• 3
  • 4
2024-06-10, 11:39
Medlem
Drillas avatar
Jag testade magiska tryfflar när dom gick att importera från en sida. Minns inte så mycket för det var så längesen men det var väl mysigt.
Citera
2024-06-13, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Jag har beställt boxar 2 gånger men tullen tog dom och om det varit lagligt hade ju det funnits i Sverige det finns dock sporer i flytande form samt boxar man kan köpa och odla för det är inte olagligt att ha sporer så vilket jag finner konstigt det är ju typ samma sak men Sverige är ju oxå efterblivet med regler samma som att klassa en substans i kratom men kratom är laglig hur fan tänker dom igentligen

Det är så trasigt. Vill men vågar inte beställa via post på grund av familj och ett arbete som inte kan riskeras. Snart tre år sedan man fick tag på cubensis senast och själen skriker att det är dags för att fylla upp batteriet men vågar inte gå via post som det har blivit. Det var lättare för i tiden när man gjorde affärer. Verkar ju gå att få hem en meny med i princip alla andra droger där man beställer och möter upp, men inte just för cubensis som är det enda som intresserar mig
Citera
2024-06-14, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0Enzymer0
Det är så trasigt. Vill men vågar inte beställa via post på grund av familj och ett arbete som inte kan riskeras. Snart tre år sedan man fick tag på cubensis senast och själen skriker att det är dags för att fylla upp batteriet men vågar inte gå via post som det har blivit. Det var lättare för i tiden när man gjorde affärer. Verkar ju gå att få hem en meny med i princip alla andra droger där man beställer och möter upp, men inte just för cubensis som är det enda som intresserar mig

Via post inrikes är det väl inga problem? Det är ju ingen som öppnar den posten och välj att få paketet till ett utlämningsställe. Sen är det ju en del jobb efter det, men det kan det väl vara värt?
Citera
2024-06-14, 09:24
Medlem
populopiduss avatar
Citat:

Varför har du inte plockat Toppslätskivling (toppisar)? Växer ju vilt i hela Sverige och är enligt mig den bästa svamp man kan få tag på.
Citera
2024-06-14, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gladir
Via post inrikes är det väl inga problem? Det är ju ingen som öppnar den posten och välj att få paketet till ett utlämningsställe. Sen är det ju en del jobb efter det, men det kan det väl vara värt?

Ja om jag varit själv hade jag inte tvekat en sekund. Min sambo är helt ok med att jag använder det då hon märker vilken positiv effekt det har på mig men jag får inte framställa det hemma. Det har jag förståelse för med det smusslande det innebär samt risk för stora konsekvenser med familj och arbete.

Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Varför har du inte plockat Toppslätskivling (toppisar)? Växer ju vilt i hela Sverige och är enligt mig den bästa svamp man kan få tag på.

Ja det är en bra fråga. Jag har gjort ett antal försök de senaste åren men inte hittat några. Om jag inte hittar någon annan lösning innan får jag ha det som livsmission i höst för det är verkligen på sin plats nu
Citera
2024-06-14, 09:52
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ja om jag varit själv hade jag inte tvekat en sekund. Min sambo är helt ok med att jag använder det då hon märker vilken positiv effekt det har på mig men jag får inte framställa det hemma. Det har jag förståelse för med det smusslande det innebär samt risk för stora konsekvenser med familj och arbete.

Ja det är en bra fråga. Jag har gjort ett antal försök de senaste åren men inte hittat några. Om jag inte hittar någon annan lösning innan får jag ha det som livsmission i höst för det är verkligen på sin plats nu

Det tycker jag du ska ha Det tog några år innan jag faktiskt hittade dom men när jag väl gjorde det har jag hittat varje år. Och om du faktiskt bestämmer dig för att hitta så kommer du hitta förr eller senare.
Citera
2024-07-26, 19:46
Medlem
Citat:

Men jag fick hem ett cubesis kit från snabeln utan problem. Fått små piggar som dykt upp nu. Inga problem öh.t.
Citera
2024-07-26, 20:06
Medlem
En plus här!
Citera
2024-07-27, 23:20
Medlem
BalduinGrollers avatar
Tryfflar är lättare att odla än ”vanliga” svampar. Kul hobby dessutom.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in