Flashback bygger pepparkakshus!
2023-08-23, 08:37
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nydagnyatider
Han har ett eget syrianskt parti din mongo

Han har ju allt! Medlemskap i SD, Tiktok och nu ett eget syrianskt parti?
Citera
2023-08-23, 08:39
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Rätt uppenbart vid det här laget att han är är lejd av antingen Al Qaida och/eller Ryssland för att destabilisera Sverige.

Varför tillåts han fortsätta? Han äventyrar ju rikets säkerhet.

Kan det bero på att sverige är ett idiotland utan dess motstycke?
Citera
2023-08-23, 08:57
Avstängd
2aFrukostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MomsPlusSkatt
All politisk förändring i Sverige sker genom lagstiftning. Vi ändrar lagar hela tiden. Om det inte passar kan du ju flytta till ett annat land.

Så du förespråkar sharialagar??
Politik i Sverige? Idiot det är EU lag Sveriges regering har inget att säga om det!
Citera
2023-08-23, 08:58
Medlem
Byssans avatar
Vilken king.
Ge honom militärbeskydd med skarpladdade ak5: or.
Den som attackerar får smaka på en salva.
Citera
2023-08-23, 08:59
Medlem
Ultragainuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboLinda
Det blir väl utmärkt. Problemet har ju inte varit själva koranbränningarna, utan reaktionerna de lett till utomlands. Om han bränner koraner 20 dagar i rad kommer massmedia fort tröttna och börja rapportera om något annat ganska snart, och islamisterna kommer hitta något annat att hetsa upp sig över.

Nej, för de politiska aktörerna i mellanöstern är detta ett använtbart verktyg att konsolidera makt. Om Svensk media slutar rapportera om det kommer de få tag i uppgifterna i alla fall, eftersom det pågår aktiv underrättelseverksamhet mot Sverige, sen kommer de kunna eskalera det ytterligare genom att påstå att vi nu "försöker mörka det."
Citera
2023-08-23, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tastas
Visst skulle vi kunna ha en dialog kring varför jag tycker det är skillnad på yttrandefrihet och uppenbara provokationer.
I sakfrågan kring islam kommer jag inte ha synpunkter på religionen, enbart på hur individer väljer att tolka den.

Nej nej, varför flyr ni liberaler för? Har sett många debatter mellan Muslimska teologer och degenererade liberaler. Det brukar vara pinsamma resultat, och inte för den du tror. Det märks mycketydligt när man börjar kritisera liberalism så faller det isär som ett korthus. Inte undra på att man förbjudit det i den frigjorde västvärlden.

Titta här tex:

https://www.youtube.com/watch?v=moNx1N3V7vM&t=760s

Man märker varför ni flyr från debatt.
Citera
2023-08-23, 09:02
Medlem
TurboLindas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultragainus
Nej, för de politiska aktörerna i mellanöstern är detta ett använtbart verktyg att konsolidera makt. Om Svensk media slutar rapportera om det kommer de få tag i uppgifterna i alla fall, eftersom det pågår aktiv underrättelseverksamhet mot Sverige, sen kommer de kunna eskalera det ytterligare genom att påstå att vi nu "försöker mörka det."
Det är tänkbart. Ett annat tänkbart scenario är att bränningarna snabbt kommer att mista nyhetens behag om de pågår varenda dag. Även de som lyssnar på islamistiska uppviglare borde vara mer dragna till det som är nytt och spännande än till gammal skåpmat.
Citera
2023-08-23, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2aFrukosten
Varför är du kvar här om inte lagarna passar dig? Flytta!
Bra där! Skräm bort alla höginkomsttagare som betalar alla bidrag. Men jag har planer att följa ditt råd. Inte en chans att jag pensionerar mig i detta sjunkande skepp. Och jag kommer följa alla lagar i det land jag flyttar till. Det är ett löfte.
Citera
2023-08-23, 09:06
Medlem
shevitas avatar
Tänk om det hela är en konspiration, att fler och fler käper Koranen för att elda dem, men i sjävla fallet finansierar dem Islams spridning i Sverige?

Haha, det vore komiskt om många följde hans spår bara för att bevisa något, men samtidigt sponsrade religionen.
Citera
2023-08-23, 09:14
Medlem
TurboLindas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuttasLidkrantz
Ge idioten grönt ljus men dra tillbaka polisbevakningen. Rättvist och rimligt. Alla som bara vill provocera kan få göra det men på egen risk.
Du menar att du vill att Sverige ska bli som Mellanöstern. Nej tack.
Citera
2023-08-23, 09:15
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Rätt uppenbart vid det här laget att han är är lejd av antingen Al Qaida och/eller Ryssland för att destabilisera Sverige.

Varför tillåts han fortsätta? Han äventyrar ju rikets säkerhet.

Gissar att Säpo jobbar övertid för att hitta bevis . Det måste hålla i en domstol och vara tillräckligt allvarligt för att neka både permanent uppehållstillstånd och omedelbar utvisning.
Citera
2023-08-23, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuttasLidkrantz
Ge idioten grönt ljus men dra tillbaka polisbevakningen. Rättvist och rimligt. Alla som bara vill provocera kan få göra det men på egen risk.
Jag antar att du anser detta gälla alla grupper vars budskap kan provocera? Eller räcker det med att säga att man inte vill provocera. Hur tänker du att detta ska gå till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in