Hej, jag terfrenades med min gamla Gamecube fr en tid sedan men min TV saknar AV-utgng s jag behver hitta en adapter men det verkar finnas en uppsj av olika varianter och prisgrupper. Vad ska jag vlja? Jag sitter p en LG TV (C9, 4K) som bara har HDMI om det r till ngon hjlp.
Sg precis en video om den och dr blev den mer eller mindre sgad. Bland annat p grund av hg input lag och artefakter m.m. r vl drfr bttre komponenter r s dyra.
Sg precis en video om den och dr blev den mer eller mindre sgad. Bland annat p grund av hg input lag och artefakter m.m. r vl drfr bttre komponenter r s dyra.
Delayen beror antagligen fr den kr digital AV ut och inte den inbyggda analog out. En vanlig N64-analog ut kabel br ha minimalt med delay.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!