Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 1
  • 2
2023-10-12, 14:37
Medlem
trashitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenStyrandeEliten
Det lter som att lustgas (Dikvveoxid) har potentiella egoddande egenskaper i hgre doser utifrn hur du beskriver trippen hr. Intressant.

Problemet r att ruset gr ur fr fort. Jag fr liknande effekt med en stor dos ketamin, vilket varar 10-20x lngre. Stor potential fr egoanalys/dd och inget bedvat sinne, enbart kroppen. Ltt att f en titt bakom kulisserna.
Citera
2023-12-29, 09:00
Medlem
Gill.Batess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trashits
Nja salvia r ganska mysigt, drmlikt, knasigt kan man vl sga, smyger sig p en.

Lustgas andra sidan r exakt samma rus varje gng. Exakt.

Du har uppenbarligen inte rkt Salvia korrekt. Jag sjlv dremot, har anvnt mig utav: LSD, div Svampar, HBW m.f fr hallucugena trippar.
Men skakigaste och mest snabbpverkande har alltid varit Salvia, fr det kommer ifrn ingenstans till 110% p 3 sekunder.

Har ven testat att blanda in lustgas vid ngot tillflle, stmplade fan ut ifrn denna galax temporrt. Men det kndes som en evighet, Salvia vill jag absolut hja en varningens finger fr. Vi krde x30 extrakt, men det r nu 15 r sedan och jag skulle aldrig gra om det. Dremot lustgas, det r oskyldigt och vlsmakande det.

Svrt att knarka nu i +40 och barn/fru hemma, man fr vlja sina tillfllen!
Citera
2023-12-31, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iirtukfjri
Jag har provat lustgas mnga gnger, har alltid tyckt om effekten.
Jag r en man p 50 r.
Jag har alltid tyckt om effekten av lustgas med intensiva hallisar, om n kortvarigt.
Den senaste gngen var jag ensam hemma, hade vejpat lite innan p thcp, men lustgas var den frmsta drogen.

Fr frsta gngen kndes det verkligen som om jag var i en helt annan vrld. Jag tog definitivt s mycket det r mjligt, en hel tub p 666g p en kvll, hur lnge det nu var.
Jag sg och upplevde saker som jag aldrig kan beskriva nu i efterhand.
Och i de mest intensiva gonblicken s upplevde jag det som att det var andra mnniskor som jag sttte p som gjorde nedslag i min verklighet, och sen gick vidare till stllen jag inte kunde flja med till.
Att jag satt naken i soffan reflekterade jag ver, men kom fram till att de jag hade mtt inte bedmde mnniskor efter fysiska egenskaper, utan efter helt andra kriterier. Att de hade egenskaper bortom vra tre rumsdimensioner jag inte ens kunde brja att frestlla mig.

Yes, i kombination med andra droger kan det verkligen skapa en del galna situationer. Jag har testat tillsammans med hhc nr det fanns tillgngligt och det skapade tankeloopar och en del andra effekter. Men enbart lustgas gr inte s mycket fr mig. Har dock aldrig krt en hel tub p en kvll.
Citera
2024-01-02, 14:58
Medlem
Kalsongbatongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson
Yes, i kombination med andra droger kan det verkligen skapa en del galna situationer. Jag har testat tillsammans med hhc nr det fanns tillgngligt och det skapade tankeloopar och en del andra effekter. Men enbart lustgas gr inte s mycket fr mig. Har dock aldrig krt en hel tub p en kvll.
Lter som du tar fr lite om det inte ger ntt. Det r ju sjukt intensivt om man drar en hel patron i ett svep och kan nrmast liknas med ketamin enl mig. (bara dragit patroner) Sen att det klingar av p 30 sek r en annan sak
Citera
2024-01-03, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsongbatong
Lter som du tar fr lite om det inte ger ntt. Det r ju sjukt intensivt om man drar en hel patron i ett svep och kan nrmast liknas med ketamin enl mig. (bara dragit patroner) Sen att det klingar av p 30 sek r en annan sak

Tror jag fick ngon typ av tolerans mot det ganska snabbt. Sen kanske en mngd starka andra psykadeliska rus genom ren ocks haft med saken att gra. Men drar jag i mig ngra ballonger s brjar det tjuta lite ltt i ronen och det snurrar lite, men mycket mer n s blir det inte. Lgger jag till andra droger frndras det ganska fort s klart.
Citera
2024-01-03, 02:32
Medlem
Vem vet lustgas r kanske den nya kolsyran.

Sknt med en 50+ anvndare p forumet.
Citera
2024-01-26, 09:52
Medlem
Ngon som provat lustgas och liksom kunnat trippa utan att andas in gasen. Jo allts det var shr att jag drog i mig massor med lustgas och trippa jrnet en gng iallafall s kommer jag hem efter den dr festen och tar ett djupt andetag och hller andan och fr samma effekt som om jag andas in gas. Stannar skiten kvar i lungorna eller vad fan hnder?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in