2023-09-28, 21:41
Medlem
SVART-GRETAs avatar
http://polisen.se/lagar-och-regler/b...hetsmatningar/ Fatta era svin att det inte förekommer någon otrygghet nånstans i Sverige. Det är ni som är otryggheten och jag litar inte på er sekretess eller utlovade anonymitet. Ni
upprätthåller struntlagar som skapar problemen.
Som om jag skulle bry mej om nedskräpning, slagsmål och våldtäkter. Man borde spränga Skåne med gas. Hur känner ni?
Senast redigerad av SVART-GRETA 2023-09-28 kl. 22:38.
Citera
2023-09-28, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVART-GRETA
http://polisen.se/lagar-och-regler/b...hetsmatningar/ Fatta era svin att det inte förekommer någon otrygghet nånstans i Sverige. Det är ni som är otryggheten och jag litar inte på er sekretess eller utlovade anonymitet. Ni
upprätthåller struntlagar som skapar problemen.
Som om jag skulle bry mej om nedskräpning, slagsmål och våldtäkter. Man borde spränga Skåne med gas. Hur känner ni?
Varför Skåne och varför gas?
Citera
2023-09-28, 23:13
Medlem
SVART-GRETAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farmor52
Varför Skåne och varför gas?
Eftersom om det är nån som bidrar till otrygghet så är det polisen. Vad gör polisen för mej och dej mer än pådyvlar oss lagar och bestämmelser som i många fall inte är mer än moralism och ren jävelskap mot civilbefolkningen. Folk vill inte behöva leva enligt vad smuts, sopor och löss bestämt i riksdagen.
Gas eftersom det är enklare och kraftigare och kan potentiellt dra med sig många stadsdelar i en enorm jättesmäll.
Citera
2023-09-28, 23:23
Medlem
Citat:
Eftersom om det är nån som bidrar till otrygghet så är det polisen. Vad gör polisen för mej och dej mer än pådyvlar oss lagar och bestämmelser som i många fall inte är mer än moralism och ren jävelskap mot civilbefolkningen. Folk vill inte behöva leva enligt vad smuts, sopor och löss bestämt i riksdagen.
Gas eftersom det är enklare och kraftigare och kan potentiellt dra med sig många stadsdelar i en enorm jättesmäll.
Det är alltså specifikt polisen i Skåne som stör dig. Fattar inte riktigt hur du ska kunna få till det med gas som är ett väldigt flyktigt ämne.
Citera
2023-09-29, 00:00
Medlem
SVART-GRETAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farmor52
Det är alltså specifikt polisen i Skåne som stör dig. Fattar inte riktigt hur du ska kunna få till det med gas som är ett väldigt flyktigt ämne.
Alla borde vara trötta på Sverige än var i landet man är.
Alla stängda utrymmen som volymerna kan beräknas på kan vara måltavlor. Bensinångor sjunker mot golvet men flyktiga gaser mellan givna proportioner grusar hela Kronprinsen "I höghuset finns lägenheter och fem höghastighetshissar, varav en går upp till våning 26."

Den min vän och snart kanske hela Sverige har vad som krävs för besvara trygghetsundersökningen med bättre frågor än om jag sett nån sälja narkotika de senaste 12 månaderna.
Jävla as är polisen som inte tillåter nått skoj och skönt i helvetets enformiga gehenna.
Citera
2023-09-29, 09:57
Medlem
Citat:
Alla borde vara trötta på Sverige än var i landet man är.
Alla stängda utrymmen som volymerna kan beräknas på kan vara måltavlor. Bensinångor sjunker mot golvet men flyktiga gaser mellan givna proportioner grusar hela Kronprinsen "I höghuset finns lägenheter och fem höghastighetshissar, varav en går upp till våning 26."

Den min vän och snart kanske hela Sverige har vad som krävs för besvara trygghetsundersökningen med bättre frågor än om jag sett nån sälja narkotika de senaste 12 månaderna.
Jävla as är polisen som inte tillåter nått skoj och skönt i helvetets enformiga gehenna.
Förstår jag rätt att du tycker att polisen är alltför energisk när det gäller att förhindra bruk av narkotika. Vill du att narkotika, åtminstone vissa typer ska vara lagliga och säljas öppet? Sätt igångå igång att bilda opinion för det. Att döda oskyldiga för att man är emot nuvarande lagstiftning är kontraproduktivt. Lagar kommer då att skärpas, polisen kommer att tilldelas ytterligare resurser för jakt på säljare.
Ett alternativ vore kanske att du överväger flytt till ett mer drogliberalt land. Portugal har avkrminaliserat användande av droger. De är dessutom medlem av EU vilket innebör att det bara är att flytta dit och skaffa ett jobb. Lycka till.
Citera
2023-09-29, 13:45
Medlem
Din text visar tydliga tecken på psykisk sjukdom. Sök hjälp på närmsta psykiatriska akutmottagning, och glöm inte ta på dig foliehatten när du går dit!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in