2023-09-09, 12:03
Medlem
KnäHunDeNs avatar
Har ett vansinnigt irriterande problem med mina airpods pro. Ena hörluren vägrar laddas, och kommer inte upp på min iPhone när jag sätter dem i öronen.

Har försökt rengöra etuiet en massa gånger, men verkar ändå inte funka! Någon som stött på detta? Ännu hellre löst det?
Citera
2023-09-09, 12:13
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnäHunDeN
Har ett vansinnigt irriterande problem med mina airpods pro. Ena hörluren vägrar laddas, och kommer inte upp på min iPhone när jag sätter dem i öronen.

Har försökt rengöra etuiet en massa gånger, men verkar ändå inte funka! Någon som stött på detta? Ännu hellre löst det?
Glapp kanske. Du får flytta och trycka lite lätt åt olika håll och prova att sätta i flera gånger. Du får en notis på skärmen om de laddas eller inte. Du kan prova att återställa eller använda den senaste versionen av laddaren. Laddaren är ett viktigt moment för att batteritiden ska hålla lika länge i båda paren. Du får inte skämma ut oss hjärntvättade Apple-användare.

Du har även chattsupport. GL.
Senast redigerad av sunless 2023-09-09 kl. 12:16.
Citera
2023-09-09, 12:47
Medlem
KnäHunDeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Glapp kanske. Du får flytta och trycka lite lätt åt olika håll och prova att sätta i flera gånger. Du får en notis på skärmen om de laddas eller inte. Du kan prova att återställa eller använda den senaste versionen av laddaren. Laddaren är ett viktigt moment för att batteritiden ska hålla lika länge i båda paren. Du får inte skämma ut oss hjärntvättade Apple-användare.

Du har även chattsupport. GL.

Laddaren är ju etuiet? Verkar glappa i alla fall. Ibland får jag upp att den laddar men så fort jag rör etuiet så bryts laddningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in