2023-09-13, 12:57
Medlem
Söker alltså inte lagliga platser. Jkpg har bara tre vad jag vet inklusive hva. Utan övergivna platser, broar osv eller bara tips i allmänhet på ställen där folk målar eller BÖR måla 😇

Vet exempelvis baslandia/tolarpaberget och bron under Göteborgsbacken. Vet inga ställen i Nässjö/Eksjö/Mullsjö osv så kommer du på något så skriv gärna!
Citera
2023-09-13, 12:59
Bannlyst
Nässjö har väl en stor gods-/tågyard, om jag inte missminner mig.
Citera
2023-09-16, 07:27
Medlem
666nomads avatar
Granne med ängs däckverkstad i Nässjö finns/ fanns 2 ”övergivna ” större cisterner i plåt kanske vore något för TS 🤔
Senast redigerad av 666nomad 2023-09-16 kl. 07:29.
Citera
2024-03-07, 12:45
Medlem
mullemeckrustinks avatar
Finns massor med linjeväggar om man åker med krösatåget från jönköping till värnamo. alternativt brukar jag köra under broar nära sjöar/på elhus!
Citera
2024-03-26, 23:59
Medlem
Jönköpings fetaste spot.
https://maps.app.goo.gl/Asxf9Ahcf5VmLPDC8?g_st=ic
Citera
2024-12-09, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jnsjnsjns
Söker alltså inte lagliga platser. Jkpg har bara tre vad jag vet inklusive hva. Utan övergivna platser, broar osv eller bara tips i allmänhet på ställen där folk målar eller BÖR måla 😇

Vet exempelvis baslandia/tolarpaberget och bron under Göteborgsbacken. Vet inga ställen i Nässjö/Eksjö/Mullsjö osv så kommer du på något så skriv gärna!
mellan taberg och månsarp finns det ett gäng övergivna hus om du följer tabergsån
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in