Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-02, 10:49
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backboliten
Inte satt på några riktiga knarkluder även om många horor jag satt på säkert tagit droger. Men har vid två tillfällen dragit med mig riktigt nerknarkade tjejer som ändå haft nåt sött i sig. Har sedan låtit dem sitta på knä framför mig, den ena med en banan uppstoppad i fittan och den andra med en flaska. Sedan har de fått berätta lite smaskiga berättelser om vad de varit med om och utsatts för medans jag runkat mot deras ansikte. Sen vid nån riktigt smaskig detalj har de fått min sats i ansiktet. Kändes rätt safe, lite kinky men kul.
Låter härligt. Har. Tänkt gjort samma, men det har slutat med att jag slickar fitta och knullar på utan kondom.
Citera
2023-12-16, 02:53
  #26
Medlem
Purewisdoms avatar
Finns inget som gör mig kåtare än knarkhoror. Det är det enda som får mig sådär djuriskt kåt. Dock ännu inte upplevt det, men man har ju köpt horvideos från någon trucker i Texas och sett exakt varenda ”street hooker creampie”-video på internet. Helst ska magen va lite säckig o äcklig samt hängbröst.
Citera
2023-12-17, 11:22
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purewisdom
Finns inget som gör mig kåtare än knarkhoror. Det är det enda som får mig sådär djuriskt kåt. Dock ännu inte upplevt det, men man har ju köpt horvideos från någon trucker i Texas och sett exakt varenda ”street hooker creampie”-video på internet. Helst ska magen va lite säckig o äcklig samt hängbröst.
Du måste prova irl. Tyskland, Danmark,Amsterdam är bäst. Finns nog i Sverige med.
Citera
2024-02-10, 23:27
  #28
Medlem
Det finns en knarkhora i Bagarmossen för den som ev skulle vara intresserad.
Citera
2024-02-17, 00:59
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sugarrush
Det finns en knarkhora i Bagarmossen för den som ev skulle vara intresserad.

Finns i Malmö några....
Citera
2024-02-17, 06:39
  #30
Avstängd
Manjakiss avatar
När fnasken fortfarande sprang på Malmskillnadsgatan plockade jag upp ett par riktiga pundare.
”Lena droppfot” heroinist som överdoserat och somnat på foten så den typ dött
Hon fick slå i sig en djävel i mitt sovrum efter en avsugning
Blev helt väck fick leda henne ned till taxin

Tog en avsugning av två pundarbrudar i en öppen container mitt under Vattenfestivalen en gång
Varav den ena var så dålig pga avtändningen så hon typ somna av hela tiden. Varpå den andra horan örfilade igång henne hela tiden och skrek att hon fan fick ta satsen i munnen som straff

Vet inte hur många gånger jag blivit avsugen i p-huset mittemot NK för en liten tjackpåse mitt på dagen av gatuluder
Är fortfarande vän med några av dem
Citera
2024-02-17, 08:11
  #31
Medlem
Ghastens avatar
Helt klart mer spännande när man inte är rädd om livet. Här i Sverige är det tiggare du ska knulla då. Vifta med några hundralappar. Sett det hända några gånger här i stan. Dom försvinner in i en bil eller trappuppgång.
Citera
2024-02-22, 20:05
  #32
Medlem
Det är bara att vifta med lite tjack framför Marita L i Bagarmossen så får man knu**a på henne utav helvete
Citera
2024-02-22, 20:17
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sugarrush
Det är bara att vifta med lite tjack framför Marita L i Bagarmossen så får man knu**a på henne utav helvete
Hur får man tag i henne då?
Citera
2024-02-22, 20:23
  #34
Medlem
slidsekret88s avatar
Jajamen! En av mina bästa horknull var en pundare som jag plockade upp på Rosenlund efter krogen. Riktigt söt men trasig tjej. Alltså perfekt kombo. Tror jag betalade 700. Slutade med att hon sov över och fick sig en omgång på morgonen också. Fick hennes nummer men fick tyvärr aldrig tag på henne igen. Hon pundade väl bort telefonen.

Fan vad man saknar den levande gatumarknaden även om det mestadels var tattare och negresser så fanns det en och annan ung svensk pundartös då och då.
Citera
2024-02-22, 21:05
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sugarrush
Det är bara att vifta med lite tjack framför Marita L i Bagarmossen så får man knu**a på henne utav helvete
Sluta tramsa. Det är uppenbart att du blivit nobbad av en kvinna i Bagis som heter Marita. Väx upp och gå vidare.
Citera
2024-02-23, 03:19
  #36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av felsun
Hur får man tag i henne då?
Hon har annonser på olika sidor
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback