Citat:
Ursprungligen postat av
marijo
Jag och min flickvän har haft sex virtuellt via skype o sånt i flera år men på senare tid så har jag slutat kolla på porr och jag känner typ att jag förnedrar mig själv när jag sitter och tittar på en skärm och runkar medan jag filmar mig själv. Jag vill inte göra det längre. Så jag sa till henne att jag inte vill delta i just det virtuella sexet längre men självklart vill jag ha vanligt sex med henne och jag älskar henne lika mycket oavsett, men nej hon ska såklart tänka direkt att nånting är helt fel med henne och det är det inte för jag har sagt till henne att jag vill ha nakenbilder av henne hela tiden och det får jag också och så runkar jag till bilderna och hennes argument är att det är mer förnedrande att runka i min ensamhet än live tillsammans med henne, vad fan ska jag göra? Detta har sårat henne så pass mycket att hon har ikväll berättat att hon kanske inte vill vara tillsammans mer.
Hon vill inte vara tillsammans längre för att du inte vill runka på teams?
Du får fråga henne om hon menar allvar med de.
Då berättar du att du inte vill göra det på nätet längre och varför.
Förbered dig noga på att sälja in varför.
För egen del hade jag aldrig gjort det. Inte för att det är förnedrande utan för att det kan förstöra mitt liv. Tänk om ngn jävel får tag på detta och pressar dig? Eller skickar till din arbetsgivare?
Livsfarligt.
- men vi spelar inte in, du fattar inte!!
- det är du som inte fattar!