Flashback bygger pepparkakshus!
2023-09-22, 18:11
Medlem
Salwan Momika slutar bränna koraner, det uppger han i en intervju med Kvartal.
– Nu går jag en annan väg, säger han.

– Jag offrar mitt blod och min kropp för Sverige. Men nu går jag en annan väg, säger han.
Salwan Momika planerade att bränna en koran i Rosengård i Malmö i helgen, men hans ansökan
om att anordna en allmän sammankomst nekades på grund av att polisen inte kunde garantera
säkerheten, något som P4 Malmöhus var först att rapportera.

https://kvartal.se/artiklar/salwan-m...ranna-koraner/
https://www.tv4.se/artikel/4O6ojPTeU...raenna-koraner

Offrar sitt blod och kropp för Sverige .. eller hur, vilken stolle ..

En annan väg är bara att åka hem ...
Senast redigerad av SlickCity 2023-09-22 kl. 18:23.
Citera
2023-09-22, 18:26
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlickCity

– Jag offrar mitt blod och min kropp för Sverige. Men nu går jag en annan väg, säger han.
Salwan Momika planerade att bränna en koran i Rosengård i Malmö i helgen, men hans ansökan
om att anordna en allmän sammankomst nekades på grund av att polisen inte kunde garantera

Skulle hellre se att vi skickade hem alla galna muslimer och araber som finns kvar i landet, även om denne brännare lägger tändaren på spishyllan. Håller du inte med?

Skulle göra en mycket större och bättre skillnad för landet.
Citera
2023-09-22, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Skulle hellre se att vi skickade hem alla galna muslimer och araber som finns kvar i landet, även om denne brännare lägger tändaren på spishyllan. Håller du inte med?

Skulle göra en mycket större och bättre skillnad för landet.

Regeringen måste älska dessa invandrare, ut med skiten som inte har fattat konceptet.

Sätt Salwan tillsammans med alla andra muslimer som ska utvisas på samma skepp,
så får de lösa problemet ombord ..
Citera
2023-09-22, 18:36
Medlem
Citat:

Skall bli intressant att se vad "en annan väg" är och innebär. För han lär knappast bara försvinna in i skuggan eller resa hem till Irak/Iran/hem. Skall han böja hälla grisblod på Koranen? Urinera på den? Högläsning? Skall han börja med att rita teckningar på Mohammed och Allah? Intresseklubben vill veta ...
Citera
2023-09-22, 18:39
Avstängd
DenVildeSvenskens avatar
Citat:

Ojoj, nu gråter alla hans fans i foliehattskollektivet. Deras favoritsvartskalle blev besegrad av svensk polis till slut.
Citera
2023-09-22, 20:40
Medlem
Grontarskonts avatar
Bra att polisen sa nej till den Iranska spionen!
Citera
2023-09-22, 21:01
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Det är inte förvånande med de starka tendenser det funnits i Malmöpolisen att tillmötesgå censurkrav och syssla med aktivism för att stoppa demonstrationer och agera odemokratiskt att de nu återigen stoppar Monikas demostration med svepskäl om säkerhet.

Men så klart fel och oroande. Vi kan uppenbarligen inte lita på att polisen i Malmö försvarar demokratin och dess rättigheter mot dess fiender.

Polisen har inte stoppat den av utländsk makt inhyrde pajasen Momikas demonstration, bara anvisat pajasen en annan plats. Denna dög dock tydligen inte för pajasen.

Frågor på det?
Citera
2023-09-22, 21:09
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Polisen har inte stoppat den av utländsk makt inhyrde pajasen Momikas demonstration, bara anvisat pajasen en annan plats. Denna dög dock tydligen inte för pajasen.

Frågor på det?

Varför tror den iranska spionen att han skall få bränna på något annat ställe än där Paludan fick bränna?
Citera
2023-09-22, 21:10
Avstängd
DenVildeSvenskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Om Salwan Momika skulle arbeta för Iran eller något annat land - vilket är helt obevisat - är målet som han kan lyckas nå att påverka Sverige att införa hädelselagar, som man nästan lyckats göra i Danmark.

Understödda av nyttiga idioter eller medlöpare som dig som går på idén att vi måste vika oss för de 57 muslimska länderna av påstådda säkerhetsskäl, för att det skulle glädja Turkiet så vi får gå med i Nato eller något annat ovidkommande skäl att inskränka vår frihet.

Om något är det bra att Momika gör tydligt vad som bör gälla för religionskritik i Sverige och i ett demokratiskt samhälle och är det inte bara honom som kristen utlänning vi har att tacka för det, vilket ändå är det mest sannolika, så får vi väl skänka en tacksamhetens tanke åt hans uppdragsgivare också som gör Sverige en tjänst, oavsett vad de själva eller sådana som du tror.

Din dumme fan. Uttala dig inte om sånt du inte begriper.

https://www.msn.com/sv-se/nyheter/in...4ab53d75&ei=38

Citat:
Till skillnad från tidigare motiverar polisen det aktuella beslutet med att det finns risk för ordningsstörning på den valda platsen. Och det är betoningen på platsen som gör skillnad, enligt Nergelius som är professor i konstitutionell rätt vid Örebro Universitet.

Polisen har erbjudit koranbrännaren Salwan Momika en annan plats – vilket han har tackat nej till.

– Det är precis det som polisen har rätt att göra enligt ordningslagen. Det är det skälet som finns för att avslå en begäran om manifestation. Här har man följt lagen till punkt och pricka, säger Nergelius.
Citera
2023-09-22, 22:15
Medlem
Muslimerna vinner igen med våld och upplopp så hindrar yttrandefriheten.
Sverige spelar dom rätt i händerna.

Kan man få mer polis förakt.

Vi kan likaväl börja med sharia lagar redan nu så få folket känna hur det känns med präster som styr och slakta folk på öppen gata som i Iran.
Citera
2023-09-22, 23:37
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenVildeSvensken
Din dumme fan. Uttala dig inte om sånt du inte begriper.

https://www.msn.com/sv-se/nyheter/in...4ab53d75&ei=38

Ja, det är ingen nyhet att polisen har rätt att neka demonstrationer på en viss plats pga säkerhetsläget. Det är heller ingen nyhet att polisen i Malmö utnyttjar sådana bestämmelser till att ge sig på yttrandefriheten.
Citera
2023-09-22, 23:39
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenVildeSvensken
Ojoj, nu gråter alla hans fans i foliehattskollektivet. Deras favoritsvartskalle blev besegrad av svensk polis till slut.

Jo, det är ju utmärkt att vi har en polis som vill stoppa yttrandefriheten i landet, och att de anpassar sig till våra muslimer och önskade sharialagar. Gratulerar till den svenska Polisens seger över det gamla Sverige. Fram för det nya muslimska riket och nya lagarna.
Senast redigerad av peterpanp 2023-09-22 kl. 23:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in