Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-20, 18:01
  #9313
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Vilken luring, Sara är på ett annat dop!

Haha så kul ändå. Då är ju riktiga frågan vem H har bjudit på Lars dop. Knäpptyst från H och inga bilder ännu på att det faktiskt har hänt.
Citera
2024-04-20, 18:01
  #9314
Medlem
Nu borde det väl iaf kommit upp nån snabb uppdatering från Sveriges sämsta influenser?
Citera
2024-04-20, 18:02
  #9315
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hogatankar
Kvällens i lägg av HT
"Har lagt telefonen för att bara njuta av Lar(a)s dop idag, underbar dag. Nu är vi helt slut så bilder kommer imorgon"
Söndag......... 20.00 "vi var verkligen så trötta idag efter allt fixande till dopet, vi höres"

Haha jag hade satsat högt för det är precis det som kommer hända.
Minst en vecka återhämtning behövs också då det varit så "intensivt" 😂.
Citera
2024-04-20, 18:02
  #9316
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Nu borde det väl iaf kommit upp nån snabb uppdatering från Sveriges sämsta influenser?

Helt dött fortfarande och nu är ändå kl 18. Du får inte ha för mycket krav 😂
Citera
2024-04-20, 18:10
  #9317
Medlem
Hon är kass! Fine att man är i nuet, men hon ser sig ändå som influencer och då får man fan steppa upp lite. Hon är ju kass på att uppdatera alltid annars så helt sjukt att hon inte uppdaterar lite under denna dagen när det faktiskt finns nåt att visa. För nåt litet här och där hade hon hunnit.
Citera
2024-04-20, 18:34
  #9318
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Hon är kass! Fine att man är i nuet, men hon ser sig ändå som influencer och då får man fan steppa upp lite. Hon är ju kass på att uppdatera alltid annars så helt sjukt att hon inte uppdaterar lite under denna dagen när det faktiskt finns nåt att visa. För nåt litet här och där hade hon hunnit.

Ja, man behöver ju gå på toaletten även om man är drottningen av Smålandstenar, då hinner man slänga upp en snabb storie.

Eller var dopet kl 16?
Citera
2024-04-20, 18:35
  #9319
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Helt dött fortfarande och nu är ändå kl 18. Du får inte ha för mycket krav 😂

Jo en dag som denna då hon hypat skiten i flera veckor. Kanske det bara var mamma och fotografen som dök upp, då kan jag förlåta Hanna men annars absolut inte.
Citera
2024-04-20, 18:47
  #9320
Medlem
Är jag blockad? Ser bara senaste uppdateringen som är på hennes blekfisa till fötter.
Citera
2024-04-20, 19:03
  #9321
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hildur1980
Är jag blockad? Ser bara senaste uppdateringen som är på hennes blekfisa till fötter.
Hon har gjort 3 stories idag. Först fötterna i det fina vädret, en bild på henne själv efter hårfix och sen fotografen
Citera
2024-04-20, 19:40
  #9322
Medlem
Fotografen har lagt upp en kort story utanför kyrkan. Det är väl ungefär så mkt vi får se från dopet..
Citera
2024-04-20, 19:51
  #9323
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Med tanke på att Hanna har extremt begränsat umgänge så kan jag tänka mig att hon behöver fylla ut gästlistan lite. Ser lite dumt ut om man bara fyller en halv bänk i kyrkan.

Varför ser det dumt ut för?
Citera
2024-04-20, 20:00
  #9324
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Okejra
Varför ser det dumt ut för?

Om man har gjort en så stor affär om ett dop och alla förberedelser så ser det dumt ut om man typ bara har fem pers där.
Det är lika många jag utfordrar varje dag och jag gör ingen stor affär över det eller måste vila en vecka mellan varje tillfälle.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback