Idag, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Furiluran
Tro mig, har googlat på mordbrand mm, fattar dock inte kopplingen med tvillingarna? Tycker du kan precisera ett namn på den du tror det handlar om, med asterisker så bryter du ingen regel.

Ja du, kopplingen är i flera steg så kan va svårt att hänga med, men jag ska försöka göra det enkelt

1) barnen blir trakasserade av vuxna män.
2) Dessa män har själva begått flertalet brott,
3) en av dessa personer har bland annat blivit anmälda för mordbrand då denne tände eld på en skola mitt på dagen.
4) folk (bland annat du, vilket gör mig lite orolig för dig när du nu säger att du inte förstår kopplingen) bad om bevis varpå det så finns enkel info att hitta via Google samt polisanmälan och polisrapporter som går att begära ut

Ser du, så besvarar man en fråga. Det verkar väl inte så svårt eller hur?

Ytterligare en aspekt som gör mig orolig för din mentala status är atr du inte verkar benägen att ta till dig infon om att namnge denna person skulle leda till ett brott mot 1.06. Jag har pekat ut personen tidigare i denna tråd och bev då avstängd och fick en varning. Det är nu fjärde gången jag informerar dig om detta, så om du är vid dina sinnens fulla bruk bör du kunna komma ihåg det
Citera
Idag, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Nej så är det naturligtvis inte. Största mängderna av obefogade anmälningar läggs bara ner utan att nån åker dit för "falska anmälan". Du snackar bara skit och Dildungs särbarn har inte trakasserats överhuvudtaget.

Okej gumman, om du säger det så. Men fakta talst emot dig: https://lawline.se/answers/falsk-ang...sk-beskyllning

Finns bevis för att de trakaserats genom polisrapporter och anmälningar. Om du bor i byn kan du även fråga runt för är man som dig och tror på hörsägen finns det gott om sånt gällande dessa män

Vill du göra ett nytt försök?
Du verkar dock extremt många om att slänga personangrepp på dessa ungdomar, ganska osmakligt enligt de flesta

Min väldigt enkla fråga står sig också obesvarad: är det fel att trakassera barn?
Citera
Idag, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stol-utan-ben
Ja du, kopplingen är i flera steg så kan va svårt att hänga med, men jag ska försöka göra det enkelt

1) barnen blir trakasserade av vuxna män.
2) Dessa män har själva begått flertalet brott,
3) en av dessa personer har bland annat blivit anmälda för mordbrand då denne tände eld på en skola mitt på dagen.
4) folk (bland annat du, vilket gör mig lite orolig för dig när du nu säger att du inte förstår kopplingen) bad om bevis varpå det så finns enkel info att hitta via Google samt polisanmälan och polisrapporter som går att begära ut

Ser du, så besvarar man en fråga. Det verkar väl inte så svårt eller hur?

Ytterligare en aspekt som gör mig orolig för din mentala status är atr du inte verkar benägen att ta till dig infon om att namnge denna person skulle leda till ett brott mot 1.06. Jag har pekat ut personen tidigare i denna tråd och bev då avstängd och fick en varning. Det är nu fjärde gången jag informerar dig om detta, så om du är vid dina sinnens fulla bruk bör du kunna komma ihåg det
Alltså.. du är obegriplig. Har du nämnt en mordbrännare vid namn i tråden så hittar jag inte den… skulle enligt dig även ha en syster som va galen som liten o numera framstående politiker i SD? Allt detta verkar obegripligt om du inte droppar namn, ja man får göra det om man maskerar det.
Citera
Idag, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Furiluran
Alltså.. du är obegriplig. Har du nämnt en mordbrännare vid namn i tråden så hittar jag inte den… skulle enligt dig även ha en syster som va galen som liten o numera framstående politiker i SD? Allt detta verkar obegripligt om du inte droppar namn, ja man får göra det om man maskerar det.

Okej nu blir jag orolig på riktigt för din mentala status... har du blivit utredd för alzheimers någon gång?

