Citat:
Ursprungligen postat av
Freddanlindstrom
Tog mycket mod att göra detta inlägg. Läst genom inlägget flera gånger men mår inte så bra så kan ha blivit stavfel eller liknande ändå. Hot i PM kommer ignoreras.
Jag har suttit för sexbrott mot barn. När jag för en tid sedan suttit mina 2/3 och kommit hem så kollade jag en gammal Proton mail. I den fanns bara ett mail skickat i maj i år. Det var från en jag lärt känna på ett BP forum. Han berättade att en video på en kille jag haft kontakt med funnits på ett nytt forum. Han har enbart sett en bild (ansiktet) på honom tidigare. Annars har inget annat visats från killen.
Jag svarade honom att berätta mer om videon. När han beskrev mer ingående vad det var på videon förstod jag att minst en video av denna kille har spridits. Då jag är övertygad om att jag aldrig spridit videor eller att den legat på en plats där någon kommit åt dessa. Så finner jag bara dem som har haft tillgång till materialet.
Strax innan rättegången fick jag reda på att all hårdvara som dem funnit bp på kommer förstöras. Och allt annat får man tillbaka. Hur dom sedan gör för att förstöra materialet vet jag inte. Men jag är övertygad att någon där har spridit. Jag förstår inte varför. Tankarna kring detta har gått överstyr och jag känner att jag behöver hjälp. Jag vet bara inte hur jag ska gå tillväga. Jag vill inte få skit för detta. Vet inte heller om det är mer videor eller bilder som spridits.
Förslag att göra?
Är det polisen själv eller ett speciellt företag som förstör materialet?
Jag blev framead av en 17 årig tjej som skickade några nakenbilder till mig, inget speciellt borde man ju tycka.
Sen satte hon dit mig och drog till med en massa skit, de tog hennes telefon och gjorde en avbildning och fann fler videosnuttar och bilder som de sen anklagade mig för, fast att det var kopior med olika texter som hon troligtvis hade skickat till andra personer, men jag åkte iaf för det.
Min telefon tog de också och skulle på destruktion, ca 6-7 månader senare används min telefon för att logga in på mina email, fast att jag redan var dömd. Är man dömd eller om åtal läggs ned då ska enligt lag alla misstankar försvinna och man får inte vara spanad på av polisen.
Svenska polisen är grovt kriminell.
Jag har dock inte hittat att de skulle ha spridit några bilder på den unga kvinnan men det är nog helt klart att grisens tekniker har ett ganska stort arkiv stulna bilder på andras flickvänner/ex och barn som denne sitter och drar drulen till.
Jag är sedan dess hackad och förföljd både genom gps på bil/telefon och intrång i alla elektroniska enheter.
Polisen radera övervakningsfilmen jag hade från mina kameror som spelade in "misshandeln" de raderade ju den inte i syfte att använda den emot mig, då hade de ju sparat den, de raderade den i syfte att den visade händelseförloppet på så sätt som jag beskrev den, och så som jag beskrev den har jag printar på i en konversation mellan mig och den unga kvinnan, så som hon ville att jag skulle dominera över henne.
Något senare får jag ett samtal av henne där hon berättar att hon ljög om allt för att hon ville avsluta vår "relation".
Jag skrev en anmälan och brände ner alla bevis på en cd och lämnade in till polisen för att anmäla tjejen för falsk tillvitelse. Polisen "råkar" slarva bort CDn så åklagaren lägger ner pga brist på bevis, och sådär pågår det med grisfittorna här i stan. Korrumperade så in i helvete.