Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-02, 15:40
  #373
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Jag får lite "Unika-Partiet-vibbar" av SSs projekt Folklistan.

Jag tror SS gör en "Skugge" efter den kommande floppen i EU-valet och lägger sin energi på Only Fans.

Ja, detta är något som hon definitivt skulle tjäna lite pengar på. Skulle gärna se ett klipp när SS får en stor kuk i tvåan samtidigt som hon blir dragen i håret.

En riktig drama queen som sitter o snyftar kring hur elak Ebba är, som det vore en dokussåpa hon är med i. Hon borde lämna politiken bakom sig. Jag som väljare skiter fullständigt i politikers interna "strider".
Citera
2024-04-02, 18:47
  #374
Medlem
SS Folklistan, det låter det ...

Det var nog det bästa, och sämsta, hon kunde göra. Hon var nog tvungen för det står inte några förberedda reträttplatser för henne längre. Hon lär väl aldrig få ett vanligt jobb som är så bra betalt och kräver så lite.

För oss andra är det nog också en bonus. Hon lär väl i praktiken bara, eller främst, ta röster från KD. Så tar hon någon eller några procent av dem så kommer hon inte in och samtidigt stjälper hon då också KD från att komma in. Det är väl det som kallas för win-win. Så slipper vi finborgaren Måwe, som hittade herren Jesus precis när det vankades EU parlamentsplats.

Så vi får nog anta att det är maximal irritation på KD kansliet. Det bästa de kunde göra vore att ha köpt ut SS med lite fina arvoderade "jobb" så att hon bara försvann. Men det gjorde man inte. Nu sitter man här då och riskerar att behöva dela den lilla kakan man har i två.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback