Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-02-02, 06:40
Medlem
Enhet-731s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
10ml testo i veckan i ett halvr? Utver din nebido? Och du har lg sexlust? Ehhhhh kompis va fan. Vilket av allt det hr har du skrivit fel p, 10ml va? Du menar 1ml?
Js naturligtvis 1ml, 1/10 av en vill p "10 doser"

Jsg undrar lm jag ftt 90% matolja, jag har ftt hjlp av nn som redan bestller att bestlla frn den kanske mest knda sidan.

Har du tips p var jag kan bestlla fr att f bttre tillverkare?

R*oid*te*ch r det jag krt p ibregel, bortsett en vial.

Tacksam fr svar och tips!

Mvh.
Citera
2024-02-02, 06:42
Medlem
Enhet-731s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PHfrillan
Frsk sjuka dig s lnge det gr s du skjuter p provtagningen.
Testa dig p werlabs innan och snk ditt testo med ngot hgandrogent.
Tex mast, prmo.
Nr va ditt sista stick?

Den femtonde januari.
Citera
2024-02-02, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enhet-731
Den femtonde januari.
Gr som. Jag sa
Citera
2024-02-23, 09:07
Medlem
Enhet-731s avatar
Ingen kallelse n iaf *ta i tr*.

Kanske vgar man hoppas d.

Jag tror inte de kommer snoka efter ev tecken p doping, eller jag r ganska sker p att de inte gr det, jag ser inte riktigt ut som om jag dopar mig och de har inga andra anledningar.

Frhoppningsvis s kollar de bara nivn p testo I kroppen, ger mig en Nebidoinjektion, vntar 5 veckor och kallar mig igen fr ett nytt test och sen ytterligare ett test nr det gtt sammanlagt 10 veckor.

Om de bara kollar testoniverna i kroppen s borde jag vl vara lugn nu?

Mvh 731.
Citera
2024-10-16, 19:10
Medlem
Kan sga jag knner av att teston brjar ge effekt redan dagen efter . E hyper responder men det e den psykiska delen mest sen har jag aldrig kurat p ett riktigt stt utan mer trt o mrker efter 5-6 dagar hur jag vxer men har trnat allt frn bygga lite sen mma/boxning fotboll hela livet s allt e frn person till person .. folk kan sga BS men dom som knner mig IRL vet hur fort jag gr frn sl till beast mode speciellt med test nu nr man e 36 o prvade frsta gngen testo 2022 s .. allt beror vem
Man e vad man gr i livet o man ska vara bestmd .. sen sklart beror p om man kan fixa riktiga grejer o inget schampo som jag kallar det 🫡
Citera
2024-10-17, 00:36
Avstngd
Jag trodde min frsta kur (Testo-E 300 250mg e3d) var rtt hndelsels dom frsta 7-8 veckorna. Men ungefr d brjade jag inse att det hnde saker i spegeln. Ungefr d brjade folk kommentera ocks. Jag lg p ungefr 4,600 kalorier per dag och fick en del spnnande resultat tack vare 10g kreatin per dag. Jag fick byta ut i princip hela min garderob efter att ha lagt p mig 18kg varav uppskattningsvis 10-12kg var vtska. Kan ha varit ngon form av rekord i vtskeballong. Men jag fick en del jobbiga frgor frn bekantskapskretsen. INGEN gick p att jag var natty lngre. Jag fr aldrig ngon frndrad libido, inga humrproblem och ingen acne. Fr mer energi redan frsta veckan, och upplever aldrig svackor nr jag kurar.
Senast redigerad av fettveken 2024-10-17 kl. 00:42.
Citera
2024-10-17, 21:49
Medlem
GimliRedBeards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enhet-731
Js naturligtvis 1ml, 1/10 av en vill p "10 doser"

Jsg undrar lm jag ftt 90% matolja, jag har ftt hjlp av nn som redan bestller att bestlla frn den kanske mest knda sidan.

Har du tips p var jag kan bestlla fr att f bttre tillverkare?

R*oid*te*ch r det jag krt p ibregel, bortsett en vial.

Tacksam fr svar och tips!

Mvh.

Ja det r nog en hel del matolja som sljs via inrikesshopparna!
Misstnkte det och fick bekrftat idag via blodtest.
Olja vars namn fr tankarna till Japan!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in