Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-22, 00:27
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheWhiteAladdin
Lägg ut filmen?
Finns ingen film. Tror du att man kan zooma in och läsa vad det står på ett halsband på någon i rörelse i en mobilfilm filmad en mörk kväll?
Citera
2023-09-22, 00:28
  #14
Medlem
Händelseförloppet lär framgå i mainstream media under natten.

Babbeluring vanlig att skåda kring Sandviken?
Citera
2023-09-22, 00:28
  #15
Medlem
Krimkolls avatar
Hände klockan 22:18 på Hyttgatan.

Citat:
21 september 22:18, Övrigt, Sandviken

Polisen utreder ett grovt brott i Sandviken.
Polis beordras till Hyttgatan med anledning av ett grovt brott. Flera patruller arbetar på plats för att reda ut vad som hänt.

Polisen söker dig som kan ha gjort iakttagelser i samband med händelsen. En uppgift som du bedömer som ointressant kan för utredningen vara värdefull och polisen är högst angelägna om att få in all typ av information om händelsen, både före, under och efter det inträffade. Tips lämnas till 114 14.

https://polisen.se/aktuellt/handelse...igt-sandviken/
Citera
2023-09-22, 00:41
  #16
Medlem
MGM färdades tydligen på en fyrhjuling. På något sätt går mina tankar till en lokal vendetta i.st.f till något som har med gängkriminalitet att göra.

Exet som satt på puben med sin nya pojkvän exempelvis?
__________________
Senast redigerad av Konrad 2023-09-22 kl. 00:53.
Citera
2023-09-22, 00:45
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
MGM färdades tydligen på en fyrhjuling. På något sätt går mina tankar åt en lokal vendetta i.st.f till något som har med gängkriminalitet att göra.

Exet som satt på puben med sin nya pojkvän exempelvis?
Kanske är efterbliven men vad står MGM för
Citera
2023-09-22, 00:46
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
MGM färdades tydligen på en fyrhjuling. På något sätt går mina tankar åt en lokal vendetta i.st.f till något som har med gängkriminalitet att göra.

Exet som satt på puben med sin nya pojkvän exempelvis?


Nej det är inte han du tänker på.

100% säker källa
Citera
2023-09-22, 00:48
  #19
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheWhiteAladdin
Kanske är efterbliven men vad står MGM för

Misstänkt gärningsman.

(FB) **Ordlista för vanligt förekommande termer/begrepp i detta forum**
Citera
2023-09-22, 00:49
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheWhiteAladdin
Kanske är efterbliven men vad står MGM för

Förkortning MisstänktGärningsMan.
Citera
2023-09-22, 00:54
  #21
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Uppdatering 22/9 kl 00:53

Flera personer är förda till sjukhus med ambulans. Polisen kan inte gå in på deras skadelägen.

https://polisen.se/aktuellt/handelse...igt-sandviken/
Citera
2023-09-22, 00:55
  #22
Medlem
Vad bra att vi har drive by-skjutningar in på offentliga lokaler. Vad stoppar ordningsmakten att kategorisa detta som terrorism, egentligen?!

Vem var målet? Vad har Sandviken utvecklats till för samhället? Är det en wannabe Stureplan -94?
Citera
2023-09-22, 00:57
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mash08
Vad bra att vi har drive by-skjutningar in på offentliga lokaler. Vad stoppar ordningsmakten att kategorisa detta som terrorism, egentligen?!

Vem var målet? Vad har Sandviken utvecklats till för samhället? Är det en wannabe Stureplan -94?
Jag tror att Sandviken har haft hög invandring.
Citera
2023-09-22, 00:59
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OstgotaHus
Herregud det här är stort. En drive by gjord på en fyrhjuling. Gärningsmannen ska ha varit helt svartklädd med svarta handskar och sköt ett skott rakt i huvudet. Helt sjukt, jag har filmen

Låter som Battlefield IV
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback