Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-28, 21:10
Bannlyst
Jag och min flickvän har haft sex virtuellt via skype o sånt i flera år men på senare tid så har jag slutat kolla på porr och jag känner typ att jag förnedrar mig själv när jag sitter och tittar på en skärm och runkar medan jag filmar mig själv. Jag vill inte göra det längre. Så jag sa till henne att jag inte vill delta i just det virtuella sexet längre men självklart vill jag ha vanligt sex med henne och jag älskar henne lika mycket oavsett, men nej hon ska såklart tänka direkt att nånting är helt fel med henne och det är det inte för jag har sagt till henne att jag vill ha nakenbilder av henne hela tiden och det får jag också och så runkar jag till bilderna och hennes argument är att det är mer förnedrande att runka i min ensamhet än live tillsammans med henne, vad fan ska jag göra? Detta har sårat henne så pass mycket att hon har ikväll berättat att hon kanske inte vill vara tillsammans mer.
Citera
2023-09-28, 22:06
Moderator
pbos avatar
Relationer och samlevnad --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2023-09-28, 23:31
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marijo
Jag och min flickvän har haft sex virtuellt via skype o sånt i flera år men på senare tid så har jag slutat kolla på porr och jag känner typ att jag förnedrar mig själv när jag sitter och tittar på en skärm och runkar medan jag filmar mig själv. Jag vill inte göra det längre. Så jag sa till henne att jag inte vill delta i just det virtuella sexet längre men självklart vill jag ha vanligt sex med henne och jag älskar henne lika mycket oavsett, men nej hon ska såklart tänka direkt att nånting är helt fel med henne och det är det inte för jag har sagt till henne att jag vill ha nakenbilder av henne hela tiden och det får jag också och så runkar jag till bilderna och hennes argument är att det är mer förnedrande att runka i min ensamhet än live tillsammans med henne, vad fan ska jag göra? Detta har sårat henne så pass mycket att hon har ikväll berättat att hon kanske inte vill vara tillsammans mer.
Hon vill inte vara tillsammans längre för att du inte vill runka på teams?
Du får fråga henne om hon menar allvar med de.
Då berättar du att du inte vill göra det på nätet längre och varför.
Förbered dig noga på att sälja in varför.
För egen del hade jag aldrig gjort det. Inte för att det är förnedrande utan för att det kan förstöra mitt liv. Tänk om ngn jävel får tag på detta och pressar dig? Eller skickar till din arbetsgivare?
Livsfarligt.
- men vi spelar inte in, du fattar inte!!
- det är du som inte fattar!
Citera
2023-09-28, 23:35
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Flytta ihop, så slipper ni detta.
Citera
2023-09-28, 23:36
Medlem
Du är säkert hennes kassako, hon har säkert ett onlyfans konto i ditt namn där hon flinar och filmar dina skinnflöjt konserter som hon sedan säljer.
Citera
2023-09-29, 00:12
Medlem
Stalkerdeluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Du är säkert hennes kassako, hon har säkert ett onlyfans konto i ditt namn där hon flinar och filmar dina skinnflöjt konserter som hon sedan säljer.

För att du hade kanske gjord så eller? Vart fan fick du den idé ifrån ?
Citera
2023-09-29, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stalkerdelux
För att du hade kanske gjord så eller? Vart fan fick du den idé ifrån ?

Nej absolut inte jag har sagt upp vänskapen med ett par kvinnliga bekanta som så lite som "råkat" skicka bilder i underkläder, det är inte ett normalt beteende. Att sedan sitta framför en skärm och ha virtuellt "umgänge" när TS skriver att han är med på att träffas istället är fullständigt efterblivet. Jag vägrar att tro att någon föredrar att ha camsex framför riktigt.
Citera
2023-09-29, 02:16
Medlem
Senast redigerad av Torrbollsfitta 2023-09-29 kl. 02:53. Anledning: Nvm insåg att TS är ett troll.
Citera
2023-09-29, 13:23
Medlem
CC75s avatar
Citat:
är jag en misogyn kvinnoförtryckare?
Postat av marijo
Svar: 3
Visningar: 102
Jag har en fru från öst och hon lagar mat till mig varje dag, tar hand om hela hushållet, suger av mig varje morgon och förbereder frukost, suger av mig varje kväll. Hon tvättar och stryker mina kläder och förbereder matlådor. Mina kollegor säger att det kan vara skadligt för kvinnan att leva såhär och att ingen av deras fruar är såhär. Jag sa att deras fruar är tråkiga som inte tar hand om deras män. Men vem har rätt?

Ovan är postat i juni. TS är ett troll.

// CC
Citera
2023-09-29, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Ovan är postat i juni. TS är ett troll.

// CC
What? Jag är gift med en ryska sedan -96 men sedan Covid och invasionen så har vi tvingats in i såna här situationer där vi är ifrån varandra och inte kan träffas, och när vi blir för kåta så vill vi ha virtuellt sex. Är det helt orimligt för dig att ett par kan ha problem även det virtuella sexlivet? Konstig troll anklagelse tycker jag.
Citera
2023-09-30, 03:32
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:

Är det helt omöjligt att ligga fysiskt?
Citera
2024-02-09, 21:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Är det helt omöjligt att ligga fysiskt?
Vi har nu slutat haft virtuellt sex. Vet inte om jag skrev det i min trådstart men jag bor alltså numera permanent i norra Sverige medan min fru (född i Moskva) tillfälligt skulle bo i Moskva men p.g.a. invasionen och vissa detaljer som jag inte kan röja för Sverige så kan jag inte träffa min fru. Vi har varit ifrån varandra i 2 år snart utan att kunna röra varandra fysiskt. Jag blir tårögd när jag skriver detta för jag saknar henne så. Hon vill ha virtuellt sex med mig genom att Facetimea där hon tar på sig sina sexigaste plagg och dansar för mig och vill samtidigt se mig onanera tills jag kommer och det är av stor vikt att hon ser mitt ansikte. Jag förstår att hon går igång på att se mig njuta som jag gör, men jag känner mig så patetisk när jag sitter som något jävla äckel och filmar mig själv och runkar. Att jag övht producerar digitalt material där jag finns naken tycker jag är obekvämt. Vi är fortfarande tillsammans och allt är bättre idag, vi har inget virtuellt sex alls idag och jag är lite orolig för hur det kommer kännas när vi äntligen får ses igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in