Citat:
Ursprungligen postat av
Furiluran
Tro mig, har googlat på mordbrand mm, fattar dock inte kopplingen med tvillingarna? Tycker du kan precisera ett namn på den du tror det handlar om, med asterisker så bryter du ingen regel.
Ja du, kopplingen är i flera steg så kan va svårt att hänga med, men jag ska försöka göra det enkelt
1) barnen blir trakasserade av vuxna män.
2) Dessa män har själva begått flertalet brott,
3) en av dessa personer har bland annat blivit anmälda för mordbrand då denne tände eld på en skola mitt på dagen.
4) folk (bland annat du, vilket gör mig lite orolig för dig när du nu säger att du inte förstår kopplingen) bad om bevis varpå det så finns enkel info att hitta via Google samt polisanmälan och polisrapporter som går att begära ut
Ser du, så besvarar man en fråga. Det verkar väl inte så svårt eller hur?
Ytterligare en aspekt som gör mig orolig för din mentala status är atr du inte verkar benägen att ta till dig infon om att namnge denna person skulle leda till ett brott mot 1.06. Jag har pekat ut personen tidigare i denna tråd och bev då avstängd och fick en varning. Det är nu fjärde gången jag informerar dig om detta, så om du är vid dina sinnens fulla bruk bör du kunna komma ihåg det