Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-22, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajorRuffel
Tack för länken med statistik. Edmonton är alltså det tionde laget någonsin som hämtar upp ett underläge 0-3 i matcher till 3-3. Fyra gånger har laget som hämtat upp även vunnit game 7, och fem gånger har det lag som först ledde med 3-0 vunnit game 7. Kan inte bli mer ovisst alltså.

Ja om man även räknar in andra sporter utöver hockey då.
Citera
2024-06-22, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FootnBalls
Panthers som lägger sig för att vinna i Florida. En hemmamatch ger antagligen minst 20 miljoner dollar i kassan. Panthers har två raka hemmamatcher. Så de förlorar nog nästa också och sen vinner de sista hemmamatchen.

Det tråkiga är ju att efterblivna kanadensare får för sig att sopan McDavid ska vinna Conn Smythe nu för att han slagit Gretzkys assistrekord. Ska nog krävas lite mer än att vinna en läggmatch för att vinna conn smythe.

Av nyfikenhet, vad är det med mcdavid som gör att du ser honom som en "sopa"? Levererar han dåligt?
Citera
2024-06-22, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ukko-Kokko
McDavid är givetvis oberörbar på samma sätt som Lemieux och Crosby. Och Elias Pettersson efter nästa säsong...

Skulle det hända McDavid något, skulle den skyldige aldrig mer kunna beträda kanadensisk mark. Eller någonsin spela i NHL...

Elias Petterson du måste skämta va????
Citera
2024-06-22, 22:00
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Fan vad man vill se game 7 nu! Hade varit gött och se Oilers med McDavid lyfta bucklan! Oilers vinst med 5-1 utan McDavid poäng nu senast i game 6 så ser bra ut!

Kommer bli spännande! Även om Florida torskar igen måste de spela bättre tänker jag. Blir det sudden vågar man nog inte ens kolla haha
Citera
2024-06-22, 22:06
Ethen Frank imponerar för Hershey, blir det NHL-debut nästa säsong?
Annars ser Shane Wright bra ut!
.
Ja, jag fokuserar på AHL istället, för tanken att Ceci kan vinna SC är för mycket för mig.
Citera
2024-06-22, 22:48
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ukko-Kokko
McDavid är givetvis oberörbar på samma sätt som Lemieux och Crosby. Och Elias Pettersson efter nästa säsong...

Skulle det hända McDavid något, skulle den skyldige aldrig mer kunna beträda kanadensisk mark. Eller någonsin spela i NHL...

Otroligt roligt att du väljer Lemieux och Crosby som exempel på "oberörbara" spelare men inte den som verkligen var oberörbar och som det outtalat var lika med karriärslut eller ett liv i rullstol att ens peta på ...
Citera
2024-06-22, 23:04
Medlem
tcfmogs avatar
Blir en spännande match sju. Det är lätt att förledas att tro att det blir seger för Edmonton med tanke på hur det sett ut de senaste matcherna men i match sju är hemmaplan en enorm fördel. Därför tror jag på Florida.
Citera
2024-06-22, 23:39
Medlem
james bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-dilla
.
Ja, jag fokuserar på AHL istället, för tanken att Ceci kan vinna SC är för mycket för mig.

Kanske inte meningen, men jag fick dagens garv när jag kom till ditt inlägg. 😆
Citera
2024-06-23, 02:32
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-dilla
.
Han gör det riktigt bra, jag hoppas han får debutera åtminstone.
Förövrigt borde vi ha en AHL-tråd vid det här laget.
Citera
2024-06-23, 09:06
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Panthers suger. Dom kommer att skämma ut sig för all framtid. Lika bra att flytta laget till Québec redan till nästa säsong.
Citera
2024-06-23, 10:34
Medlem
Var i stort sett övertygad om att Panthers skulle svepa Edmonton när Jonta Lindquist talade om att Edmonton är det lag som kan vända detta och yada yada, då jag uppfattar honom som en notoriskt dålig tippare (även om det är lite oklart hur ofta han tippar med hjärtat kontra hjärnan).

Men ser det som positivt att han fick motbevisa mig då han, i sin expertroll, annars riskerar att tappa i anseende hos mig när han är så väldigt snett på det i sina tips men framstår som rätt kunnig och initierad i övrigt.
Citera
2024-06-23, 13:22
Medlem
Lastbils avatar
Måste man ha Sportpaket hos Viaplay för att kunna se finalen? TV10 brukar ju visa finalen men verkar inte som det i år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in