Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-23, 17:17
  #1
Medlem
TheSamePersons avatar
Uppemot 1000 personer har samlats på en av Berlins tågstationer där de agerade hundar i ett försök att få världen att erkänna dem som hundar.

https://www.dailymail.co.uk/news/art...l-Germany.html

https://youtu.be/EAJ6YZKr97Y?feature=shared

Frågeställning: är demokrati och frihet verkligen bra?
Citera
2023-09-23, 17:39
  #2
Medlem
Jordgubbes avatar
"... who identify as dogs" (alltså knäppskallar), så fixa rubriken.
Citera
2023-09-23, 17:51
  #3
Medlem
pn222jws avatar
Dom har kommit långt i Tyskland - nu måste jag gå ut med min matte, hon har tagit fram kopplet.
Citera
2023-09-23, 17:56
  #4
Medlem
Bazze1s avatar
Nja..varför inte, kan man välja och kräva vilket mänskligt kön man ska tillhöra så är inte steget långt till att välja och kräva vilket djur man ska tillhöra eller känna sig som.

Detta är ännu ett sinnessjukt vänster-jippo...är du inte nöjd med ditt miserabla liv byt kön eller bli ett djur.

Västvärldens nedmontering av mentalsjukhus visar sig med all tydlighet.
Citera
2023-09-23, 18:32
  #5
Medlem
GeleZachas avatar
Finns det verkligen folk som genuint identifierar sig som hundar? Det känns som att detta skulle kunna vara folk som är emot den här trans-grejen och vill visa på hur sjukt det är
Citera
2023-09-23, 18:33
  #6
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSamePerson
Uppemot 1000 personer har samlats på en av Berlins tågstationer där de agerade hundar i ett försök att få världen att erkänna dem som hundar.

Ok.Jag ser inga problem här, bara de chippas ordentligt.

Kan jag köpa en sedan? Kräver dom mycket promenader, eller duger det men en rastgård på tomten?

Går dom försäkra, för jag antar det är veterinären som gäller, då de inte betalar skatt?

Jaja. Funkar det inte är det ju bara att avliva dom med hagelbrakaren.
Citera
2023-09-23, 18:52
  #7
Medlem
DipsMedSlipss avatar
Trodde jag sett allt på internet vid detta laget men tydligen inte
Citera
2023-09-23, 21:05
  #8
Moderator
Ancistruss avatar
Jag noterar att Tyskland också genomfört någon form av psykiatrireform -med samma utfall som Sverige...

Om vi accepterar dem som hundar bör det ju vara OK att kastrera dem, bara ge dem hundmat och avliva dem när börjar bli lite gamla och skrupliga?

Varför har en av deltagarna med en prideflagga? Är hund en läggning som ingår i HTBQ? Eller vill vederbörande visa att h*n är t.ex. en homosexuell, eller kanske transsexuell, hund?
Citera
2023-09-24, 04:49
  #9
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ancistrus
Jag noterar att Tyskland också genomfört någon form av psykiatrireform -med samma utfall som Sverige...

Om vi accepterar dem som hundar bör det ju vara OK att kastrera dem, bara ge dem hundmat och avliva dem när börjar bli lite gamla och skrupliga?

Varför har en av deltagarna med en prideflagga? Är hund en läggning som ingår i HTBQ? Eller vill vederbörande visa att h*n är t.ex. en homosexuell, eller kanske transsexuell, hund?



Troligen är det systerorganisationer till RFSU/RFSL och Pride och liknande obskyra grupper som ligger bakom kuppen. Jag hittade en film på Youtube som visar att det finns folk som identifierar sig som katter, älvor och sjöjungfrur också. Troligen kommer dessa galningar också att demonstrera för sina rättigheter.
https://www.youtube.com/watch?v=mi4AXOIIk14
__________________
Senast redigerad av Gabriel Knight 2023-09-24 kl. 04:52.
Citera
2023-09-24, 04:59
  #10
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Troligen är det systerorganisationer till RFSU/RFSL och Pride och liknande obskyra grupper som ligger bakom kuppen. Jag hittade en film på Youtube som visar att det finns folk som identifierar sig som katter, älvor och sjöjungfrur också. Troligen kommer dessa galningar också att demonstrera för sina rättigheter.
https://www.youtube.com/watch?v=mi4AXOIIk14

Herre gud, det finns verkligen folk till allt...

Vilka rättigheter känner de att de saknar?

Men vi får väl hoppas att "hundarna" agerar som just hundar gör och kommer dit och skäller på dem, hugger dem eller åtminstone jagar upp dem i träden eller ner i vattnet. Men det är kanske att hoppas på för mycket?
Citera
2023-09-24, 10:46
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ancistrus
Om vi accepterar dem som hundar bör det ju vara OK att kastrera dem, bara ge dem hundmat och avliva dem när börjar bli lite gamla och skrupliga?
Självklart! Undrar om de redan har ägare eller om de ska utplaceras via typ Hundstallet? Rösträtt, egen ekonomi och rättshandlingsförmåga ryker så klart all världens väg, men det är de väl okej med, ingen har väl sett en hund med kreditkort t ex? Men det kanske är det som är vitsen, de känner sig överväldigade av allt ansvar och alla val en modern människa behöver göra och vill bli omhändertagna?

Fortsätter det så här kommer väl snart folk att demonstrera för att få vara slavar också.
Citera
2023-09-24, 10:52
  #12
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Saknar dom skattemärke så kommer hundfångaren-

Om ingen ägare hör av sig inom tre månader, så tar man livet av dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in