Om vi försöker såhär: om ett inlägg blir dömt för 1.06 vad händer då? Jo du förstår de raderas.
Det innebär att det inte längre går att läsa. Hence varför du inte längre kan se att jag skrivit personens namn i tråden

Hänger du med?

Jag har också, igen, redan bemött det där om att försöka maska. Detta är inte en lösning då personerna finns i tråden.

En 5 åring hade kunnat leta upp namnet på personen utifrån den infon jag angett, flera I tråden har lyckats enligt uppgift så varför är det så svårt för dig?

Att du sen fortfarande vägrar svara på de frågor jag ställt utan istället låter som en dement gammal man som hakat upp sig på något och inte kan ta till sig ny info gör inte saken bättre. Tror jag bara kommer str citera mig själv om du ska fortsätta på det här viset
Citera
Idag, 01:09
Medlem
Citat:
Okej nu blir jag orolig på riktigt för din mentala status... har du blivit utredd för alzheimers någon gång?

Om vi försöker såhär: om ett inlägg blir dömt för 1.06 vad händer då? Jo du förstår de raderas.
Det innebär att det inte längre går att läsa. Hence varför du inte längre kan se att jag skrivit personens namn i tråden

Hänger du med?

Jag har också, igen, redan bemött det där om att försöka maska. Detta är inte en lösning då personerna finns i tråden.

En 5 åring hade kunnat leta upp namnet på personen utifrån den infon jag angett, flera I tråden har lyckats enligt uppgift så varför är det så svårt för dig?

Att du sen fortfarande vägrar svara på de frågor jag ställt utan istället låter som en dement gammal man som hakat upp sig på något och inte kan ta till sig ny info gör inte saken bättre. Tror jag bara kommer str citera mig själv om du ska fortsätta på det här viset
Du har rätt, dement gammal man… men du får fan hjälpa mig med mordbrännaren o hans syrra… asterisker är din vän.
Citera
Idag, 01:09
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:

Finns bevis för att de trakaserats genom polisrapporter och anmälningar.

En polisanmälan ÄR inget bevis för nånting ditt spärrmongo. Och vadå för "polisrapporter"? Utveckla?

Citat:

Min väldigt enkla fråga står sig också obesvarad: är det fel att trakassera barn?

Om man är en liten pervers sjuk gnom med pedofila tendenser vid namn Hildung som stjäl flickebarns trosor är det oerhört fel. Om det gäller nåt annat är det en helt offtopic fråga i denna tråd.

Citat:

Hänger du med?

Du kan ju PMa uppgifterna till Furiluran?
Senast redigerad av Lailatjej Idag kl. 01:11.
Citera
Idag, 03:51
Medlem
Tror Stol-utan-ben att man stärker sina argument genom personangrepp?

Enligt dig har någon alltså blivit anmäld för mordbrand någon gång i tiden, någon annan varit stökig och våldsam som tonåring men numera antagligen skötsam eftersom den är en framstående politiker.

Oavsett vad dessa gjort i sitt liv tidigare ska de vara märkt för livet men när någon annan med ett halvt sekels livserfarenhet nyligen blivit dömd för brott är den vördnadsvärd, har jag förstått dig korrekt?

Föräldrarna är de som borde se till att deras barn inte råkar ut för tråkigheter, detta förslagsvis genom att inte bryta sig in hos folk för att knycka deras underkläder och sexleksaker. Försvarar fortfarande inte att deras barn råkar ut för tråkigheter men menar exakt det jag säger!

De som enligt dig trakasserar dessa barn ska ta ansvar för vad de själva gjorde som barn medan föräldern som sett till att barnen blir trakasserade är helt friskriven från ansvar?

För att vara helt ärlig Stol-utan-ben tror jag aldrig du blivit överöst med beröm för din intelligens, tänker du efter så inser du nog att jag har rätt. Med denna nyvunna insikt kanske du skulle försöka ha en lite mer ödmjuk samtalston och inte försöka dela ut medicinska diagnoser på andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in