• 1
  • 2
2023-10-02, 19:17
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Detta. Jag har cederträplattor bland mina ylletröjor i garderoben, cedergalgar, plus cederringar på de galgar som inte är ceder.
Ceder är din vän. Men inte malens.
Tack för svar, funkar det eller har du ingen mal till att börja med? Har cederringar, cederspray och fällor.
Citera
2023-10-02, 19:32
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Tack för svar, funkar det eller har du ingen mal till att börja med? Har cederringar, cederspray och fällor.
Ingen mal där jag bor nu, men fick några kavajer förstörda i förra lägenheten innan jag insåg cederns storhet.
Plus vädring (av kavaj/kostym) tvätt (av ylletröja)
Rena kläder är inte lika goda, tydligen.
Citera
2023-10-02, 19:37
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ingen mal där jag bor nu, men fick några kavajer förstörda i förra lägenheten innan jag insåg cederns storhet.
'Du får väl tycka att jag är en smutsig jävel då... Tack för svar!
Citera
2023-10-02, 19:41
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
'Du får väl tycka att jag är en smutsig jävel då... Tack för svar!
Menade inget illa, men vädring och borstning, plus kanske en steamer, har gjort underverk med mina finare kavajer och kostymer, och sparat mycket kemtvätt.
Citera
2023-10-02, 20:15
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Menade inget illa, men vädring och borstning, plus kanske en steamer, har gjort underverk med mina finare kavajer och kostymer, och sparat mycket kemtvätt.
Jag vet, tack för svar!! Är så jävla mycket jobb dock..
Citera
2023-10-02, 22:30
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Jag vet, tack för svar!! Är så jävla mycket jobb dock..
En fin garderob är värd att ta hand om. Samma med skor. Skoblock (ceder, de också), och puts/borste.
En gentleman tar hand om sina ägodelar så de kan gå vidare till nästa generation.
Citera
2023-10-07, 20:55
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
En fin garderob är värd att ta hand om. Samma med skor. Skoblock (ceder, de också), och puts/borste.
En gentleman tar hand om sina ägodelar så de kan gå vidare till nästa generation.
Du har såklart helt rätt! Jag är lite för lat ibland bara. Tips på skoblock i ceder?
Citera
2023-10-07, 20:55
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Du har såklart helt rätt! Jag är lite för lat ibland bara. Tips på skoblock i ceder?
Citera
2023-10-07, 22:08
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Köpte från Skolyx, bra pris om man köper fler, och det gör man.
Citera
2023-10-07, 22:13
Medlem
Idumeas avatar
Citat:

Kan det inte bara vara att du har flyttat till ett nytt hem då? Jag har aldrig märkt någon större skillnad med cederträ, har alltid tänkt att det bara är bullshit.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in