet att hon får ha, väldigt ostabil människa.

Denize dotter har drogproblem och har dömts för det också flertal gången och förvånar mig inte om även Denize har problem med substanser, hennes föräldrar är riktiga alkisar och har hotat var och varannan människa. Emelie och hon hade nån konflikt för flera år sen, minns inte var det var men något om pengar. Denize har även flera domar som rör skulder till fkassan och obetalda hyror hon drog på sig när hon "flydde" till Dalarna. Hon blev tvingad att bo på övervakat hem med senaste barnet men skyller på att hon bott skyddat pga exet. Ren bullshit.
Citera
2024-09-18, 21:49
Medlem
Nån som minns bloggen som drevs av en 15-årig tvillingmamma? Tror hon var anonym först men sen gick ut med sin identitet? Kan ha hetat Ella. Hon skrev rätt bra för att vara tonårsmorsa (tyckte jag då i alla fall) och verkade överlag stabil. Undrar ibland hur det gick för henne.
Citera
2024-09-19, 08:50
Medlem
bellusorcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valrossa
Nån som minns bloggen som drevs av en 15-årig tvillingmamma? Tror hon var anonym först men sen gick ut med sin identitet? Kan ha hetat Ella. Hon skrev rätt bra för att vara tonårsmorsa (tyckte jag då i alla fall) och verkade överlag stabil. Undrar ibland hur det gick för henne.

Ingen aning vem det är men låter som en mardröm med tvillingar lol.

Men minns ni en tjej från Borås som heter Matilda som fick en son som heter Charlie? Hon var också typ 15-16 och hon och hennes kille gjorde slut innan hon skulle föda. Jag minns att jag hade sån jävla ångest för hennes situation haha.

Googlade henne nu och det verkar gått bra och hon ser ut att ha pluggat till sjuksköterska.

Voi voi dessa ungdomar…
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in