2023-09-20, 13:44
Medlem
Bubba00s avatar
Internet,

Vad är grejen med kurder?

Jag börjar tröttna på dem.

De ställer till det mer än någon annan av våra älskade importerade minoriteter just nu. Låt mig radda upp några punkter i det kollektiva åtalet mot kurderna.

-De är kommunister hela bunten och drar sig undan all form av hederligt arbete

-Är de egentligen bergsburkar?

-Högljudda. Brukar ockupera knarktorget i den så kallade huvudstaden där de skriker och bråkar om turkisk inrikespolitik

-Kriminella och allmänt fula. Tiggare?

-Ful flagga

Vad mer finns att säga om våra kära kurder? Har ni fler åtalspunkter att framställa inför denna folkdomstol, Flashback.
Senast redigerad av Bubba00 2023-09-20 kl. 13:56.
Citera
2023-09-20, 13:48
Medlem
Bubba00s avatar
Och några fler frågor! Madagaskar har ju varit på tal tidigare när diskussionsämnet varit ett lämpligt landområde för att skänka till problemmakande folk. Är det redan taget eller kanske kurderna kanske kunde få fri lejd dit? För de verkar ju varken trivas i sitt hemland KALKONISTAN eller de land de flytt till: Sverige.
Citera
2023-09-20, 13:57
Medlem
Konstnarren5s avatar
Städa framför egen dörr, HubbaBubba. Att skon skaver kan vi inte skylla på någon annan än oss själva. Men bra försök. Det är modernt att vilja slippa ta ansvar. Sverige är världsmästare på konsekvensanalys och feminism. Låt oss nöja oss med dessa segrar, nu när vi är på topp.
Citera
2023-09-20, 14:05
Medlem
Bubba00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konstnarren5
Städa framför egen dörr, HubbaBubba. Att skon skaver kan vi inte skylla på någon annan än oss själva. Men bra försök. Det är modernt att vilja slippa ta ansvar. Sverige är världsmästare på konsekvensanalys och feminism. Låt oss nöja oss med dessa segrar, nu när vi är på topp.

Jag tänker spontant att det är KURDISKE RÄVEN som ska städa framför sin dörr innan har lägger anspråk på fler svenska kommuner. Nu senast var det Strängnäs som var införlivas i hans nya Kurdistan?
Citera
2023-09-20, 14:25
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubba00
Vad är grejen med kurder?

Lite inkonsekvent är det i alla fall med kurder här i Sverige, då de får vara stolta över sin etnicitet, och de får kämpa för att få ett eget land, medan vi Svenskar varken får vara stolta över att vi är svenska, eller kämpa för vårt eget land.

Ska svenskar förnekas etnicitet och eget land, då ska också kurder förnekas sin etnicitet och ett eget land tycker jag.
Citera
2023-09-20, 14:58
Medlem
grungewhores avatar
Känner en hel del kurder. Den gamla skolan är ofta hårt arbetande i låglönesektor och hederliga. De tjafsar sällan och sköter sitt.

Men, det finns ju dels en problematik med Socialdemokratins historiska vurmande för kurder, Kurder har också en lång tradition att engagera sig politiskt/fackligt. Detta skapar problem för Sverige.

Det bästa vore ju att återställa Kurdistans autonomi, då skulle nog 98% av dem flytta hem.
Citera
2023-09-20, 16:27
Avstängd
GregerAfGyllensties avatar
Kurder är sånt jävla trams folkslag. Ser gärna att Erdogan klipper varenda en av dom.
Citera
2023-09-20, 17:02
Avstängd
ShonoZs avatar
De räddade ju oss från Isis va tacksamma.
Kurder har ett stabilt grepp om lättmanipulerade svenskar. De är djupt involverade i politiken bakom kulisserna.
ex. 4st pkk kurder friades nu i dagarna för mord på en pkk avhoppare efter att tingsrätten dömt alla 4 till livstid. Vart tror du beslutet kommer ifrån?

Snälla så länge ni låter dem utnyttja er, sen blir de otrevliga. Skyll er själva. Halva jordklotet har terrorstämplat dem, inkl sverige. Men i Sverige bara på låtsas, för svenskar är Turkiet terroristerna haha
Senast redigerad av ShonoZ 2023-09-20 kl. 17:07.
Citera
2023-09-20, 17:27
Medlem
Kurderna har gått igenom mycket elände mycket mer än någon annan i Mellanöstern, så de är mer benägna att ha psykiska problem. Ingen ursäkt för sånt beteende men det är därför det händer.
Senast redigerad av ForumsHack 2023-09-20 kl. 17:33.
Citera
2023-09-21, 22:25
Medlem
Hedersmördare som Fadimes far och Pelas farbröder.
Gängkriminella som Karwan familjen från Östberga där 3 av 4 bröder mördades. Andra kriminella gäng som är kurder är Märsta nätverket, en stor del av Gottsunda nätverket och inte minst Foxtrot nätverket. Känner själv många kriminella kurder så kom inte med "du tror på media." Många av dem är falska.

Kristna syrianer/assyrier säger att de samarbetade med turkarna att döda dem och våldta deras kvinnor under Seyfo folkmordet.
De är inte gillade i något land i Mellanöstern där de bor. Varken turkar, araber eller persier gillar dem. Jag tycker de påminner om zigenare.

Men sen finns fördelar med dem som de finns med alla. De finns även lojala och hårtarbetande kurder. De var de som slog ut IS och ofrade sina liv. Kurdiska kvinnor är vackra med.
Senast redigerad av ping123 2023-09-21 kl. 22:27.
Citera
2023-09-22, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubba00
Och några fler frågor! Madagaskar har ju varit på tal tidigare när diskussionsämnet varit ett lämpligt landområde för att skänka till problemmakande folk. Är det redan taget eller kanske kurderna kanske kunde få fri lejd dit? För de verkar ju varken trivas i sitt hemland KALKONISTAN eller de land de flytt till: Sverige.

Det tog dig endast en kommentar att rada upp följande punkter. Folkdomstol. Problemgrupper för att raskt återuppliva lite gammalt hederligt antisemitism men med en twist. Istället för judar så kurder.

En snabb fråga. Är du sjuk i hela huvudet eller bara delar av den? Föröka dig inte
Citera
2024-12-22, 14:09
Avstängd
AbstinentKanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForumsHack
Kurderna har gått igenom mycket elände mycket mer än någon annan i Mellanöstern, så de är mer benägna att ha psykiska problem. Ingen ursäkt för sånt beteende men det är därför det händer.
Nej det är nog ett inavelsproblem bara. Liksom deras manipulativa förmåga.

Men Fadimes pappa gillar jag. Han verkar vettig och har tydligen lärt sig svenska och är ute efter en livstidsdom så jag funderar på att skicka ett beundrarbrev till honom. De verkar ha en tät familjerelation.

Han säger ju att han ångrar sig. Då kan jag säga att jag är oskuld. Undrar om han gillar svenska tjejer.

Någon som vet vilken religion turkiska kurder tillhör?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in