Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 23:11
  #577
Medlem
Vad fan är det för icing, Teravainen...
Citera
Igår, 23:20
  #578
Medlem
Nelson ser inget vidare ut. Tar Isles detta kan de tacka Varlamov.

Och 2OT, avslutas med Lee och Orlov bråkar efter en armbåge av Orlov. Blir 4v4.

Och Barzal får Bortuzzos skott på sig och avgör 1 minut in, 3-2.
__________________
Senast redigerad av J-dilla Igår kl. 23:53.
Citera
Idag, 01:45
  #579
Medlem
Kedoxs avatar
Tampa håller sig vid liv!

Tror inte de tar 4 raka, Florida är starka. Men om några skulle kunna göra det så är det Tampa.
Citera
Idag, 02:31
  #580
Medlem
sebastian_s avatar
Hur är det med Nylander egentligen? Han ser snurrig ut
Citera
Idag, 02:44
  #581
Medlem
sebastian_s avatar
Toronto är ju så medelmåttiga i slutspel. Alla dessa PP och 4 vs 4 och de skapar inte en enda riktigt farlig chans.

Och nej, det är inte bredden. Detta eviga tjat om bredd. Jämför det här med Colorados eller Edmontons stjärnor.
Citera
Idag, 04:54
  #582
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Toronto är ju så medelmåttiga i slutspel. Alla dessa PP och 4 vs 4 och de skapar inte en enda riktigt farlig chans.

Och nej, det är inte bredden. Detta eviga tjat om bredd. Jämför det här med Colorados eller Edmontons stjärnor.
Enig.
Toronto viker alltid ner sig i slutspel, deras stjärnspelare pallar det inte mentalt tror jag. Det i kombination med att den berömda bredden i laget blir lidande eftersom de sitter på så hög lön.

Jag kommer inte tro på mupp-toronto i slutspel förrän de bygger om laget.
Citera
Idag, 05:40
  #583
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Enig.
Toronto viker alltid ner sig i slutspel, deras stjärnspelare pallar det inte mentalt tror jag. Det i kombination med att den berömda bredden i laget blir lidande eftersom de sitter på så hög lön.

Jag kommer inte tro på mupp-toronto i slutspel förrän de bygger om laget.
Marner måste bort. Han borde spela i ett lag vars mål är att gå till slutspel. Tex Buffalo, Ottawa eller Detroit om inte det inte hade varit för Kane.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback