Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2023-10-26, 23:46
  #25
Medlem
Caramello måste vara den sämsta smaken någonsin.
Citera
2023-10-27, 11:35
  #26
Medlem
Ambelains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dontcopymyname
Nån som testat marabous nya choklad? Köpte på mig en kaka idag o tänkte ha till kvällen. Nån mer som uppmärksammat? Hittar ingen tråd om den här på forumet.
Det är väl egentligen samma sort som "Blond choklad" som det väl döptes till av dess "upptäckare"?
Jag har smakat den innan, och det är bara Marabou som är senare på det än de övriga tillverkarna.

Den är lite för söt för min smak, men att bara smaka av med en liten bit är inte äckligt iaf.
Fast hemma tanke att vräka i sig ett helt choklad med den sötman. Det hade ju resulterat i kaskadspyor för min del iaf.

Bättre om de hade blandat den med tex små avsnitt mörkare choklad.
Lite beska hade inte varit helt fel.
För den är ju ännu sötare än vit choklad - som annars alltid varit min favorit.
Denna är för söt, för smörig.
Citera
2023-10-27, 15:17
  #27
Medlem
Nu har jag sent omsider lockats av reklamen för denna och det blir inget mer köp.
Som andra säger så är den god de första rutorna men den är på tok för söt.

Skulle vara intressant att sitta med som smakråd då de tar fram nya smaker.

Hög tid att plocka fram en med god kaffesmak.
Citera
2024-03-28, 21:13
  #28
Medlem
Smakar den först nu och tycker den är söt och god. Sötare än vanlig vit choklad och lite åt kolasås hållet.
Citera
2024-03-28, 21:20
  #29
Medlem
Jag älskar den! Tycker den har en bismak av messmör, som jag också gillar. Sån är jag
Citera
2024-03-29, 13:38
  #30
Medlem
liten.igelkotts avatar
Jag har testat den och det var ingen favorit direkt. Inte den sämsta de släppt men kommer nog inte att köpa den igen.
Citera
2024-03-30, 16:58
  #31
Medlem
Jag testade den för några veckor sen och blev rätt besviken. Den är inte äcklig men lite för söt. Vill jag ha något som smakar i stil med den köper jag hellre Toblerone White.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback