2023-09-24, 00:12
Medlem
bajssexs avatar
Vi beter oss olika mot en snygg 10:a jämfört med en vanlig 5:a eller en fet 1:a. Hur skiljer sig vårt beteende jämfört med vem vad för poänger vi interagerar med, och varför är det så?
Citera
2023-09-24, 00:16
Medlem
Xigeges avatar
Äcklig inställsamhet i syfte att försöka utvinna en fördel.
Citera
2023-09-24, 00:19
Medlem
Zaedrewss avatar
För du vill ligga? Du kommer vara mer trevlig emot en person där du tror i slutändan att det blir att ligga.
Citera
2023-09-24, 00:23
Medlem
fjellollefeldts avatar
Jag beter mig inte annorlunda. Först konstaterar jag om sannolikheten finns att jag kommer kunna knulla henne inom rimlig tid. Finns inte den eller om den är bortom vad som är sannolikt så behandlas alla 10or som vem som helst, tom mer som inget värda än ettor.
Citera
2023-09-24, 00:24
Medlem
Satuanuss avatar
Skillnaden mellan vackra och fula kvinnor på min tid var att fula kvinnor var i regel bättre i sängen än vad vackra kvinnor var. Och man beter sig därefter
Citera
2023-09-24, 09:33
Medlem
Stalkerdeluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajssex
Vi beter oss olika mot en snygg 10:a jämfört med en vanlig 5:a eller en fet 1:a. Hur skiljer sig vårt beteende jämfört med vem vad för poänger vi interagerar med, och varför är det så?

Kanske för att man dömer andra utifrån utseende och
är ytlig och fake.

Man vet ingenting om en person tills den börja öppna munnen och prata. Och så klart hur man beter sig, handlingar altså
Citera
2023-09-24, 11:38
Medlem
nittinies avatar
Man ska behandla alla lika illa.
Citera
2024-03-17, 20:52
Medlem
uzws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajssex
Intressant fenomen, handlar väl om att många sätter personen i fråga som de vill ligga med på en pidestal och visar andra, mer charmiga sidor av sig själv, polerar till sig själv?
Citera
2024-03-18, 14:20
Medlem
nonameds avatar
Finns ett fenomen till. Ju mindre intresserad man är av att ligga. Desto mer blir intresserad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in